Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: itsLochii
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. itsLochii

    verkocht

    Te koop, aangezien ik deze op mijn vorige motor gebruikte maar deze reeds verkocht is. Twee Rizoma Reverse Retro bar end spiegels. Een spiegel heeft lichte beschadiging (zie foto, plekken zijn gekenmerkt). Met een zwarte stift denk ik dat je het op een meter afstand nog amper ziet. Ze zijn...
  2. itsLochii

    VERKOCHT Mivv Suono dubbel met schade (Kawasaki Z1000 03-06)

    Tijdje geleden onderuit gegaan met mijn voormalig Kawasaki Z1000 uit 2004. Ik had deze dempers er onder liggen. Motor is intussen verkocht maar de dempers heb ik nog. Ik ben met de motor onderuit gegaan dus er zijn wel beschadigingen, zie daarvoor ook de foto's. Wellicht interessant voor iemand...
  3. itsLochii

    Te koop: Mivv Suono Kawasaki Z1000 2003-2006

    Mag dicht, wegens omstandigheden moet de aanschaf van een nieuwe fiets uitgesteld worden. Dempers blijven voorlopig dus in gebruik.
  4. itsLochii

    Vochtige doekjes.. Ben ik de enige?

    Al sinds ik mijn motor heb, ben ik grootgebruiker van vochtige doekjes. Die dingen zijn echt overal handig voor :t Die van de Lidl (W5) doen het super. Tevens gebruik ik een blauwe doek van de Action die niet pluist om het weer te drogen. Motor wordt er geheel streeploos van :) Ik was...
  5. itsLochii

    Geflitst door mobiele flitser: wel of geen geluk?

    Hoi -O- Ik dacht zojuist lekker een stukje te gaan rijden. Aangename temperatuur. Ik liet me even verleiden om even stevig op te trekken en jawel hoor, daar stond ineens zo'n mooi wit buisje op een standaard, onopvallend in de berm. Dat ik te snel reed is zeker, maar nu vraag ik me toch...
  6. itsLochii

    Trillend/knetterend geluid bij decelereren, rubberen dopjes?

    Hoi, Een poosje terug heb ik mijn motor gewassen. Na afloop vond ik drie zwarte rubberen dopjes op de grond -O- Ik heb me rot gezocht maar niet gevonden waar deze vandaan kwamen. Nu merk ik (volgens mij) sinds dien dat ik een soort van trillend/zoemend/knetterend geluid hoor bij het...
  7. itsLochii

    NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

    [size=5]NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert :)[/big] Wijlen Bartvk [size=5]Voorgaande delen[/big] 1 Wie rijdt er in de buurt van Nijmegen? 2 Wie rijdt er in de buurt van Nijmegen, part 2! 3 Wie rijdt er in de buurt van Nijmegen Part 3! 4 Wie rijdt er in Nijmegen e.o...
  8. itsLochii

    Gierende ketting?

    Hoi allemaal, Ik heb een tijdje terug een CBR600FS gekocht. Top motor. Rijdt heerlijk. Maar... Sinds kort valt het me op dat mijn ketting een gierend geluid maakt. Althans, ik vermoed dat het de ketting is. Het is een gierend geluid die mee schaalt met de snelheid. Het is vooral onder...
  9. itsLochii

    File passeren i.c.m. inhaalverbod?

    Hoi allemaal, Wellicht is dit een stomme vraag maar ik wil hem toch even stellen. Onlangs heb ik mijn motorrijbewijs gehaald en ik ben van plan om zo af en toe eens met de motor naar het werk te gaan. Op mijn route kom ik dagelijkse files tegen, zo ook rondom Rhenen. Ik ken de regeltjes...
  10. itsLochii

    Nieuw lid

    Hoi allemaal, Mijn naam is Erik, bijna 26 jaar, woonachtig in gelderland zuid en inmiddels ongeveer 2.5 maand onderweg met het behalen van mijn motorrijbewijs A. Mijn theorie en AVB heb ik inmiddels binnen, over twee weekjes mag ik op voor mijn AVD. Ik kan niet wachten! :) Zodra ik mijn...
Terug
Bovenaan Onderaan