Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: rutgertjuh
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. rutgertjuh

    Ntv span

    Op het EGT een rondje lopen met @halflive is best gezellig, maar ook gevaarlijk. Er stonden daar een paar leuke kleine spannetjes waaronder een ntv met een ural bak. Persoonlijk vind ik de bak te zwaar voor de motor en zou ik voor een ligt bakje gaan. Daarmee gezegt hebbende. Maandag ga ik...
  2. rutgertjuh

    Zijspan treffen Hongarije

    10 tot een met 12 augustus is er een zijspan treffen in Hongarije. Wie is van plan om er naartoe te gaan?
  3. rutgertjuh

    EGT 2023

    Ik zal zo snel niet of er al een topic was. Maar het komt er weer aan. Deze keer in Luxemburg.
  4. rutgertjuh

    K1100lt zijspan

    Eerder dit jaar heb ik een k1100lt zijspan combinatie gekocht. Deze heeft ongeveer 3 ton gelopen en er ligt een ander blok in. Bij de motor is het originele blok, wat er van over is. Een enorme bak met onderdelen. Een complete donorfiets, met 40.000 km op de klok. En een lief klein...
  5. rutgertjuh

    tom tom route vraag

    Ik heb een tom tom op mijn motor. Het model weet ik zo uit mijn hoofd niet. Soms maak ik routes op de computer en die laadt ik dan naar de navigatie. Op zich gaat dat prima. Maar zo af en toe, als ik de route dan op start dan maakt hij er wat anders van. Ik krijg dan geen melding dat hij gaat...
  6. rutgertjuh

    moto guzzi v50 nato

    Onlangs heb ik de fout gemaakt om, in een vlaag van nostalgie, een v50 te kopen...... Nee hoor, het stond al een tijd op mijn lijst en het is er nu van gekomen. Het is leuk rijden en vind het allemaal prima ding. Maar na een paar ritten kreeg ik wat vrije slag in de koppeling. En na nog wat...
  7. rutgertjuh

    Revisie startmotor r1100gs (valeo)

    De startmotor van mijn gs heeft de geest gegeven. De magneten liggen los. ;( Nu wil ik hem uit elkaar halen en er een nieuw huis omheen zetten. Zo ver ben ik nu maar krijg de rotor er niet uit. Weet iemand hoe dit zit? Ik ga ervan uit dat ik het zilverkleurige dopje eraf moet...
  8. rutgertjuh

    r1100gs span 2.0

    in navolging op deel 1. r1100gs span Nu deel 2. Wat niet wil betekenen dat het span in dit deel wel af komt. :N veel leesplezier. :Y :W
  9. rutgertjuh

    Wat voor remklauw is dit?

    Ik heb een remklauwtje van een honda liggen. Deze gaat voor een project gebruikt worden maar nu moet deze wel even gereviseerd worden. De ellende is alleen dat we dan wel moeten weten van welk model hij af is gekomen. Dus, wie kan het mij vertellen? Edit: zelf dacht ik aan een gl...
  10. rutgertjuh

    hercules 316

    ik heb, bijna, een hercules 316 met een bouwjaar 1950 gekocht. Het spul staat al een paar jaar bij een kennis van me n de schuur en is compleet. Het enige wat mist dat is de voorvork. Deze lang voor een revisie bij kock van de heuvel toen de zaak afbrande. |( |( Ik ben moet dus op zoek...
  11. rutgertjuh

    klassieke race dodwaard

    http://www.sammotorsport.nl/racedemo-dodewaard.ashx Ik kan er zelf helaas niet bij zijn maar vind het wel altijd leuke evenementjes om even naartoe te gaan. :Y
  12. rutgertjuh

    voorwiel bmw R100

    Iemand toevallig een voorwiel van een bmw r100 liggen? Het gaat om zo'n gietwiel van 19 inch en voor twee 5 gaats schijven. Een maatje van me heeft er eentje in zijn zijspan zitten maar die is afgelopen weekend compleet uit de naaf gebroken.
  13. rutgertjuh

