Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Danton
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Danton

    19x18 Rempomp (Brembo, Braking, Hel) en 108mm Monoblock remklauwen

    Ik ben opzoek naar een 19x18 Radiale Rempomp (Brembo/ Braking/ Hel) en 108mm Monoblock remklauwen (Tokico/ Nissin/ Yamaha). Liefst voor een zacht prijsje ;). Het is voor een GSXR 600/750 K4/K5 voorpartij. Dus heb je wat liggen dan hoor ik het graag! Nieuw kopen kan uiteraard altijd maar dat...
  2. Danton

    Suzuki TL1000 uitlaat dempers

    Suzuki TL1000 uitlaat dempers links en rechts - Gebruikt Prijs = €100,- Originele dempers met e-keur. Zie foto's voor details. Ophalen geniet de voorkeur, verzenden op risico van de koper.
  3. Danton

    Nog een linkpijp vraagje

    Goedemiddag allemaal, Op mijn SV1000S zitten twee megantische dempers van Laser. Deze wil ik vervangen door twee kleinere Hurrics maar wil de mogelijkheid behouden om de Lasers te monteren. De Lasers zijn slip-on dempers met een ID van 61mm, oftewel de linkpijp is de laatste 30mm OD 61mm...
  4. Danton

    Constands paddock balhoofd én achterwiel

    Prijs van €150,- is vast. Twéé Constands paddocks waarvan één voor het balhoofd en één voor het achterwiel 1. Constands Falcone II balhoofd paddock 2. Constands Falcone achterwiel paddock met aansluiting voor L+V en bobbins Erg fijne en degelijke set. Beide nieuw in doos en ongebruikt. Bij...
  5. Danton

    Gezocht: SV 2003-2009 YKY seat cover, handlebar en SV1000 uitlaatbochten

    Voor mijn SV1000 ben ik opzoek naar de juiste kleur seatcover en handlebar Vigor Blue Metallic YKY. En daarnaast een de originele uitlaatbochten voor de bolt-on dempers. Ik heb twee covers liggen maar dit zijn niet de juiste kleuren. 1. Seatcover nieuw in doos (Burning Copper Metallic...
  6. Danton

    Gezocht: Healtech Speedohealer v4

    voor mijn SV1000 ben ik opzoek naar een Speedohealer, uiteraard ook nieuw te koop maar het moet leuk blijven ;). liefst met de juiste connectoren: SpeedoHealer.com Anders maak ik het wel passend. Alvast bedankt!
  7. Danton

    Reservoir Wilbers schokdemper draait

    Goedemiddag, Ik heb een gebruikte Wilbers 643 schokdemper gekocht waarvan het reservoir kan worden gedraaid (hoek aangepast). Nu blijkt dat het reservoir gewoon constant kan worden gedraaid en dat lijkt me niet helemaal de bedoeling? Weet iemand of ik het kan vastzetten of is het echt defect...
  8. Danton

    Suzuki SV650 & SV1000 seatcovers en SV1000 valbeugels

    Suzuki SV1000 seatcover en valbeugels te koop. Bij interesse een berichtje sturen! €200,- Suzuki SV 650 / 1000 seatcover Burning Copper Metallic (YAV) NIEUW €100,- Valbeugels SV 1000 GEBRUIKT Nieuwe Suzuki SV 650 / 1000 buddy seat cover / cowl Originele Suzuki cover, nieuw in doos. Kleur...
  9. Danton

    TomTom Rider 400 single unit + Screen protectors €110,-

    €110,- Tomtom rider 400 motor navigatie unit te koop wegens overstap naar nieuwere unit. Inclusief twéé nieuwe matte anti reflectie screenprotectors. Verkeerd in zeer goede staat en functioneert zoals het hoort. Reeds geüpdatet, inclusief de meest recente flitspalen en Europese kaarten. Komt...
  10. Danton

    Suzuki SV650 S en N 1999-2002 onderdelen

    Diverse Suzuki SV 650 S & N 1999-2002 onderdelen te koop. Alles is gebruikt. Bij het opruimen van de schuur onder andere onderstaande gevonden: •Frame zonder kenteken • Subframe voor solo rijden (mist aan linkerzijde bevestingspunten voor passagiersstepje en bagage bevesting ontbreekt aan...
  11. Danton

    Welke rempomp achter?

