Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Knukkel
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    Gezocht: 15 inch velg

    Staal (chroom mag slecht zijn) 40 spaaks Geen hoge zijkant Liefst 3.5 of 4 breed Mag evt compleet met een naaf zijn, maar het liefst niet, want die gaat toch de kliko in. Reacties svp via pm... Thanks!
  2. K

    TIG lascursus omgeving eindhoven

    Iemand enig idee waar ik een TIG lascursus in de omgeving van Eindhoven kan volgen? Het ROC heb ik al gecheckt, maar die vind ik te duur en ik hoef ook geen diploma... Tnx
  3. K

    FLH Buckhorn

    Ik zoek een orgineel FLH stuur (zo'n 2-delige lage buckhorn van RVS). Aangezien iedereen voor ape's, broomsticks, dragbars, etc gaat, moet er vast nog wel een verdwaald orgineel exemplaar rondzwerven bij een Tequila rider of andere klussert. Mag natuurlijk maar weinig kosten. Ik post het hier...
  4. K

    Billy Lane's BBO motor..

    Voor de rit: En tijdens de rit: Het schijnt dat z'n tankje begon te lekken en de fiets tot de grond toe afgefikt is...
  5. K

    Gezocht: 23" speedway wiel

    Liefst compleet met 2.75 noppenband band erbij. Lijkt me sterk dat iemand me kan helpen, maar je weet het niet... knukkel @ chello . nl
  6. K

    Zelf ontchromen - vraagje voor de chemici

    Ik heb gisteren geprobeerd om een (proefstukje) verchroomd messing te ontchromen. Ik had het stukje in een azijnbad gehangen en aan de + pool van een 12V accu aangesloten. De - pool in het bad was een koperen staafje. Vanochtend was het bad blauw, de koperen staaf zwart en het messing stukje...
  7. K

    Garage verkoop: Chopper spullen

    Ik ben de garage aan het uitmesten en gooi het volgende in de verkoop: 1 paar Avon Gangster banden - MT 30 16" - 8 mm profiel - Nieuw (gietnippels zitten er nog op) - Prijs: 125 euro VERKOCHT ***************** 1 Cheng shin band 130 mm - 130/90 - 16 - 5.5 mm profiel - Prijs 25 euro...
  8. K

    RVS Mig las vraagje

    Ik heb vandaag wat RVS plaatwerk gelast met een Mig apparaat. Een 3 mm dikke strip moest (vlak) worden vastgelast op een 3mm dikke plaat met rupsjes van ~ 3cm. Na een wat proefstukjes te hebben gelast had ik de beste instellingen gevonden dacht ik, maar bij de uiteindelijke rupsjes lag het...
  9. K

    Hey Flyin' Dutchman..

    ...Ik zat de site van Hank Young te bekijken... ...kom ik jou in allerelei hoedanigheden tegen... Viezerikpeuk!!
  10. K

    How to crash a chopper

    Gestolen van het fuck! board... Johnny Chop op z'n nieuwe motor... Geweldige foto toch?
  11. K

    Harley dag Breda

    Iemand geweest? Mijn god, wat een drukte... Heb de choppermeeting in eisselstein niet meer gehaald... Het hoogtepunt:
  12. K

    Helm oplappen

    Ik heb een potje gekocht waarvan het interieur 'wat' minder was dan het plaatje deed vermoeden... '( Het schuim en voering zijn oud en korrelig en laten los. Niet goed voor de vetkuif en ook niet heel veilig natuurlijk. Ik moet hem dus ergens laten oplappen... Heeft iemand dat wel eens laten...
  13. K

    Foto's Weert... Iemand?

    Iemand nog interessante foto's van de All American day in Weert? Ik vond het een beetje tegenvallen qua hoeveelheid motoren, maar wellicht dat het later nog wat drukker is geworden...
  14. K

    Kneedown... op de Knucklehead!

    ...Binnenkort tijd voor nieuwe floorboards!
  15. K

    Bobber pics, deel 2

    Op veler verzoek nou ja... deel 2... Wat dachten we van d'n disse?
  16. K

    Uitverkoop bij WCC

    Hebben we het al gezien? JJ heeft uitverkoop... http://www.westcoastchoppers.com/ en dan "parts" aanklikken. - Hell bent uitlaten voor $199 - Onderstaand CFL frame, inclusief assen en olietank voor $999...!
  17. K

    Choppert te koop

    Voor als je wilt opvallen... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=4522869333&category=10062
  18. K

    MIG lasapparaat... tips?

    Ik wil een Mig lasapparaat aanschaffen... Het is voor hobby gebruik zoals het lassen van spatbordjes, framedelen en licht constructiewerk. Ik heb geen zwaar eisenpakket, maar de wensen zijn: - 230V, 16A - van dunne plaat tot ± 5mm materiaal - 0.6 - 1.0 mm draad - "Echte" Flessen - makkelijk in...
  19. K

    Choppert Boekskes

    Ik heb recent wat chopper boekjes aangeschaft die de moeite van het bekijken waard zijn: - Billy Lane: Chop Fiction - Chopper: Heavy Metal Art - Art of Chopper - Zero Chopper Spirit (had ik al een tijdje) Op Amazon staan er nog een hele hoop, maare... welke zijn nou echt de moeite waard...
  20. K

    Welke remolie Intruder

    Weet er iemand welke remolie er in de '92-er Intuder 800 van m'n Pa moet? DOT 3,4 of 5?
  21. K

    Knukkel & FD's trip 'zum heimat' & een Ebayles

    Tja... vandaag zijn de Flyin' Dutchman en ik naar duitsland getuft om een '53-er Panhead op te halen... Ik had deze Pan (onder voorbehoud) gekocht op ebay en had enige malen telephonisch gebeld met de verkoper om alle zaken uit de beschrijving te checken... "Alles war super original". De...
  22. K

    Het grote coole chopperonderdelen topic

    Tijd voor een nieuw topic! Met alle verbouwingsplannen voor de komende winter is er behoefte aan een onafhankelijk platform, welke de te gebruiken onderdelen gaat beoordelen op Koolheid. Dussss... post hier plaatjes van onderdelen die je wilt gebruiken en laat je door de rest van het forum...
  23. K

    Goodson luchtfilter

    Weet iemand waar ze Goodson Air Cleaners verkopen en wat ze kosten? Ik ben benieuwd naar de prijs van deze (Goodson Top Ridge):
  24. K

    Choppers op de MF mega meeting??

    Gaan er nog mensen op chopperds of klassiekers naar de MF megameeting? Als ik in het MF mega meeting topic kijk, zie ik bijna alleen maar racerts enzo... Ik weet het zelf nog niet, maar als er meer gaan denk ik dat ik wel een poging ga wagen... Your votes plz...
  25. K

    Bobber pics

    Ik ben een bobber aan het bouwen en een beetje inspiratie kan geen kwaad, dusss... post hier pics van koole bobbers }) }) }) }) Alvast een voorbeeld van een vette Knuck... Is trouwens te koop op ebay...
Terug
Bovenaan Onderaan