Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mr Q
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. mr Q

    achter veer/schokbreker FJ1200

    omdat de mijne lek en versleten is en ik wel wil blijven motorrijden. het betrefd een Yamaha FJ1200 amerikaanse import.. het gaat om zo'n demper
  2. mr Q

    nieuwe leren veterjeans

    door omstandigheden een nieuwe leren veterjeans maatje 54, Dus voor de wat langere mensen. voor een luttel bedragje mag ie weg.. ofwel elk ANNNEMELIJK bod..(wat ik dus aannemelijk vind) })
  3. mr Q

    BLZ fout

    Beste beheerder's. ik heb sinds een dag of twee moeilijkheden met het forum.. ik post veel in oftopic bij het stukje brikkers.. nu zie ik wel dat er gepost is maar ik blijf op dezelfde pagina terugkomen.. dus voorbeeld.. als ik inlog zitten we op blz 98, en na een aantal posts moet er dus over...
  4. mr Q

    stalling CQ sleutelruimte zijspan

    NA jarenlang rond zoeken probeer ik het op deze manier. Omgeving Houten zoek ik een ruimte waar m'n rus met zijspan kan staan en waar ik kan sleutelen. Wie o wie kan me helpen.???? Het parkeerplaats sleutelen is ok niet alles en de weersinvloeden zijn niet echt het behoud van m'n motor..
  5. mr Q

    koppeling CB400f

    wie uit de omgeving van Utrecht heeft de expertise en de wil om mij te helpen de koppelingsplaten te vervangen van mijn CB400f?? zelf het ik geen ruimte of kennis van enige vorm van techniek . Is er een brikrijder die dat wel heeft en mij bij wil staan om het mogelijk te maken volgende week naar...
  6. mr Q

    suzuki DR 500

    vraagje van mij aan jullie. ik kan een dr 500 kopen voor weinig, maar omdat ik alleen maar rus rijd weet ik weinig danwel niks van deze fietsen. nu wil ik hem aanschaffen als woon/werk/gooi/smijt/fun fiets. is dit wijs of kan dit, wat is jullie mening over deze motor???
  7. mr Q

    munch keert terug

    het nieuwe munch-mammoeth model is er 250 stuks leverbaar ( beperkte oplage)
  8. mr Q

    k`zal me effe voorstellen

    Gedag u allen, ik ben ook helemaal nieuw hier op deze site. hoewel ik al vanaf 1973 rondtoer op div motoren, heb ik pas sinds kort een PC van m`n baas gehad. ik zal hier voorlopig wel veel lezen en ook eens proberen een piccie van mijn eigen fiets te plaatsen..
Terug
Bovenaan Onderaan