Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Somebadi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Somebadi

    Aim Evo4 datalogsysteem incl GPS & TG Dash

    Aim datalogsysteem te koop €800,- Afkomstig van gsxr1000 2015 Inbegrepen: - datalogger incl. kabels - remdruksensor - GPS ontvanger/antenne - veerwegsensor (voor achterschokbreker) - 2x snelheidsensor incl. dubbele set magneetboutjes (dus ook voor extra velgenset) - laptimedash (werkt nog wel...
  2. Somebadi

    Airduct/luchtkanalen superbike zelf maken

    Is het verstandig om zelf luchtkanalen te maken voor je motor (in mijn geval een GSX-R 1000 k9)? Of hebben deze een specifieke vorm waarbij lucht op een juiste manier je luchtfilterhuis in stroomt? Bijvoorbeeld luchtkanalen maken mbv abs buizen vanaf je voorkuip direct naar het luchtfilterhuis...
  3. Somebadi

    Gezocht: Uitlaatsysteem Suzuki GSX-R 1000 2015

    Na een aantal circuitdagen is mijn titanium uitlaatsysteem op meerdere plekken gescheurd (en demper is ook niet helemaal fris meer). Heeft iemand toevallig een mooi uitlaatsysteem liggen (RVS of titanium) voor de verkoop?
  4. Somebadi

    Welke remschakelset is de favoriet?

    Welke remschakelset vinden jullie het fijnst? Ik ben namelijk een beetje aan het orienteren en kom een enorme scala aan setjes tegen. Op dit moment rij ik met pptuning (model weet ik niet), maar heb het idee dat het flink stugger schakelt dan origineel. Zo'n Gilles tooling set bijvoorbeeld ziet...
  5. Somebadi

    luchtkamer en viscositeit voorvorkolie

    Van een aantal merken kan ik op internet werkplaatshandboeken vinden (zoals kawa), zodat ik op kan zoeken hoe groot de luchtkamer moet zijn en welke viscositeit olie er in de voorvork moet. Helaas heb ik bij bijvoorbeeld Honda daar grote moeite mee, omdat Honda hun werkplaatshandboeken te...
  6. Somebadi

    zx6r 2009-2012 kappen te koop

    Diverse kuipdelen te koop afkomstig van een zx6r 2009 & zx6r 2012. 2012 model kappen zijn nieuw en komen van een circuitmotor. Alle kappen passen op een zx6r van bouwjaar 2009 t/m 2012. - onderdeel (bouwjaar) prijs in euro - rechterzijkuip (2009) 80 - rechterframekapje ('09) 15...
  7. Somebadi

    brandgaten in bandenwarmers erg?

    Ola racefanaten, kort vraagje: Is het erg als ik 2 kleine (1cm) brandgaten in mn bandenwarmers heb? Zoja, hoe kan ik dat het beste repareren?
  8. Somebadi

    Schuddend remmen

    Tijdens het stevig remmen (voorrem) schudt de motor hevig alsof de remschijven krom zijn. De remschijven heb ik vervangen: nog steeds schudden. Daarna wiellagers vervangen: nog steeds schudden. Wielbussen vervangen: je raad het al... De voorvering is in orde en ik zit nog lang niet op...
  9. Somebadi

    Waar originele koelvloeistof slangen te kopen?

    Ik ben al een tijd op zoek naar nieuwe originele koelslangen voor een kawasaki zx6r uit 2006. Iemand een idee waar deze te vinden zijn? Silicone koelslangen heb ik al gevonden, maar vaak is dat maar een 3-delige set ipv 6-delig (3-delige set zijn alleen de 3 grote slangen). Samco heeft wel...
Terug
Bovenaan Onderaan