Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Piggen
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Piggen

    Vraag over wiellagers.

    Avond allemaal, Ter lering ende vermaak ende voorbereiding op vakantie ben ik wat dingetjes aan het controleren aan mijn TDM 900 (112k op de teller). Ik heb de wielen eruit gehaald om de lagers te controleren en merk dat ik bij alle lagers in de wielen wat kracht moet zetten met m'n vinger om...
  2. Piggen

    'Rondje' Italië: nog tips?

    Avond allemaal, Volgende week zaterdag ga ik 22 dagen op vakantie naar Italië, mits de situatie het toestaat natuurlijk. Ik wil daarbij helemaal tot Sicilie rijden en dan weer terug, want in het zuiden ben ik nog nooit geweest. Ik heb in MRA een route gemaakt op basis van allerlei tips die ik...
  3. Piggen

    Sinds 1 juli gratis e-visa voor Kaliningrad.

    Ik stuitte hierop tijdens het plannen van een trip door Scandinavië en de Baltische Staten, en er zijn misschien mensen voor wie het ook nuttige informatie is. Ik zat een beetje te dubben over wel of niet een stukje Rusland meepikken - leek me wel gaaf, maar had ook weer niet zo'n zin om €130...
  4. Piggen

    Weer een gevaar erbij: (toename) lachgas in het verkeer.

    https://nos.nl/artikel/2297180-toename-lachgas-incidenten-in-verkeer-ballonnetje-moet-kunnen-zegt-bestuurder.html Dat ze die flauwekul maar heel snel de kop indrukken.
  5. Piggen

    Vakantie Spanje-Portugal

    Over drie weken ga ik 15 dagen op kampeervakantie naar Spanje en Portugal. Ik heb in Tyre al een route uitgestippeld en was benieuwd of ik nog mooie dingen mis als ik een stukje (klein of groot) van route verander of andere dingen die handig om te weten zijn in die landen :) Plaatsen die...
Terug
Bovenaan Onderaan