Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Yalmarr
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Y

    Inrijden, Boekje volgen of de dealer volgen?

    Hoi mensen, Ben vrijdag geslaagd voor mijn avd en verwacht deze week mijn pasje en dan mag ik eindelijk rijden. Deze vraag zal al wel vaker gesteld zijn maar kon het zo gouw even niet vinden.. De winkel waar ik de motor kocht (Motoport wateringen) zei dat ik veel moest schakelen en niet...
  2. Y

    Vermogens verlies bij begrenzing?

    Hoi allemaal, Deze vraag zal vast al eens gesteld zijn maar kon het zo even niet vinden.. Ik ben bezig met mijn A2, en vind motoren als de BMW F 700 GS erg mooi. Nu heeft deze 55kw.. en mag ik maar 35. Ik kan deze nieuw kopen, met een begrenzing tot 35 kw erop. Wat ik mij dus afvraag is...
  3. Y

    RL en LT hoe zit dat nu??

    Mensen ik heb straks mijn motor rijbewijs en mijn autorijbewijs al sinds juli 2013. Ik mag dus geen 3wieler rijden op mijn auto rijbewijs. Als ik straks mn motorrijbewijs heb mag ik dan op de LT(autoversie) rijden?? Of alleen op de RL? zie namelijk nergens dealers die nog een nieuwe RL...
  4. Y

    Gilera Fuoco Ervaringen ?

    Ben van plan om deze zeer binnenkort te kopen. In mijn omgeving zijn echter geen mensen met deze motorscooter.. Wie wilt zijn ervaring met mij delen? *O*
  5. Y

    Hallo!

    Hoi allemaal, Las al een tijdje mee en dacht laat ik me maar is aanmelden! Ben bezig met mijn Motorrijbewijs A2. Ben van plan om een motorscooter aan te schaffen, maar ben mezelf nog dagelijks aan het oriënteren naar andere motoren :) Kom uit Regio Rotterdam *O*
  6. Y

    3 wieler met meer dan 15kw rijbewijs A nodig??

    beste iedereen, Ik wil graag een Gilera Fuoco 500 (30kw) kopen. Met een A2 rijbewijs zou je tot 35kw mogen. Nu hoorde ik van een vriend dat je voor gemotoriseerde 3wielers tot 15kw A1 nodig hebt, en voor hoger als dat meteen A.. Weten jullie hoe dit zit? ;(
  7. Y

    Motorscooter kopen

    Hoi allemaal, Ik ben op dit moment bezig aan mijn motorrijbewijs A2 dus binnenkort zal ik mogen rijden. Ik ben altijd al gek geweest van scooters, vandaar dat ik waarschijnlijk voor een Motorscooter ga.. Heeft iemand bepaalde tips voor het kiezen? Heb al een beetje rondgezocht, vind de...
Terug
Bovenaan Onderaan