Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: rudeness
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. rudeness

    TT Assen, TT world tribune

    1x kaartje over voor op de TT world tribune. Iemand van onze groep heeft helaas afgehaakt. prijs? € 75.- lijkt mij wel mooi. Bij mij thuis ophalen, of vanaf donderdag rondom Assen.
  2. rudeness

    motor Hefbok 250 kg

    d4198b88a822bf,19603,0,0]
  3. rudeness

    lsl clip ons voor Speed triple!

    Bij deze een interesse peiling, op mijn triple zitten clip ons wat op zich heel gaaf staat, maar wil de boel toch ombouwen naar een fat bar stuur/ risers. Mocht je interesse hebben om over te nemen of eventueel te ruilen pm me!
  4. rudeness

    Arrow low boy Speed triple

    Triumph speed triple demper, originele met Triumph logo erop. Voor zover ik weet geen E-keur. Maar geloof niet dat dit heel veel kabaal maakt. Demper heeft val schade, eerst popnagel ring zit een buts. De demper is nog wel gasdicht. R&G heeft een mooie demper beschermer die daar mooi...
  5. rudeness

    Dempers Mivv en Arrow speed triple

    Twee lage dempers te koop voor een triumph speed triple, beide voor type's na 2007 (dus niet met de lambda aan het einde) Arrow heeft geen E keur en geen db killer. € 235.- door beschadiging prijsverlaagt! mivv suono compleet met E keur, db killer € 275.- verkocht! Beide compleet...
  6. rudeness

    Storm (mivv) GP Dempers Z1000 2005

    De motor is weg en de dempers over. Storm dempers van rvs incl. bevestigings materiaal en db killers. de dempers zijn een kleine 3 maanden geleden gekocht maar besloot toch om de z te verkopen. Dempers zijn amper 1000km gebruikt. met db killers E keur en een lief geluid, zonder vet en...
  7. rudeness

    TT kaarten Talud plekken 2x

    Wegens annulering over, twee kaartjes voor op het talud. Waarvoor?: TT Assen, moto GP wanneer?: zaterdag 30 juni 2012 Originele kaart prijs €40,- per stuk (exl. online bestel fee a 5,-) Kaart nummers, 032784/5 Vraagprijs? dunno doe maar wat goeds! ophalen en opsturen kan wel even...
  8. rudeness

    Z1000 dempers leovince sbk

    Te koop omdat ik deze niet nodig heb:) Leovince svk dempers met e-keur en uitneembare db-killers. Vet geluid zonder de db killers :Y dempers passen op een z, van 2003 t/m 5/6 . De dempers zijn onbeschadigd met uiteraard wel met gebruiks sporen, dus schoonmaken met scotsch bright kan geen...
  9. rudeness

    Z1000/636 afdekkap budysit

    Beschadigd maar niet geheel onbruikbaar voor de handige harrie. Over te nemen voor een klein prijsje. Een afdekkap voor een z1000/z750 of een 636. 1 beugel is eraf, krassen en scheur krijg je er gratis bij.
  10. rudeness

    Powercommander usb 3 z1000

    Zoals de titel zegt heb ik hier nog een powercommander type 3, met usb aansluiting liggen. De bedoeling was deze in me z te installeren maar het komt er toch niet van. Door mij nooit gebruikt, 6mnd geleden via iemand van het forum gekocht. De eerste die €200,- bied mag hem hebben. (of...
  11. rudeness

    Z1000 leovince dempers

    Een mooi setje titanium leovince sbk dempers, compleet met db killers en montage materiaal. Dempers zijn in prima staat, heb ze laatst weer opgepoetst:) geluid top en zonder db killers super! vraagprijs? dacht zo'n 275euries
  12. rudeness

    Z 1000 buddy afdekkap

    Zoals de titel vraagt zoek ik een knappe buddy seat afdekkap, kleur en krassen is niet erg zolang deze maar bruikbaar is! pm staat aan :)
  13. rudeness

    Honda Hornet cb600s

    Ze stopt met rijden dus haar Hornet mag de deur uit, motor is uit 2000 km stand is 26.500. Vorig seizoen nog een beurt gehad, waarbij er een nieuwe kettingset is gemonteerd met een ander tandwiel voor, voor betere trekkracht :Y Kleine pinkers zitten erop verder helemaal standaard en in...
  14. rudeness

