Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: rwvmz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. rwvmz

    Secundaire tandwiel verhoudingen(motorblok achterwiel)

    Wie weet of het iets uitmaakt of de tandwielverhouding even of oneven is b.v. 16--46 of 17--46 of 16--47 of 17--47. Ik denk als het iets uitmaakt dat het iets met de gelijkmatige slijtage van de ketting en tandwielen te maken heeft. Dat b.v. de zelfde tanden niet steeds op dezelfde ketting...
  2. rwvmz

    Spanningsregelaar werking?

    Hoe werkt de dynamo in een motorfiets? Ik weet hoe hij bij een auto werkt ( die levert alleen stroom als er stroom nodig is) maar bij een motorfiets is de werking volgens mij anders omdat daar de dynamo in de olie draait en geen spanningsregelaar maar een stroomregelaar heeft. Levert de dynamo...
  3. rwvmz

    Route na importeren bekijken zumo 590

    Hallo ik ben nieuw hier en heb een nieuwe Zumo 590 gekocht. Nu heb ik een route geïnstalleerd via motoplus routes. Ik zie nu die route wel staan bij opgeslagen routes maar daar staan alleen de begin en eind punten in. In mijn vorige Zumo 550 kon ik de route altijd in zijn geheel zien en er...
  4. rwvmz

    Electrische koelventilator Triumph Street Triple

    [Hallo, Ik heb een street triple R van maart 2010 met 19.000km op de teller. Nu doet het volgende zich voor , als de motor na een rit nog even staat te draaien loopt de temp op van de temp meter en gaat op den duur het waaschuwings lampje branden van te hoge temperatuur. Ik ben er al...
  5. rwvmz

    Kffers of kofferrek triumph street triple

    Hallo, Ik heb een vraagje aan Julie heeft er iemand een topkoffer of zijkoffers op zij/haar street triple(r). Nu heb ik de motor als gebruiksvoorwerp en wil ik er regelmatig spullen op meenemen(ik rij ongeveer 15.000 km p/j). Het zit namelijk zo ik ben na lang zoeken een rekje tegengekomen...
  6. rwvmz

    Trillingen tussen de rond de 120km/h

    Ik heb gisteren proef gereden op een cbf600sa. Kan iemand mij vertellen of hij last heeft van resonanties(fijne trillingen) zo rond de 120km/h in de 6e versnelling. De trillingen voelde ik het best in mijn zitvlak . Ook tijdens afremmen op de motor voelde ik ze goed, ook in de lagere...
Terug
Bovenaan Onderaan