    Goedemiddag, Op dit moment heb ik op mijn SV650S '99 een VFR 800 achterbrug en 3-pots remklauw waarbij de middelste en buitenste direct aan elkaar zijn gekoppeld (i.v.m. geen ABS) en nu is de vraag of de SV rempomp voldoende is? Heb het gevoel dat ik best wel wat moeite moet doen om te remmen...
  12. Danton

    Achterbrug modificeren of linksysteem? Aluminium lasser

    Goedemiddag allemaal, Helaas ben ik erachter gekomen (dankzij Paul Klop) dat mijn schokbreker bij het inveren ietwat aanloopt i.c.m. de VFR Vtec achterbrug van mijn SV650S uit '99. SV650S '99 frame SV650S '99 linksysteem VFR Vtec achterbrug ZX6R Schokbreker > wil een andere monteren...
  13. Danton

    SV 650 S 99-02 frame

    Goedemorgen! Prijs : NOTK Bij deze bied ik een 100% recht SV 650 S 99-02 frame aan. Komt met kenteken : MB-TG-07 Typeplaatje Geschorst t/m 30-07-2015 Ik verkoop het frame omdat deze motor als donor is gebruikt. Gegroet!
  14. Danton

    Suzuki GSXR 1000 k7-k8 SHARK RVS uitlaat / demper tussenpijp

    Prijs : NOTK Bij deze verkoop ik een set uitlaat linkpijpen voor een Suzuki GSX-R 1000 k7-k8. Het zijn de pijpen vanaf de katalysator naar high mount dempers. Geschikt voor slip-on's met aansluiting diameter 52mm. Originele Shark Track 1000 RVS linkpijpen. De linker pijp / bocht...
  15. Danton

    Carbon demper krassen repareren?

    Goedenavond! Ik heb vandaag een gebruikte set dempers ontvangen met wat krassen. De hulzen zijn van carbon. Hoe kan ik deze krassen opvullen / repareren? En hoe kan ik de oppervlakkige beschadigingen weer mooi krijgen? Alvast bedankt!
  16. Danton

    Motorstudenten Nijmegen - Radboud Universiteit & HAN

    Goedemiddag allemaal! Bij deze open ik een topic voor studenten uit Nijmegen met een motor. Ik zal de eerste post binnenkort verder aanvullen.
  17. Danton

    Suzuki SV650 99-01 ixil dubbele demper uitlaat

    Ik ben opzoek naar een dubbele demper set voor mijn SV650 99-02 :] Het liefst de carbon dempers van Ixil zoals afgebeeld op foto 2 :9~ De bochten naar de cilinders heb ik niet nodig. En twee losse Carbon dempers mogen ook!
  18. Danton

    Honda VFR v-tec hugger + GSXR 600 k1-k4 rearset

    Goedenavond, Ik ben op dit moment op zoek naar een Honda VFR v-tec hugger. Daarnaast zoek ik een GSXR 600 k1-k4 rearset in CNC zwart. Is er iemand die iets voor een leuk prijsje heeft liggen? Het mag trouwens carbon bevatten Bedankt! Danton
  19. Danton

    TL1000 superbike stuur

    Goedemiddag allemaal, Ik ben opzoek naar een Superbike stuur / kit voor een TL1000. Iemand die voor een leuk prijsje een kit heeft liggen? Alvast bedankt!
  20. Danton

    Dop / doppenset (sowieso 46mm)

    Goedenavond, Ik ben opzoek naar een betaalbare doppenset of losse dop van 46mm. Moet er een moer op de achteras mee vast kunnen zetten (Honda VFR800 -> 210nm). Alvast bedankt!
  21. Danton

    TL1000 R, voorvork poot

    Marktplaats voorvork poot Marktplaats binnenwerk Bij deze bied ik een gebruikte TL1000 R rechter voorvork poot en een los binnenwerk aan. De rechter poot komt compleet maar zonder olie. Voor vragen kunt u altijd een berichtje sturen. Eventuele verzendkosten en PayPal kosten voor de...
  22. Danton

    GSXR 1000 K3-K4, schokbreker

    Prijs : €65,- Bij deze bied ik een schokbreker voor de GSXR 1000 k3-k4 aan. Staat : Zeer goed Bevestigingspunten : 30mm breed, 10mm gat. Lengte hart tot hart : 330mm. Voor vragen kunt u altijd een berichtje sturen. Eventuele verzendkosten en PayPal kosten voor de koper.
  23. Danton

    SV650 99-02, diverse onderdelen

    Foto's en advertenties van de onderdelen Bij deze bied ik diverse onderdelen voor de SV650 99-02 aan. Onderdelen komen van een gebruikte SV650. Alles wordt geleverd zoals vermeld zonder extra bevestigingsmateriaal. achterlicht achterbrug + kettingspanner + as (2x aanwezig)...
Terug
Bovenaan Onderaan