Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Spooky78
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Motolug inklapbare aanhanger(gereserveerd)

    Ivm andere motor mag mijn motolug aanhanger weg. Is een paar jaar oud. Alles werkt. Lokatie Zoetermeer. Vrpr €600
  2. S

    Kofferset Yamaha diversion(VERKOCHT)

    Complete kofferset voor de Yamaha Diversion. Inclusief alle beugels,knipperlichten,bouten,sleutels. Vraagprijs €150 Verzendkosten voor koper.
  3. S

    Remschijven gezocht

    sorry verkeerd bericht.....kan niet verwijderen.
  4. S

    Double bubble ruit fazer 600-1000 bj 2002

    Een nette licht getinte dubbel bubble ruit. Komt van mijn fazer 600 af bouwjaar 2003 Doe een leuk bod
  5. S

    Bellypan onderspoiler FZ8 of FZ1

    Ben op zoek naar een bellypan...onder spoiler...voor een FZ8 of FZ1 bj rond de 2012.
  6. S

    Booster motor hoodie camo

    Booster motor hoodie camouflage kleur. Maat 4XL. In zeer goede staat incl. beschermingsprotectie ook de rugprotectie. Afritsbare capuchon(hoodie) Vrpr €75.
  7. S

    Givi monokey koffer E460

    Mooie nette koffer met 2 sleutels. Is een monokey versie met montageplaat. Passen 2 helmen in. €85
  8. S

    Givi kofferrek yamaha

    Voor een Yamaha fazer fzs600 of 1000 tot 2004 Mag weg voor € 50,-
  9. S

    Bouten FZ8

    Weet iemand waar ik een boutenset kan kopen voor een FZ8. Niet van Aliexpress.....
  10. S

    GiPro X-type Gearindicator

    GiPro X-type Versnellingsindicator nieuw in verpakking. Nooit gemonteerd geweest. Voor yamaha heb ik een complete aansluitset €60
  11. S

    Sportuitlaat Yamaha Fazer 2002

    Ik zoek een sportuitlaat met linkpipe voor een Fazer 600 2002. Mocht je iets hebben/weten dan hoor ik het graag.
  12. S

    Richa doorwaai jas

    Kleur is zwart. Maat is 6XL. Is 1x gedragen dus nieuw. Nieuwprijs is €135 Vraagprijs is €100 Ultieme zomerjas met alle hoog-nodige bescherming. “Net”stof zorgt voor een heerlijke koeling tijdens het rijden. De CE-goedgekeurde protectoren in schouder, elleboog en rug zorgen desondanks...
  13. S

    Richa motorjas

    Kleur is zwart met rode accenten. Maat is 6XL volledig nog te stellen. Is alleen gedragen met lessen(4 dagen). Nieuwprijs is €169 Vraagprijs is €125 Natuurlijk wind- en waterdicht, verwijderbare binnenvoering en CE goedgekeurde protectie op schouder, rug en ellebogen. Tevens...
  14. S

    Hugger kawasaki z750

    Ben opzoek naar een hugger voor een kawasaki z750 2010. Heb/weet je iets dan hoor ik het graag
Terug
Bovenaan Onderaan