Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: roger_SV
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. roger_SV

    North West 200 races Noord-Ierland

    Is iemand er wel eens geweest? Tips en ervaringen? North West 200 - Wikipedia De link naar de 2024 editie 2024 NORTH WEST 200 IS GO WITH AN EXTRA SUPERBIKE RACE ADDED TO THIS YEAR’S PROGRAMME! - North West 200 Hier de race van vorig jaar Laatste foto is het programma van de hoofddag. Zaterdag...
  2. roger_SV

    Wat is dit voor componentje.

    In de kabelboom van mijn 2018 390 Duke zit net voor de grote stekker naar het dashboard een vreemd ‘lusje’ dat loopt van de zwarte naar het witte stekker. Er gaan meer draden door de stekkers dan naar het componentje waar het om lijkt te gaan. Het componentje dat in het lusje zit is een plat...
  3. roger_SV

    Welke motor heeft een lange 17 mm achteras?

    Ik ben op zoek naar een achteras met een diameter van 17 mm en een lengte van 350 mm of zo. Mijn huidige as meet 325x17 en ik heb een langere nodig om een eenwielig aanhangertje (type eenwielig fietskarretje, Bob-carrier, maar dan iets groter en degelijker) aan mijn as te kunnen bevestigen. Ik...
  4. roger_SV

    Motorrijden en mobiliteit in de (nabije) toekomst

    Motorrijden zoals we het nu kennen en voor een deel verantwoordelijk is voor vervuiling, overlast en CO2 productie zal gaan veranderen. Het gebruik van fossiele brandstoffen zal omlaag gaan en er zullen steeds meer wegen gesloten worden voor motoren. Fossielvrije alternatieven voor auto's...
  5. roger_SV

    reisverzekering voor repatriëring klassieker

    De afgelopen zomervakantie van mijn zoon en mij is iets anders gelopen dan gepland. Uiteindelijk is het goed gekomen, maar vervelend was het op dat moment zeker wel en van daadwerkelijke hulp via afgesloten reisverzekering bleek geen sprake. We zijn met twee brommers en onze kampeerspullen op...
  6. roger_SV

    Frame Suzuki SV650N, 1999, met NL kenteken.

    Frame van origineel Nederlandse SV650N uit 1999. Ook te gebruiken voor SV650S. Bouwjaren 1999-2002. Vrij van beschadigingen en afkomstig van een motor zonder schadeverleden. De kentekenplaat is netjes, vlak en van eerste afgifte. Het gaat in principe om alleen het hoofdframe. Zie foto...
  7. roger_SV

    Wie is hier fout in geval van een aanrijding?

    Ik heb er weer eentje waar de dames/heren weginrichters een puntje aan kunnen zuigen. Het gaat om de volgende, uiterst knullig gecontrueerde situatie. Vanaf de A28 de Uithof in Utrecht oprijdend (van boven naar beneden rijdend op onderstaande foto) maakt de Universiteitsweg een bocht naar...
  8. roger_SV

    Laser Extreme dubbele uitlaat. MEt E-keur en dB killers

    Aangeboden: JAMA Laser Extreme GP uitlaat. Inclusief dB killers (gemonteerd) De aansluitdiameter is 51 mm (uitwendig), plmn 48 mm inwendig Eventueel inclusief een pasbus voor een buitendiameter van zo'n 55 mm. Ik heb 'm gekocht voor mijn SV650, maar vind 'm wat te luid. Voor 100 Euro is...
  9. roger_SV

    Welke zekering in welke draad bij Red Alert alarmsysteem?

    Hoi Techneuten, Ik heb een twijfelmomentje. Ik heb een heel eenvoudig red alert alamsysteempje dat ik om mijn SVtje wil zetten. Er zitten 2 rode +12V draden bij waar permanent spanning op dient te staan. Eén gaat naar de centrale unit, en één gaat naar de sirene met 9V batterij...
  10. roger_SV

    40 jaar Z1000 meeting, 8 april 2017

    De datum en locatie zijn bekend: 8 april bij Premium Motors in Apeldoorn. De 'datumprikker' van de eerste post van dit topic is dus niet meer van belang. ======================================================= Originele titel: Geef je voorkeur op voor de 40-years-Z1000 meeting Zoals in...
  11. roger_SV

    demontage vorkpoot (SV650) tbv vervangen oliekeerring

    HELP! Ik krijg de onderpoot van mijn SV650 (eerste model, 99-02) niet uit de binnenpoot. Hij moet uit elkaar om de oliekeerring te kunnen vervangen. De bout waarmee de dempergroep vastzit aan de onderkant eruit, olie eruit, veer eruit. Borgclip van de oliekeerring af, poot kan zakken tot...
  12. roger_SV

    is dit een gelijkwaardige splitsing ??

