Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kawa-Ad
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Kawa-Ad

    Verplaatsen condensators ontsteking

    Ik heb op mijn gs550 een velleman-ontsteking gemonteerd. Deze werken perfect ,maar in geval van nood kan ik vrij gemakkelijk terug naar de originele setup. De Vellemankits zitten in een kastje ,hierin kan ik makkelijk een dubbelwerkende schakelaar bij plaatsen ,om de draad naar de bobine...
  2. Kawa-Ad

    Terug vallen onder belasting

    Heb een Suzuki gs550e uit 79. Deze heeft een aantal jaren stil gestaan,maar weet niet hoelang. Als ik deze onbelast laat draaien,kan ik m volop toeren laten draaien en lijkt er niets aan de hand. Als ik echter ga rijden merk ik dat hij niet goed trekt. Draai ik de gas helemaal open,dan...
  3. Kawa-Ad

    Losse spanningsregelaar

    Ik heb een suzuki gs550 e. Heb pas accu en dynamo vervangen. De gelijkrichter is in orde,maar heeft geen ingebouwde spanningsregelaar. Zijn deze los te koop,zie op internet alleen gelijkrichters met ingebouwde regelaar.(a 100 euro) ;( Standaard is de regelaar ook een los component. bvd AD
  4. Kawa-Ad

    Groot licht verplicht?

    Ben bezig om een soes gs550 te verbouwen. Nu wil ik de kabelboom zoveel mogelijk uitdunnen,dus was van plan om het grote licht achterwege te laten, gebruik deze toch zelden of nooit!. Nu is dus de vraag: Is groot licht verplicht op de motor?. :? gr Ad
  5. Kawa-Ad

    Air-ride vn900

    Ben van plan om een zgn air-ride aan te schaffen. Iemand op dit forum ervaring mee??. Heb ooit een Goldwing en een Venture gereden,die dit ook hadden. Is voorzover ik weet niet leverbaar in NL,dus ga 'm evt. bestellen in de states.Bij deze winkel...
  6. Kawa-Ad

    Verstralers gebruiken als koplamp

    Ik ben op dit moment bezig om een gs550 te verbouwen. Omdat ik deze low budget wil houden,was ik van plan om een verstraler set die ik nog heb liggen als koplamp(en) te gebruiken. Deze set bestaat uit twee kleine rechthoekige verstralers van ongeveer 10 bij 4 cm met 55 watt lampjes. Wil ze...
  7. Kawa-Ad

    Spanningsregelaar Suzuki gs 550 e

    Pas nieuwe stator gemonteerd van Carmo,is nu weer goed,maar levert te veel spanning (16volt) Ligt aan spanningsregelaar. Gelijkrichter is in orde. Nu is het zo dat gelijkrichter en spannings regelaar twee aparte onderdelen zijn. Weet iemand voor mij een adresje om een losse spanningsregelaar te...
  8. Kawa-Ad

    Harley scherm (zgn Batwingscherm)

    Zoek een scherm ,zoals in de afbeelding. Is een zgn Batwingscherm.
  9. Kawa-Ad

    Gierend geluid uit blok

    Heb sinds kort een Kawasaki Vulcan 900 van 2006. Sinds kort hoor ik onder het rijden een gierend/fluitend geluid,dat lijkt te komen uit de linkerkant van mijn blok. Ik heb ergens op internet gelezen dat dit mogelijk de dynamo is. Het geluid is onstaan kort nadat ik mijn olie had bijgevuld...
  10. Kawa-Ad

    Onderspoiler VN800

    Omdat ik een bredere valbeugel heb gemonteerd,heb ik te koop een poleyster onderspoiler voor de Vulcan 800 A/B. Vr pr. 50 euro.
  11. Kawa-Ad

    Kawasaki VN 800 95

    hallo, Ik kan een Kawa Vulcan 800 van 95 kopen voor €2500,- Is dit een redelijke prijs?. De motor is licht verbouwd. o.a. dragbar stuur,verbrede voorvork met dikker voorwiel,forward controls . De snelheidsmeter kabel is gebroken,kan iemand mij vertellen waar deze aangesloten is,want op het...
  12. Kawa-Ad

    Verlagen van mijn kawa

    Heeft iemand nog bruikbare tips om mijn motor te verlagen? Daarmee bedoel ik niet d banden leeg laten lopen,want daar was ik zelf al opgekomen!!. Op internet heb ik een foto gezien van een kawa 800 waarvan men de dempers achter in een andere hoek had gezet ,is dit aan te bevelen??!. Laat het...
  13. Kawa-Ad

    Verbreden van tank

    Ik ben bezig met het verbreden van mijn Vulcan700 tank. Heb de zijkanten er afgezaagd en heb hier stukken tussen gesoldeerd!. Omdat lassen (met huis,keuken tuin lasapp.) van zulke dunne plaat eenvoudig weg niet gaat,heb ik voor solderen gekozen. De binnenkant ga ik ontroesten en dan behandelen...
  14. Kawa-Ad

    Knipperlichten om en om laten knipperen

    Ik wil op mijn kawa achter extra knippers gaan zetten. Deze wil ik zo schakelen dat de originele en de extra lampen om en om knipperen. Kan iemand mij helpen aan het aansluitschema hiervoor!. Ik heb het ooit eens een keer in een grijs verleden eerder zo aangesloten,maar weet niet meer hoe!. Iets...
  15. Kawa-Ad

    Laadstroom accu

    Vanmorgen heb ik een nieuwe spanningsregelaar gemonteerd in mijn vulcan. Als ik nu de spanning op de accu meet krijg ik een waarde van 12.5volt bij stationair. Geef ik wat meer gas dan krijg ik geen hogere spanning. Als ik de zekering van de koplamp eruit haal dan loopt de spanning meteen op...
  16. Kawa-Ad

    accu loopt leeg???!!

    Ik wilde gisteren morgen vroeg mijn motor starten,maar dat lukte dus niet!. Hij ging vlot rond maar verdomde gewoon om te starten. Wel kwamen er paar knallen uit de uitlaat (ontsteking te laat???). s'middags naar binnen geduwd en op losse autoaccu aangesloten,even flink doorgestart en toen liep...
  17. Kawa-Ad

    kromme remschijf

    Hallo collega motorrijders. Mijn probleem is het volgende: Als ik met mijn voorrem begin te remmen lijkt het of de hele voorkant begint te stuiteren?!!. Zou dit kunnen komen door kromme remschijven of zijn mijn remblokken te hard?. Als ik met licht ingetrokken voorrem rijdt dan heb ik een...
  18. Kawa-Ad

    Dragpipes Vulcan 700

    Ik heb een import kawa700 vulcan. Onder deze motor zitten dragpipes die wel een mooi geluid maken,maar wel irritant zijn bij langere ritten. Nu heb ik hier ergens gelezen dat hiervoor silencers te krijgen zijn,kan iemand mij vertellen waar ik deze kan vinden in de omgeving Breda?? ik hoor het...
Terug
Bovenaan Onderaan