Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: rene53
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. rene53

    honda xr of xs 500 monoshock

    te koop , goede monoshock , 50 euro heb nog wel wat meer onderdeeltjes liggen
  2. rene53

    xr 500 voorvork

    te koop een complete voorvork voor een xs of xr 500 , met schijfrem en rempomp compleet , voorwiel met nieuwe voorband , stuur , lagers , kortom compleet 250 euro
  3. rene53

    yamaha demper

    ik heb hier nog een yamaha demper liggen , even poetsen en hij is weer netjes , geen idee waar hij af komt , staat yamaha 4 sv op. hij is 56 cm lang , 13 cm diameter , en de flens is 9, nog wat rond . denk iets van 30 euro ???
  4. rene53

    zijkappen honda xl 500 r 1982

    ik zoek dus 2 zijkappen voor mijn honda , is er hier nog iemand die ze heeft liggen ?
  5. rene53

    honda gl500 zadel

    wieowieerdewiewie heeft dat liggen , compleet , dus 2 delen en kunststof achterkapje , liefst in donkerrood
  6. rene53

    yamaha xv250

    wie heeft er hier een yamaha xv250 en zou de lengte van de tank eens voor mij op willen meten? bvd rene
  7. rene53

    ontsteking

    zoek een ontstekingsspoel voor een honda xr of xl 500 uit 81/82
  8. rene53

    xs650 van de directrice

    heb de xj nu klaar op een paar kleine dingetjes na , volgens mij heb ik ergens al wat foto`s neer gezet , weet alleen niet meer waar . ga nu verder met de xj 650 voor mijn vriendin , toen ik hem kocht was het al een hardtail dus dat scheelt weer wat werk , en tevens zat er een gereviseerd blok...
  9. rene53

    harley of zoiets

    dit is dus mijn harley , heb hem gekocht van een garagehouder uit de buurt , is uit 1989 en 17000 op de teller. zo was hij toen ik hem net had , BAH gelijk maar eens wat weggehaald en geprobeerd ander spatbord geregeld en een beugel gemaakt gelijk ook een andere...
  10. rene53

    ik ben vers hier

    ik ben rene en ben nieuw hier , ik ben een poos geleden begonnen met motoren verbouwen en spuitwerk te doen vooral met heeel veel metalflakes , ik hou niet van standaard originele dingen , die zijn er al zat 8-) ik rij nu zelf op een sportster die ik een beetje veranderd heb omdat hij dus...
Terug
Bovenaan Onderaan