Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Vroem882
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. V

    DID kettingset Trophy 1200

    Te koop, is overcompleet. Voor Triumph Trophy 1200, bj 2002 en vergelijkbare bouwjaren. Splinternieuwe kettingset nieuw in verpakking. DID kwaliteit, JT-tandwielen. Twee voortandwielen, voor extra wissel halverwege voor een langere levensduur van de ketting. Past wellicht ook op de Trophy 900...
  2. V

    Paddock klauwen

    Te koop aangeboden, een set degelijke paddock-klauwen. Breedte is te verstellen. Nieuwstaat en zijn overbodig. Misschien kan ik er nog iemand blij mee maken. Grtz Jan.
  3. V

    Stadler handschoenen (zomer)

    Te koop van het topmerk; Stadler Guard GTX, zomerhandschoenen. Niet de juiste maat gekocht, ongeveer 3 weken gebruikt. Nieuwprijs 139 euro (aanbieding), mogelijk zijn ze nu duurder. Doe een redelijk bod, en ze zijn voor jou. Verzenden is mogelijk. Nieuwprijs 139 euro.
  4. V

    Donker en helder vizier voor Schuberth SR1.

    Helder vizier voorzien van Pinlock-vizier. Dit kan worden omgezet naar het donkere vizier, is voorbereid voor Pinlock. Is krasvrij, in zeer goede staat dus! Ophalen of eventueel verzenden (omgeving Haelen). Pb heeft mijn voorkeur. Grtz. J.
  5. V

    Remklauw Triumph T595 Daytona Bj `97- `98.

    Remklauw achterwiel voor Triumph Daytona 1997 - 1998. De remblokken zijn zo goed als NIEUW. Misschien past hij nog op andere bouwjaren. Aangeschaft om passend te maken op een ander model, maar wijkt deze klauw teveel af. Doe een bod, verzenden is mogelijk. Grtz.
  6. V

    Remklauw Triumph Trophy 1200 bj 2002

    Ik zoek een ACHTER remklauw voor de Trophy 1200 van het bouwjaar 2002. Het gaat om het type welke op de foto staat. Graag zie ik je bericht tegemoet.
  7. V

    Kawa GTR 1000 restanten

    Voor een Kawasaki GTR 1000, alle bouwjaren; achterschokdemper (lekvrij) luchtondersteuning/demping instelbaar en zadel. Klein scheurtje in het dek. Teab. Verzenden mogelijk.
  8. V

    Te koop Touratech Navigatiehouder Zumo 350

    Aangeboden degelijke Touratech navigatiehouder voor de zumo 350 met slot. Misschien dat enkel andere uitvoeringen van Garmin ook passen. Prijs 65 euro, exclusief eventueel verzendkosten. Bieden kan, maar wel een redelijk bod.
  9. V

    Diverse items per 15-12-2020.

    Te koop voor Cagiva Navigator (bj 2000); linker tankhelft (lekdicht) paarse kleur en inspuit-unit. Puig-opzetscherm en H4-Ledkoplamp. Belly-pan voor Suzuki V-Strom (weet niet voor welk uitvoering). Motorjack Kids Madhead. Voor een reëel bod kan het weg.
  10. V

    Airflow windscherm (Givi) vervangingsruit.

    Het betreft het "bovenste" gedeelte van dit type windschermen en is voormij overbodig geworden. Dit scherm is een spare part Airflow windscherm geschikt voor Airflow windschermen. Dit is een additioneel windscherm, en is niet afzonderlijk bruikbaar. Voor meer info kijk bij RAD.eu bestelnummer...
  11. V

    Gratis af te halen accu YTX14-BS. Alleen af te halen.