    Bandit spul

    setje carbon spiegels, 1 is een klein beetje beschadigd setje veerpoot beschermers, redelijke staat olie temperatuur meter. Heb ook nog 2 lsl crashpads liggen maar 1 is goed beschadigd, gratis dus:)
  15. rudeness

    Honda Hornet 600s

    Wegens stoppen met actief rijden, aangeboden deze mooie in topstaat zijnde Honda Hornet. banden remmen etc zijn allemaal in uitstekende staat. Afgelopen jaar heeft de motor nog een beurt gehad. Bij deze beurt is er een kleiner tandwiel voor onder gekomen, voor betere trekkracht:) Prima...
  16. rudeness

    universele stuurgewichten GOUD:)

    Goudkleurige stuurgewichtjes, ik heb ze blind gekocht maar passen niet icm mijn bar end spiegels B| prijsje? €15.- zijn ze voor jouw.
  17. rudeness

    Duo zadel SRAD

    De motor is al een poosje weg, zadeltje vergeten :) uitstekende staat want door mij nooit gebruikt. Deukje in het leer komt door de opslag, is inmiddels alweer weggetrokken. prijs? €25.- of te ruilen tegen? spuiten van 6 kapjes van me zed:)
  18. rudeness

    Suzuki gsxr 600 SRAD mooi:)

    Omdat ik wat anders wil, bij deze mijn suzuki gsxr 600 SRAD. Persoonlijk nog steeds mijn mooiste type fiets uit die tijd. De motor verkeerd in prima conditie, jaarlijks haar beurten gehad nooit gekke dingen ermee gehad. Laatste grote beurt moest alleen de nokkenas ketting gesteld worden...
  19. rudeness

    SRADTJE! 600cc blauw wit

    Jaja 't word tijd voor wat anders, het moet niet maar het jeukt nou eenmaal! Dus bij deze mijn schatje van een srad, blauw witte kleurstelling edit: bouwjaar! 99!! Netjes elke jaar de onderhoudsbeurtjes gehad. Pas de remmetjes laten vervangen, vorig jaar ketting en tandwielen en wat andere...
  20. rudeness

    DeeCee spijkerbroek met kevlar stukken mt 48/50

    Twee jaar geleden gekocht in een bevlieging past voor geen meter -O- 1/2x gedragen en 0 gebruikssporen, de broek heeft de mogelijkheid voor extra inzetstukken, maar mocht volgens de verkoopster zonder gebruikt worden door de kevlar stukken. Maatje 48/50, broeklengte 116cm Doe een net...
  21. rudeness

    Leren Revit! broek mt 50+sliders nieuwstaat

    Zeer nette leren broek, in het maatje 50. De broek is bijna niet gebruikt doordat de broek mij te klein is (blijkbaar lange benen) lengte vanaf de rits is ongeveer 95cm Geen gebruikssporen! Uiteraard mag je komen passen, bieden mag? dacht zelf zo rond de 150euro
  22. rudeness

    Leren broek (heren) MT 52

    Bijna niet gebruikt, je ziet wat kleine gebruikssporen op het zitvlak. kleur zwart maatje 52 Voor een lief prijsje mag deze opgehaald worden.
  23. rudeness

    Bos demper beschadigd gsxr600

    Omdat ik er zonodig bij moest gaan liggen heb ik deze bos demper beschadigd. wat krasjes/deukjes en de flens die lelijk geschaafd is, tevens flens dichtgekit met speciale kit. De flens is nog prima te reparen, nieuw beugeltje en wat popnagels en 't ziet er allemaal weer leuk uit. Mischien...
  24. rudeness

    Wie staat er nog meer op de TeamKR bike?

    Het is een kleinigheidje maar ik "win" ook eens wat :) Een paar weken geleden kon je je opgeven om je naam of nickname op de bike's van team KR te zetten tijdens de laatste race in valencia.. zowaar staat ik erop het is wel heeeeeeeeeeel klein maar toch *O* linkie teamkr.com iig...
  25. rudeness

    B king filmpje!

    kvond deze op youtube, beetje ruk kwaliteit maar het is iets :) Ik vind het maar een apart ding maar toch ook wel weer :}
Terug
Bovenaan Onderaan