Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Don Pjotr
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Don Pjotr

    Gezocht PVM ''5Y'' voorwiel 17x3.5

    Wie heeft er nog eentje liggen welke verkocht mag worden?
  2. Don Pjotr

    Grote hoeveelheid SV1000 blokdelen in de aanbieding

    Middag Allen! Ik vroeg mij af of er hier mensen zijn die zich veel bezig houden met met de SV motorblokken. Ik doe zelf eigenlijk bijna niets met de SV motoren maar hou vooral bezig met de TL. Aangezien de TL en SV een aantal delen hebben die uitwisselbaar zijn heb ik in een verleden eens...
  3. Don Pjotr

    TK: AIM My-Chron MCL IR laptimer

    Wegens overbodig een laptimertje in de aanbieding. Doet het prima. Geen baken erbij helaas. 130 euro.
  4. Don Pjotr

    TK: Bandit Colt bandenwarmers

    Wegens overbodig een set goed werkende Bandit Colt bandenwarmers. Heb ze zelf een paar seizoenen gebruikt zonder problemen. Prijs 225 euro.
  5. Don Pjotr

    TK: Bandit Colt bandenwarmers

    Wegens overbodig een set goed werkende Bandit Colt bandenwarmers. Heb ze zelf een paar seizoenen gebruikt zonder problemen. Prijs 225 euro.
  6. Don Pjotr

    [TK] Yamaha R1 Tail special painted '04-'05 compleet

    Wegens overbodig mag de complete tail unit weg. Gaat om de volgende delen. Subframe. Buitenste kuip. Binnenkuip. Achterlicht. Buddy cover. Zadel. Alles is nog in goede conditie zonder grote schades. Alles mag in 1 koop weg voor 175 euro. Subframe staat niet op de foto maar komt...
  7. Don Pjotr

    Nieuwe EBC schijfjes 320mm

    Hagelnieuwe EBC ankers 320mm Sowieso passend op GSXR 600 en 750 van 1997 t/m 2000. GSXR 1000 K1 en K2, Hayabusa gen1, TL1000S en R. Moeten ongeveer 350 euro opleveren.
  8. Don Pjotr

    EBC schijfjes 320mm

    Hagelnieuwe EBC schijfjes 320mm Sowieso passend op GSXR 600 en 750 van 1997 t/m 2000. GSXR 1000 K1 en K2, Hayabusa gen1, TL1000S en R. Moeten ongeveer 350 euro opleveren.
  9. Don Pjotr

    Bazzaz quickshift sensor

    Ik heb een push sensor liggen welke ik niet kan gebruiken en ben opzoek naar een pull sensor. Iemand interesse in een ruil? De mijne is ook te koop eventueel.
  10. Don Pjotr

    Gezocht Bazzaz pull sensor voor Quickshift

    Wie heeft er nog eentje liggen? Eventueel om te ruilen voor een push sensor. Thanks.
  11. Don Pjotr

    Goed werkend motorblok Ducati 1000 SS

    Wie heeft er nog een goed draaiend motorblok passend voor een Ducati 1000 SS?
  12. Don Pjotr

    Big bore zuigers (1080cc) TL1000, Bimota SB serie,Raptor etc

    Bij deze bied ik een setje hagelnieuwe 102mm (1080cc) JE zuigers aan voor alle motorfietsen welke gebruik maken van het TL1000 blok. Geheel compleet inclusief nieuwe 102mm koppakkingen. Deze zuigers zijn custom gemaakt bij JE en hebben momenteel een CR van 15:1. 650 Euro.
Terug
Bovenaan Onderaan