    Gratis (of voor 1 special biertje) af te halen accu; Merk JMT, Type JMTX14-BS. (vervanging voor YTX14-BS accu). Aanschaf 25-6-2020, bon aanwezig. Vervangen voor een yuasa-accu met een hogere koude start capaciteit (ivm doorrijden in de winter). Geschikt voor meerder type motoren, even zoeken op...
  12. V

    Cagiva Navigator. VERKOCHT

    Te koop, Navigator bj 2000. Van deze motoren zijn er niet veel in Nederland en rij je iets aparts. Deze motoren hebben een Suzuki tl 1000 motorblok. Strak sturende motor, goed voor vele kilometers rijplezier (testverslagen!!). Technische in goede staat. Voorzien van elec. Scotoiler...
  13. V

    Ruilen of eventueel te koop.

    Cagiva Navigator ruilen voor een BMW K75 of K100 (geen rs-type). Stuur een pb voor foto's en meer info. Groet.
  14. V

    SR1 Schuberth helm

    Te koop Schuberh SR1, de helm is in nieuwstaat. Inclusief het extra donkere vizier, Pinlock-vizier en instructieboekje. Helm erg weinig gedragen, omdat deze net iets te klein is. Het betreft maat 56-57. De helm heeft voortreffelijke luchtverversing door de verschillende instelmogelijkheden, welk...
  15. V

    V-Strom Bug spoiler

    k zoek een V-strom bug spoiler. In goede/redelijke staat. Stuur een Pb-tje. Grtz
  16. V

    Vstrom 1000 bug spoiler.

    Ik zoek een V-strom bug spoiler. In goede/redelijke staat. Stuur een Pb-tje. Grtz
  17. V

    Schuberth SR1

    Te koop Schuberh SR1, de helm is in nieuwstaat. Inclusief het extra donkere vizier, Pinlock-vizier en instructieboekje. Helm erg weinig gedragen, omdat deze net iets te klein is. Het betreft maat 56-57. De helm heeft voortreffelijke luchtverversing door de verschillende instelmogelijkheden...
  18. V

    TT-kaarten 2018

    Wegens omstandigheden te koop 2 kaarten voor de TT. Dit zijn kaarten voor de Haarbocht Tribune, vak C. Kosten 95 euro/stuk. Eventuele verzendkosten voor rekening koper. Stuur ff pm. Grtz.
  19. V

    GTR 1000 onderdelen

    Te koop voor Kawasaki GTR 1000; RVS-uitlaatdempers, geen E-keur,maar wel een beschaafd geluid. Vergelijkbaar met Motad-uitlaat. Schokdemper achter, voorzien van nieuwe olie. Zadel met scheurtje. Standaardruit. Alles tegen een aannemelijk bod. Stuur een pb-tje. Grt.
  20. V

    Carbs-dekseltjes kawasaki GTR 1000 Ruilen

    Ik zoek de dekseltjes van een kawasaki gtr 1000 zonder restrictie. Deze zitten op de carburateurs van het eerste type, volgens mij tot bouwjaar tot 1994. Deze zijn aan de binnnenkant zo goed als vlak met uitzondering van de veerhouder. Het gaat mij alleen om de dekseltjes, eventueel...
  21. V

    Te koop Laser (Jama) uitlaat Correctie

    Te koop RVS-uitlaat voor Kawasaki GTR 1000. Geen e-keur, maar toch een mooi en wat zwaarder geluid. Passend op alle gtr1000 modellen. Links(-onder) zit een deuk, maar verder in goede staat. Teab. *O*
  22. V

    Te koop JAMA-uitlaat GTR 1000

    te koop RVS-uitlaat voor Kawasaki GTR 1000. Geen e-keur, maar toch een beschaafd geluid. Passend op alle gtr1000 modellen. Links(-onder) zit een deuk, maar verder in goede staat. Teab. Foto`s volgen nog.
  23. V

    Motorblok. Yamaha Fjr 1300. Bj.2003. Defect

    Motor heeft ca 60000 km gelopen. Blok heeft een probleem met het spannen van de nokkenas-ketting. Goed voor onderdelen of om te reviseren. Bieden vanaf 150 euro.
Terug
Bovenaan Onderaan