Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: JVENS
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. JVENS

    GS500 hulp gevraagd

    Goedemorgen, ik krijg mijn GS 500 maar niet goed afgesteld en hoop dat iemand me hier verder kan helpen. Waar het probleem begon: sinds dat ik hem heb hield hij in bij de 5000-7000 toeren (dipje) maar reed verder goed. Dit was ook aan de bougie af te lezen (de ene helft wit van rondom de dip...
  2. JVENS

    Onderdelen Honda Fireblade RR CBR 600 / 1000 2004

    Hoi ik ga mijn gsxf ombouwen, heb de kappende al van de rr. Nu zoek ik de overige delen nog, althans wat noodzakelijk is om de boel bij elkaar te houden (gaat op het eerste gezicht alleen om de topkuip swap): - diversen steunen - koplamp Ik hoor graag wie me kan helpen :)
  3. JVENS

    Welk type Monster??

    Beste rijders, Ik ben op zoek naar een ducati monster, voor een klein prijsje (1ste gen). Nu zie ik verschillende motortypes; 600, 620i, 750, 900. Soms lees ik wel eens bij de advertenties dat men de motor aanprijst met 'nog een van de types met carburateur!!'. Ik vraag me af waarom...
  4. JVENS

    Ducati monster opknapper

    Altijd al een droom geweest, een monster restaureren. Alle aanbod welkom, voor klein prijsje.
  5. JVENS

    Andere (digitale?) cockpit

    Hallo, Ik heb een superbike kit op de motor en hier wil ik graag een andere cockpit hebben zodat de kuip van de motor af kan en er ook een andere koplamp op past. Wie-o-wie?
  6. JVENS

    GSX600F onderhoud

    Hallo, Kan iemand mij vertellen of de gsx600f een distributie-ketting/riem heeft?
  7. JVENS

    Welke naked bike om te beginnen?

    Beste leden, In januari heb ik mijn A rijbewijs gehaald, en zit nu op een Suzuki gsx600f, deze kwam toevallig op mijn pad, om wat ervaring mee op te doen. Nu gaat mijn voorkeur toch uit naar een naked, en dan 2 cilinder, met het doel de volgende punten aan te pakken: - zithouding -...
  8. JVENS

    Superbike kit gezocht

    Voor mijn gsx600f, mag tweedehands
  9. JVENS

    GSX600F spulletjes

    Hallo, mijn gsx600f is helemaal origineel, en ik zou eigenlijk wel meer richting de motor op de afbeelding willen. Met name het stuur, vanwege de onprettige houding op het moment.. Wie kan me hieraan helpen, heeft iets liggen, of weet een goed adresje? Bvd :)
Terug
Bovenaan Onderaan