Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: black wasp
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. black wasp

    Onderdelen Honda Hornet CB600F 2004 TEKOOP

    Onderdelen Honda Hornet CB600F 2004 te koop Alles zo goed als nieuw Kettinggeleider voor op achterbrug Luchtfilter Oliefilter splinternieuw origineel opzetruitje nieuw Radiateurcover nieuw Rem en koppelingshendels origineel gebruikt maar netjes gepolijst Remblokken voor nieuw Brembo Schokbreker...
  2. black wasp

    Veilige wheelie's maken waar iedereen naar kijkt

    Zet je motor op de middenbok Sloop je voorwiel eruit Kies een mooi plekje uit op de weg Haal diep adem hou je voorwiel boven je hoofd Ga keihard rennen en schreeuwen Zeker weten dat iedereen naar je kijkt :Y
  3. black wasp

    Electrisch rijden echt schoon? Wat te doen met oude accus

    Is electrisch rijden echt wel zo schoon? Hoeveel grondstoffen gaan er in een accupack en hoe komen we weer van alle oude accupacks af. Voordat je stroom kunt gebruiken moet dat vaak eerst milieuvervuilend geproduceerd worden
  4. black wasp

    Appen / bellen achter het stuur rijbewijs kwijt?!

    Ben ik een voorstander van. Mogen ze van mij liever vandaag dan morgen invoeren Wat vinden jullie? Mee eens of niet mee eens?
  5. black wasp

    Gevaarlijk stukje weg gezien?

    Van de A15 in de bocht naar de A4 midden in de rechter rijbaan Lange en brede reparatiestrook zwart asfalt leuk als je in deze bocht hangt Kun je bijna niet ontwijken en met regenachtig weer te laat zichtbaar... Mede motorrijders kijkt goed uit.. Nog meer van deze situaties gezien? Laat het...
  6. black wasp

    Hellingproef bij bijzondere verrichtingen

    Na gisteren een onderwerp aangesneden over eem meisje wat te klein zou zijn voor examen even een nieuwe discussie. Zou het nuttig zijn om een hellingproef op te nemen in het examen bijzondere verrichtingen. Bij stilstand wordt je geleerd linkerpoot op Schakelpook en rechterpoot op de...
  7. black wasp

    Te klein voor motorrijbewijs....

    Vandaag gelezen in de Telegraaf Meisje gezakt voor examen motorrijbewijs omdat ze te klein was. Meisje van 1.60 had een boomlange examinator en deze meneer vond dat ze niet lang genoeg was om over de autos heen te kunnen kijken.... Bij mijn weten staat er geen minimum lengte...
  8. black wasp

    Naked bike meeting zondag 13-08 kms motoren poeldij

    As zondag naked bike meeting poeldijk zie ook waar is wat te doen
  9. black wasp

    Mijn Hornet...

    Hallo Hornet rijders ik zal mij even voorstellen ik ben K. uit Rotterdam vroeger (1976.....)veel plezier gehad met de brommert (Zundapp)en Zundapp vrienden uit de buurt, lol maken, sleutelen, en rijden ...(uiteraard opgevoerd.....) Op mijn 19e moest de Zundapp plaats maken voor een motor...
Terug
Bovenaan Onderaan