    *** groepsinkoop*** inrijwielklem

    Bij voldoende afname kan ik onderstaande inrijwielklemmen voor 35 euro aanbieden. Een hele handige inrijwielklem Geschikt voor motorfietsbanden van 16" tot 19" Eenvoudig te monteren in bijvoorbeeld een bus, motorheftafel of op een aanhangwagen. Voorzien van een borgpal. Ze komen...
  14. rutgertjuh

    yamaha xt350 (1991

    Ik heb een tijdje terug deze xt hier op het forum gekocht. Deze had een kapot blok. Ik heb dit blok vervangen en alles doet het weer zoals het hoort. Aangezien ik er niet aan toe kom om er lekker mee te rijden mag hij weer weg. Ik heb het blok voorzien vn nieuwe filters en olie en er zijn ook...
  15. rutgertjuh

    r1100gs span

    Eindelijk is het zover. We gaan zelf weer zijspannen. Mijn zijspancarrierre is een paar jaar terug begonnen met een Honda cb650z met een ural bak. Leuk om mee te leren rijden maar verder niet. Nu logeert er hier al een hele tijd een bmw r100rs met ezs in de garage waar ik dankbaar...
  16. rutgertjuh

    rutgers zijspan

    Ik had nog geen eigen topic over mijn zijspan. Een hoop mensen hebben hem al eens gezien, en ik zal er ook wel wat foto's van plaatsen. Ik zal er alleen eerst een paar van moeten maken. Het gaat in ieder geval om een bmw r100 rs uit 1978 met een EZS TP bak. We zijn al een tijdje bezig...
  17. rutgertjuh

    eind september naar zuid engeland, maar waar naartoe

    Mijn vriendin en ik gaan eind september een weekje naar zuid engenland. Het idee is om met de motor naar de eurotunnel te gaan, daar oversteken en dan een beetje rondrijden en dan via harwich weer terug richting nederland. Nou ga ik er vooral hen om te rijden, hahahah. Maar we willen ook nog...
  18. rutgertjuh

    voorvork olie honda cbf600

    Ik ga van het weekend even de voorvorkkeringen van de cbf van mijn vriendin vervangen. Als de boel dan toch open ligt vervang ik ook gelijk de voorvorkolie. Nou is dat een klusje van niets maar ik heb geen werkplaatshandboek en kan hem online ook niet vinden. Ik heb dan ook geen idee wat erin...
  19. rutgertjuh

    feestje

    Omdat ingrid en ik op 17 september gaan trouwen vonden wij het wel een leuk idee om de zijspanners uit te nodigen. By rutgertjuh at 2010-07-08 Volgens planning moeten we om 13.00 uur in buren bij het weeshuis zijn. Hier worden we door kennissen en vrienden op de motor naartoe gebracht...
  20. rutgertjuh

    EGT 2010

    Omdat er nog geen topic over is open ik hem maar. Wie gaan er naar het euro gespann op 27,28 en 29 augustus 2010. MOTORRAD-GESPANNE | Die Zeitschrift der Gespannfahrer http://www.motorrad-gespanne.de/egt/egt_10/anfahrt.htm Ik heb zelf gezien dat het in mijn vrije weekend valt dus goeie...
  21. rutgertjuh

    BOT 12

    Aangezien roestendoenze wat terughoudend is hebben we vannacht de knoop voor hem doorgehakt en hij gaat het naarjaarsbot organiseren. Een lokatie kan onderstaande zijn maar andere sugesties zijn bij roestendoenze van harte welkom. Een datum is nog niet bekend maar dit word tzt voor...
  22. rutgertjuh

    xt350 project

    Ik heb een yamaha xt350 uit 1991 gekocht. Het blok had een vastloper gehad en darom kon ik hem voor weinig overnemen. Vandaag heb ik het blok er onderuit gehaald. De zoektocht naar een ander blok is begonnen
  23. rutgertjuh

    schommelvork

    Vorig weekend hebben we in het bmw span een andere schommelvork geknutselt. Dit omdat de schommelvork die erin zat eigenlijk voor een oudere bmw is en bij hevig remmen nogal bewoon onder het gewicht. Nu zitten we alleen met het probleem dat de veren die we hadden liggen allemaal te kort zijn...
  24. rutgertjuh

    suzuki gsx 550 es

    Eigenlijk is dit best wel een schuurvonst. Ik heb bij een van mijn buren een motorfiets uit de schuur gehaald. Deze heeft daar een aantal jaren gestaan en dat is hem ook best aan te zien. Hij is wat stoffig, ik heb namelijk letterlijk onder de strobalen vandaan gehaalt. En zo...
  25. rutgertjuh

    gashendel moto guzzi california

    Mijn vader heeft pas een california gekocht. Het ding komt uit 1991 en ziet er echt als nieuw uit. Er zijn alleen twee dingen die mij opvallen. Het gas gaat ontzettend zwaar. Hoort dit, is het een guzzi kwaal en is het een kwestie van de kabels even inspuiten? En de rubbers van het...
Terug
Bovenaan Onderaan