Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. E

    Pa's oude Honda CB750

    Hallo mensen, Na jarenlang weg te zijn geweest meld ik me weer eens aan op dit gezellige forum ! Dit keer met een nieuw project, je raad het al, de oude CB750K1 van me vader ! Het zit al echt jaren in me hoofd om deze motor te herstellen naar de oude glorie van welleer, maar nooit echt tijd...
  2. E

    CB77 Krukas reviseren

    Hallo allemaal, Paniek in de tent :+ Afijn, even een korte inleiding, een week of 4 geleden was ik met de CB77 naar een meeting geweest voor Japanse oldtimer auto´s in Boxtel. Hartstikke leuk, leuk ritje ook :) Maar op de terugweg ging het niet zo goed :+ Ik reed op de snelweg...
  3. E

    Honda CB80 --> 125T

    Hallo allemaal, Omdat ik de titel van mijn andere CL360 topic niet aan kon passen, dan maar een compleet nieuw topic :+ De CL360 staat nog steeds te wachten op een kenteken, de motor weg gebracht, dus ik zit nu AL een week met een lege, opgeruimde schuur B| Dus gisteren een nieuw...
  4. E

    MORGEN ! 24september Woerden Oldtimer Treffen

    Beetje laat, en ik zag hem nog niet staan in het waar is wat doen topic dinges. Bij deze dus, morgen 24 september is het Nationaal Veteraan Treffen in Woerden. Mooiste oldtimer evenement van Nederland ! Groot, veel, en ALTIJD MOOI WEER. Ook morgen dus. Dus, mochten er soms mensen zijn...
  5. E

    Binnendemper uitlaat vraagje

    Hallo mensen, Ik had altijd een prachtige BSM uitlaat op me XT500 zitten, 3 van gehad, en alle 3 kapot gegaan door de woeste klappen van zo'n uber 500 8-) :+ Vorige week had mijn laatste dempertje het dus begeven, niet meer te redden helaas.. Maar deze dempertjes zijn altijd zo lekker...
  6. E

    Honda CL360

    Hallo allemaal, Eindelijk aan me 1e project begonnen sinds de verbouwing/verhuizing. Mooi project om me schuur in te werken en uit te testen ! Afijn, het betreft dus een Honda CL360 uit volgens mij 1975. Officieel nooit ingevoerd in NL, maar is vrijwel identiek aan de wel ingevoerde en...
  7. E

    Oldtimerdag Woerden 26 september

    Nationaal Veteraan Treffen 25jaar ! http://www.nationaalveteraantreffen.com/evenement.html Mooiste oldtimer evenement van Nederland (met legendarisch commentaar _O- ), dit jaar bestaat het 25jaar, jubileum dus ! Er zou dit jaar 'iets' speciaals komen/gebeuren/weet ik veel wat, dus ik ben...
  8. E

    Nationaal Veteraan Treffen zat. 27 september Woerden

    Mooi en super gezellig evenement ! Groot evenement voor oldtimer brommers en motoren. En allemaal leuks ! Komen altijd echt super veel oldtimers, echt altijd ook een hoop speciale motoren zijn er aanwezig :) Mag je echt niet missen ! Zaterdag 27 september in Woerden dus ! Meer info...
  9. E

    24-25 mei - Rockanje Classics en Supermoto ONK

    Kopie paste van de site : De Rockanje Classic Races, georganiseerd door Stichting Historische Motorrace Rockanje, is een jaarlijks terugkerend evenement met internationale bekendheid. De Rockanje Classic Races zijn uniek aangezien deze plaats vinden op het nog enige originele...
  10. E

    Oldtimer meeting + rit - Naaldwijk 19 april

    Rechtstreeks overgetypt uit de krant van vandaag ! (kon niks anders vinden erover) Naaldwijk : Oldtimers brommer door het dorp Oldtimer motorenliefhebbers kunnen morgen (zaterdag 19april) terecht in Cafe De Slimmerick. Om 13:00uur verzamelen de motoreigenaren voor het bekijken van de...
  11. E

    Oldtimerdag Woerden 21 september

    http://www.nationaalveteraantreffen.com/evenement.html Super leuk evenement voor jong en oud ! Altijd onwijs veel te zien en te horen, alle merken van A tot Z. Vorig jaar was er spul te zien van begin 1900, en het knalde ook nog ! Machtig mooi en super gezellig, mag je niet missen ...
  12. E

    1 Juni Rockanje Classic Races

    De Legendarische Rockanje Races komen er weer aan *O* *O* http://www.rockanje-classic.nl/index.asp?p=263&t=Programma%2014e%20Rockanje%20classic%20Races%202013 Mooi evenement waar veel moois te zien en te horen is ! Aanrader voor iedereen ! :)
  13. E

    1 Maart 2013 Actiedag voor behoud vrijstelling MRB oldtimers

    Alles moet samenkomen ! Auto's, vrachtauto's, motoren, brommers, alles wat oud is ! Good Vibrations Waarom Good Vibrations? Het nieuwe voorstel van de regering treft de oldtimerbezitter hard. Niet alleen de bezitters/liefhebbers (minimaal 63.000 volgens de KNAC protest-petitie), maar ook...
  14. E

    motor-forum doet het niet

    Aan de admins enzo, als je www.motor-forum.nl intypt, doet ie het niet. Geeft een technische storing aan (verkeerd knopje ? :+ ) Pas als je www.motor-forum.nl/forum doet, gaat hij erheen. Daar kom ik nu na een week achter *O* :+
  15. E

    Wereldreis motor gejat !

