Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Cyberpope
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. C

    Verrijdbare paddockstand kawasaki ER6F

    Mijn vriendin heeft een ER6F. En sinds een 1/2 jaar is ze bij mij komen wonen. Dus 2 motoren in de garage. Die van mij staat op een middenbok en kan ik goed aan de kant schuiven met een mover voor de middenbok. Gezien de ER6F geen middenbok heeft is dat geen optie. En hij staat mij te veel...
  2. C

    Sleutel afgebroken in zijkoffer

    Helaas is tijdens een vakantie mijn sleutel afbroken in mijn zijkoffer. Deze zit er nog op, maar ik krijg het slot niet meer open. Sleutel zit er nog in, maar hij wil niet draaien (helaas). Diverse tips geprobeerd, zoals met figuurzaagje proberen de sleutel eruit te halen. Helaas ook niet...
  3. C

    Linker kuipdeel voor Yamaha Diversion bouw jaar 1992 (groen)

    Ik ben op zoek naar een linker kuipdeel voor een Yamaha Diversion uit 1992. Een 600. En ook dit in de omgeving van eindhoven. Iemand nog ergens iets liggen? Kan online wel wat vinden, maar dat is of erg stuk of ze vragen een erg grove prijs ervoor. DM me.
  4. C

    Hallo daar..

    Ja hier Cyberpope of te wel Johan. Ik heb net mijn motorrijbewijs (5 januari) en rijdt nu rond op de motor van een vriend die ik mag lenen (en eventueel overkopen). Dat is een Diversion uit 1992. Ben gaan motorrijden om dat mijn vriendin een motor-muis is. Ze vind het geweldig en...
Terug
Bovenaan Onderaan