Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Paul Z
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Paul Z

    Verkocht ROCC Integraalhelm maat S (zgan)

    Verkocht! Zo goed als nieuwe ROCC helm maat S. Gekocht voor de kinderen maar hij heeft maar 1 kort ritje dienst gedaan. Zo goed ls nieuw dus (het prijskaartje zit er nog in) Vraagprijs 50,-, afhalen in Ede (of verzenden 6,95)
  2. Paul Z

    XS400: welke is de signaaldraad?

    Beste allen, Ik ben bezig met het opbouwen van een XS400 voor een vriend. Ik ben nu bezig een aftermarket toerenteller aan te sluiten. 1 van de 3 draden moet aangesloten worden op de signaaldraad van de bobine. Nu kan ik o.b.v. het schema niet goed uitvogelen welke de signaaldraad is, de...
  3. Paul Z

    Honda Foresight start niet

    Hallo allemaal, na een winter buiten onder een motorhoes wil mijn Honda Foresight 250 niet meer starten. De eerste keer dat ik het probeerde hoorde ik het relais een keer klapperen en daarna werd het stil. Wel maakte hij als ik de sleutel omdraaide een zacht zoemend geluidje (benzinepomp?)...
  4. Paul Z

    Fotoboek Caferacers (Paul d'Orleans & Michael Lichter)

    Verkocht. Mooi groot fotoboek met caferacers. Meer dan 200 pagina's foto's op mooi papier. Zo goed als nieuw, slechts een enkele keer doorgebladerd. € 20,- € 17.50 inclusief verzenden.
  5. Paul Z

    Honda Foresight: Terug van weggeweest (op MF)

    Sinds vandaag ben ik in het bezit van een Honda Foresight. Na een aantal motoren opgeknapt te hebben wilde ik graag iets waar ik niet te veel werk aan zou hebben en een beetje mee in de buurt zou kunnen toeren. Een scooter had ik nog nooit gehad, en dus ben ik gaan speuren op het web. Mijn...
  6. Paul Z

    Haynes werkplaatshandboek GPZ 500 S en ER 5

    VERKOCHT Van een oud mannetje geweest, altijd binnen gelegen en gegarandeerd van de eerste eigenaar: Een Haynes Service & Repair Manual voor de GPZ 500 S (1987-2008) en de ER-5 (97-07) In nette staat, er zit alleen wat spuitnevel op de voorkant. 10,- ex verzendkosten, of even ophalen in Ede
  7. Paul Z

    GSX250E valt uit bij inschakelen licht

    Beste allen, de afgelopen maanden ben ik bezig met de opbouw van een GSX250E uit 1984. Na een hoop gedoe (de motor was onvolledig en deels gedemonteerd toen ik hem kocht) heb ik hem weer aardig in elkaar zitten. Na een carburateurrevisie loopt hij warempel nog heel aardig ook. Maar: Als...
  8. Paul Z

    Materialen om zitje te bekleden

    VERKOCHT Over van een project: Twee stukken bruin kunstleer. 107 x 50 cm 80 x 60 cm Stuk zwarte voeringsstof 104 x 75 cm Schuimrubber 1 cm dik 160 x 150 cm Samen voor een tientje, verzenden tegen PostNL tarief (6,95) is geen probleem.
  9. Paul Z

    Kunststof geleider voor tellerkabel (op spatbord)

    Ik mis een klein onderdeel voor mijn motor: zo'n kunststof ring die je in een gat in je spatbord kunt klikken die de tellerkabel geleidt. Het betreft een Suzuki GSX 250, maar volgens mij hebben veel motoren een zelfde systeem. Het gat heeft een diameter van 12 mm. Wie o wie heeft zo'n ding...
  10. Paul Z

    Rem zit vast na vervangen remvloeistof: wat doe ik fout?

    Beste allen, ik ben een Suzuki GSX 250 (1980) aan het opknappen. Het remsysteem was leeg en lag uit elkaar. Alles in elkaar gezet, nieuwe koperen ringetjes tussen de bajonetten en vullen vanaf boven: reservoir volgehouden, remgreep inknijpen, ontluchting open, ontluchting dicht, remhendel...
  11. Paul Z

    Massa: waar aan frame zetten (Suzuki GSX 250)

    Ik ben een Suzuki GSX250 aan het reanimeren. De motor was deels gedemonteerd toen ik er aan begon en ik kende dit model nog niet, dus soms is het voor mij een puzzel hoe bepaalde dingen vast hebben gezeten. Zo ook de massa. Die gaat via het frame (direct vanaf de accu). Maar: weet iemand waar...
  12. Paul Z

    Wat te doen met deze uitlaat?