    Dit maakt me toch zo kwaad ! PowNed | raar201405hitler_lookalike_verminkt.html En zoals de reactie's op geenstijl, inderdaad, waarom verbaast me dit toch helemaal niks ?
  16. E

    Snel vraagje, remblokken

    Hallo lui, Net belde een oudere meneer of ik even naar zijn brommert wil kijken. (hij hoorde via mijn vader dat ik een hoop rommel aan oude brommers en motoren :+ ) Er was een probleem met zijn remblokken voor. Hij heeft er een nieuwe remschijf op gezet, maar nu zitten de remblokken...
  17. E

    Oldtimer meetings

    Hallo lui, Ik vroeg me af of er nog een beetje oldtimer meetings georganiseerd worden ? Ik heb ook een oude Amerikaan, en daarmee wordt je altijd doodgegooit met meetings als het seizoen een beetje begint. Maar ik moet zeggen dat ik dit voor de motoren wel een beetje erg lijkt tegen te...
  18. E

    XT500 oplap project

    Zo, nieuwe project maar weer ! Ruim een jaar geleden kreeg ik een (zwaar) ongeluk op de motor (geen voorrang gehad) , gevolg was een been en een XT500 uit 1987 aan puin -O- Nu vond ik dat laatste erger, want me been geneest vanzelf wel weer (doet het intussen weer helemaal *O* )...
  19. E

    Motor op kenteken zetten

    Ik snap er allemaal even niks meer van -O- -O- Ik heb een Honda CB77 opgeknapt ( project is sinds vorige week eigenlijk klaar *D ) , uit waarschijnlijk jaartal 1967 ( gegevens van het frame nr. ) Maar, ik heb er dus totaal niets geen papieren bij. Ik was altijd in de veronderstelling...
  20. E

    Koppelings en remkabel oplossing..

    Hallo people, Ik ben bezig om een oude CB77 op te knappen en ben al een heel eind opweg. Maar, nu kwam ik een probleem tegen dat ik eigenlijk al een beetje voorzag, maar nu ben ik zover, en zoek ik een oplossing... Het kabeltje (zowel koppeling als rem) , loopt een beetje strak langs de...
  21. E

    Remlichtschakelaar vraagje

    Hallo lui, Ben een CB77 aan het opknappen en kreeg er een mooi setje nieuwe hendels bij (geen orginele, maar wel mooie) . Nu heb ik geen flauw idee bij welke motor ze horen, en dan was mijn vraag wat voor remlichtschakelaartje hoort hierin ? Ik ben vanmiddag al naar de motoport...
  22. E

    Honda CB77 project

    Hallo lui, Ben al een tijd niet meer op het forum geweest, maarja, oude username's vergaan niet *D Heb een paar weken geleden een Honda CB77 kunnen kopen, en ben hem nu aan het opknappen. Heb ondertussen al aardig wat gedaan. Alle foto's zal ik niet toelichten, is me teveel werk...
  23. E

    ff nog een keer voorstellen

    Hallo allemaal, Ik ben opzich al een tijdje gebruiker van dit forum, kijk er heel af en toe eens op, maar reageer eigenlijk nooit. Dus bij deze nog een keer (aangezien ik nu misschien wat vaker hulp/tips nodig zal hebben van de motor guru's O-) ) Nu, meteen maar even mij hele levens...
  24. E

    Honda CBR600F 1998 onderdelen

    Hallo luitjes, nou kom ik hier niet iedere dag, maar ik ben nog altijd motor-freak 8-) Maar ik zit dus met een 'probleempje' Vanochtend tuftje ik zoals gewoonlijk trouw naar mijn werk op de CBR, niks bijzonders enzo.. Alleen stond er dit keer ineens een blok beton van ongeveer...
  25. E

    Motor Importeren vanuit Belgie

    Hallo Luitjes, Ik ben op het moment druk bezig een brommer~motor te restaureren. En heb een mooi motor-frame tekoop zien staan in Belgie. Het frame komt uit 1979 en is dus een oldtimer. Echter is het frame niet rollend, en zit niks bij, alleen geldige papieren *D Maar hoe zit het...
Terug
Bovenaan Onderaan