    Hoi Motorforummers, Bijgaand een voor velen waarschijnlijk verwarrende situatie. In elk geval wel voor mij. Ik zou het antwoord op mijn eigen vraag niet met zekerheid durven geven. Ik rijd regelmatig bij deze T-splitsing, waarvan één van de toegangswegen via een weg-plateau het...
  13. roger_SV

    Triumph 675 Street Triple, originele uitlaatset, gloednieuw,

    Originele uitlaten (eindempers) voor de Triumph 675 Street Triple. OEM parts: TRIUMPH 2200831 en TRIUMPH 2200832 Ongebruikt, stickertjes zitten er nog op. . Het gaat om de E-gekeurde versie voor de openbare weg. Vraagprijs 150 Euro
  14. roger_SV

    kuipdeel GSX600F 'oude model' rechtonder en luchtfilter

    Hoi MFfers, Van mijn laatste GSX 600 F van het eerste type (87-98) heb ik nog het rechter onderkuipdeel liggen. Is gloednieuw (30 km gebruikt toen gedemonteerd). Kleur is paars ook tussenstukje puntbak: 5 km na de laatste onderhoudsbeurt aan die motor is ie door een...
  15. roger_SV

    Kawasaki Z1000 (eind 70's - begin 80's) topic

    Hoi Motorforummers, Welkom op het topic speciaal voor de Kawa Z1000's uit eind jaren 70 tot begin jaren 80. Na het grote succes van de Z1 / Z900 die vanaf 1972 het levenslicht zag werd deze in 1977 opgevolgd door de Z1000, die tot ergens begin jaren 80 in diverse verschijningsvormen is...
  16. roger_SV

    Met de motor naar Ierland

    Hoi Motor-forummers, Zoals het er naar uitziet ga ik deze zomer met mijn zoon met de motor een tripje maken door Ierland. Hij mocht de bestemming kiezen, en ik vind Ierland ook mooi. Ben er wel eens geweest (gevlogen) en ter plaatse een auto gehuurd en het Zuid-Westen 'gedaan.' Mijn...
  17. roger_SV

    Het grote Gilera DNA 125 / 180, 4-takt topic

    Hoi 4-takt Gilera DNA fans, Diverse motoren hebben hier op MotorForum hun 'eigen' topic. Veelal motoren waar er flink wat van rijden, of gewoon echte klassiekers. De Gilera DNA 180 en 125 cc 4 takt heeft zo'n topic (nog) niet. De reden kan zijn dat niemand er behoefte aan heeft, maar het...
  18. roger_SV

    Gat in zuiger Aprilia RS125

    Hoi mannen (m/v), Mijn broer heeft een probleem, gelukkig alleen met zijn motor. Hij was lekker aan het rijden op zijn RS125 toen die er plotsklaps mee kapte op de snelweg, bij hoog toerental (belasting) dus. Het openbaarde zich hetzelfde als dat de benzine in een keer op was, maar het blok...
  19. roger_SV

    motor particulier verkopen aan Duitser (vrijwaring)

    Hi forummers, Ik heb een DNA180 te koop en ben benaderd door diverse personen uit NL, en een Duitser die 'm wilt kopen. Hij kan ter plaatse vrijwaren. Tot heden niemand die een concrete bezichtiging heeft staan, maar ik verwacht dat snel iets concreet gaat worden. Ik heb tot nu toe alleen...
  20. roger_SV

    wie heeft Kawasaki Z650, 1978, kenteken MD-98-SZ ??

    Hoi Forummers, Een wat 'stomme' vraag, maar mijn eerste motor was de Z650 (B1) met bovengenoemd kenteken. Ik heb er 30.000 km mee gereden en alleen maar benzine en motorolie erin hoeven kiepen. Aan het eind van de rit moest ik een liter motorolie meenemen naar de TT/SBK in Assen en die ter...
  21. roger_SV

    is dit een normaal symptoom voor een te kleine sproeier ??

    Hoi motorfanaten, Ik heb een vraagje, maar eerste de inleiding. Ik heb een 1 cilinder 4 takt motor en heb het originele luchtfilter vervangen door een power filter en de originele uitlaat door een open. De sproeier heb ik nog niets aan veranderd. Aangezien de motor meer lucht doorlaat...
  22. roger_SV

    kuipdeel rechtsonder Suzuki GSX600F (1e model) NIEUW

    30 km gebruikt (van de dealer naar huis), dus in feite nieuw. Kuipdeel rechtsonder en de middenpunt, komt van zwart paars GSX600F. Doe maar een mooi bod . . .
  23. roger_SV

    Carburateurverwarming maken op onverwarmde carburateur

    Hoi doorijders (als ik je nu nog in de ochtendspits tegen kom ben je dat), Het is weer zover. Vorige winter was het hetzelfde verhaal. De hele zomer erna niets aan de hand geweest qua en nu is het weer zover. Gisterenochtend was het een graad of 8-9 en na een kwartiertje A12 bij 100 km/u...
  24. roger_SV

    schokdemper Aprilia RS125 (2002)

    mag de originele zijn of een vervanger, mits wel OK, niet lek en met de olie erin. Hoeft niet persé van de RS125 te zijn, als het past en niet lek is is het goed. Liefst omgeving Nijmegen
  25. roger_SV

    schokdemper triumph 675 street triple demonteren

    hoi allemaal, ik ben op zoek naar een schokbreker voor mijn motor, en heb er een gevonden op MP, maar het onderste bevestigingsoog moet eraf want ik heb een gafel nodig op de plaats daarvan. Het schroefje dat in het gedeelte van het onderste oog zit wekt mij de suggestie dat het dient om het...
Terug
Bovenaan Onderaan