    Ik ben momenteel bezig een Suzuki GSX 250 uit begin jaren 80 op te knappen. Ik heb hem als project overgenomen. Origineel heeft deze motor een dubbele uitlaat, 1 per cilinder. De vorige eigenaar heeft van de oude bochten een 2 in 1 gemaakt en daar dit dempertje aangezet: Het ding is 25...
  13. Paul Z

    Twee nieuwe achterlichtjes over na project

    VERKOCHT Twee achterlichten. Beiden combi van achterlicht, remlicht en kentekenverlichting. De ronde heeft een kentekenplaathouder. €5,- per stuk, 7,50 voor allebei. Af halen in Ede of verzenden kk (6,95, ze passen niet door de brievenbus)
  14. Paul Z

    Startmotor Kawasaki GPZ 500 / EX 500 / KLE 500

    VERKOCHT Gekocht omdat ik dacht dat mijn startmotor kapot was, maar omdat het een ander probleem bleek te zijn op de plank beland. Getest en werkend. €25,- € 20,- excl. verzenden, op te halen in Ede
  15. Paul Z

    Bobines aansluitvraag (GPZ500)

    Beste allen, mijn Kawasaki GPZ500 uit 1992 is vrijwel helemaal uit elkaar geweest. Ik ben nu bezig de kabelboom aan te sluiten. Bij de bobines loop ik tegen mij eigen slordigheid aan. Linker en rechterbobine heb ik gemerkt, ik weet dus welke draden naar welke bobine moeten. De twee...
  16. Paul Z

    Nieuwe snelheidsmeter / teller

    Verkocht Nieuw gekocht voor mijn motor, maar ik krijg hem niet netjes geplaatst in de cockpit dus ik ga er een klein digitaal tellertje op zetten. Snelheidsmeter met verlichting en indicatielampjes (Neutraal, Knipperlichten, Grootlicht). Inclusief bevestigingsbeugeltje (zie foto) Wordt...
  17. Paul Z

    Geen plek voor tweede spiegel, ideeën?

    Beste allen, ik ben bezig een GPZ 500 om te bouwen naar een naked bike. De originele spiegels zaten gemonteerd op de kuip. Nu is er alleen links in de koppelingshendel een aansluitpunt voor een spiegel. Op de remhendel zit niks. De motor heeft clip-ons, deze zijn dicht aan de uiteinde. Ik...
  18. Paul Z

    Maxxis Promax 100-90-18 nieuw (Dot 1616)

    verkocht Ik heb in de schuur een ongebruikte Maxxis Promax voorband staan in de maat 100-90-18. De dotcode is 16-16, dus nog geen jaar oud, niet gemonteerd geweest. Ik had hem in de schuur liggen voor een project, maar daar gaan noppenbanden onder komen dus hij is over. Vaste prijs €...
  19. Paul Z

    Raptor II stuurkuipje/ topkuipje

    VERKOCHT! Te koop, nieuw stuur/ topkuipje Raptor II (wit) Incl. koplamp en richtingaanwijzers. Nieuw, niet gemonteerd geweest. Paar kleine krasje van het opslaan, niks bijzonders (ik denk dat je het er zo uitpoetst) Ophalen in Ede of verzenden tegen PostNL tarief (6,95) Vraagprijs...
  20. Paul Z

    Gratis toegangskaartje motorbeurs

    Morgen de laatste dag van de motorbeurs! Via de MF prijsvraag had ik twee gratis kaartjes gewonnen. Vandaag heb ik heerlijk in mijn eentje lopen dwalen over de beurs, ik heb dus nog een kaartje over. De eerste die me een PB stuurt stuur ik een linkje door met de code waarmee je het gratis...
  21. Paul Z

    Motorblok GPZ500 /EX500/ KLE500 met nieuw freewheel!

    Project weer opgepakt Ik heb hier een goed motorblok liggen van een GPZ500. Blok komt uit een goed lopende GPZ500. Het blok is voorzien van een ge-upgrade freewheel (met doorlopende magneet) t.w.v. € 250,-. Vorige freewheel is in z'n geheel gedemonteerd, dus geen gruis in het blok...
  22. Paul Z

    Superbike kit GPZ 500

    Voor mijn GPZ 500 uit 1992 ben ik op zoek naar een superbike kit. Heb je er 1? Stuur me een PM!
  23. Paul Z

    Ander luchtfilter, kan inlaatrestrictie helpen?

    Deze winter ben ik bezig om mijn Kaswasaki GPZ 500 te verbouwen tot iets met wat minder plastic. Vanwege de looks en de mogelijkheid om de achterkant in te korten zou ik de air-intake box graag lozen. De meest geziene manier om dat te doen is twee luchtfilters direct op de carbs te klemmen...
  24. Paul Z

    Setje nieuwe zwarte koplamporen

    Verkocht Nieuw in de verpakking. Geschikt voor vorkpoten van 28-36 mm € 12,50. Ophalen in Ede of verzenden via PostNL (3,95)
  25. Paul Z

    Kuip- en kappenset GPZ 500S

    ALLES VERKOCHT Van onderstaande motor gaat het plastic in de verkoop. Voorkuip (inclusief binnenkuipdelen exclusief kuipframe) € 20,- €10 koplamp € 15,- €7,50 Rechter voor knipperlicht € 10,- €5 Onderkuip € 15,- €10 zijkappen links en rechts € 10,- p. st. €5 p st Kont incl. Handgreep...
Terug
Bovenaan Onderaan