Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Risa88
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Laptop (15 inch) meenemen

    Goedemorgen allen! In het voorjaar van 2018 ben ik van plan om een Honda NC 750 S (nieuw) of een MT-07 (nieuw) aan te aanschaffen. Het is nu zo dat ik deze motor ook voor een groot deel als woon-werk verkeer wil gebruiken (lees: vooral bij droog weer... temperatuur maakt opzich niet uit)...
  2. R

    VRO cursus expert of VRO cursus op maat?

    Goedemiddag, Ik heb sinds eind oktober mijn rijbewijs en ben in bezit van een daytona 675. Heb alleen nog niet heel veel gereden :'). Nu wil ik dit ergens dit jaar een KNMV VRO cursus gaan volgen om zo zelfverzekerd te worden met mijn eigen motor en om mezelf te ontwikkelen, zodat ik ook...
  3. R

    Tips beginner ss

    Goedemiddag, Dit topic zal vast al een keer voorbij zijn gekomen, maar ik dacht ik open maar een nieuwe :'). Sinds enkele weken geleden heb ik mijn rijbewijs gehaald en sinds kort ook in bezit van een motor. Dit is de Daytona 675. Nu heb ik al een paar keer gereden met die motor en ik...
  4. R

    Noobvraag over Revit leren pak

    Goede avond, Ik heb een domme/beginnersvraag wat betreft de leren pak van Revit (GT-R). Ik heb 2 weken geleden een motorjas gehaald van maat 50 en die dag ging ik ook kijken voor de broek en heeft de verkoopster maat 48 gepakt en ritste ze die dicht aan mijn jas. Oftewel de combipak was...
  5. R

    Mijn eerste motor

    Goedemiddag, Waarschijnlijk zijn dit soort topics al 1000 x keer hier geopend, maar ik kon zo even geen recente topic vinden en wil toch graag jullie meningen en ervaringen horen. Ik ben namelijk al een tijdje aan het rondkijken voor mijn eerste motor voor als ik mijn rijbewijs haal...
Terug
Bovenaan Onderaan