Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jeronimerel
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jeronimerel

    Yamaha R6 2004 11.009 km!!!

    Te koop: In zeer goede staat verkerende Yamaha R6 Bouwjaar 2004. LET OP!! Weinig kilometers. 11.009 km. Wordt nog zelden mee gereden. Motor is echt als nieuw. Overtuig jezelf. Hi - Mount Leovince SBK uitlaat. Super geluid!! Vraagprijs: € 5.500
  2. Jeronimerel

    Metzeller Racetec Interact K3 Voor & Achter

    Te koop: NIEUW!!! SET: 120/70-17 & 190/55-17 Metzeller Interact K3. Prijs: 220 euro!! Eventueel montage (in Apeldoorn) gratis!!!! (mits los aangeleverde wielen) anders komt er € 10 euro per wiel bij. :Y
  3. Jeronimerel

    Onderdelen BMW S1000RR

    Te koop Diverse originele onderdelen van de BMW S1000RR Thunder Gray Metallic. Richtingaanwijzers Blank origineel windscherm Originele uitlaat Voetsteunen (rijder en duopassagier) Hielbeschermers Rem en koppelingshendel Voorspatbord achterspatbord Buddyseat Motorspoiler (li + re...
  4. Jeronimerel

    Yamaha YZF-R6 2004

    IN PRIJS VERLAAGD!!!! Te koop Zeer mooie en zo goed als nieuwe Yamaha R6 uit 2004 (Kenteken 2005) 10.937 km!!! Motor is voorzien van een Leo Vince SBK Hi-mount uitlaat inclusief DB killer. Motor gaat weg omdat er veel te weinig mee wordt gereden. (zoals de km.st. al aangeeft)...
  5. Jeronimerel

    Apeldoorn part 16

    Deeltje 16 gaat weer van start. *O* *O* *O* Deze dagen zal ik de openingspost wel vullen. :Y Voorlopig kunnen we weer verder :W Wie hebben we nu in het Topic aktief? (Willekeurige volgorde) Old Skool Grazy Soes Jeronimerel / Missie Zoeperman / LindaXJ1 Snake Eye / Snake Girl...
  6. Jeronimerel

    Het Honda CBR1000RR Fireblade topic *deel 12*

    *O* Het 12e deel *O* Mensen wat gaat de tijd toch snel. '( Zo zit je in deeltje 11 en een paar weken later gaan we al weer naar deel twaalf *O* We hebben er weer een paar nieuwe members bij :Y Dit moest ook wel want in het vorige deel hebben we afscheid moeten nemen van een paar niet...
  7. Jeronimerel

    Het Honda CBR1000RR Fireblade topic *deel 11*

    *O* Het 11e deel *O* Ja we zijn alweer bij deeltje 11 beland. Een nieuwe Topicator een nieuwe openingspost. :+ Om het laden van de eerste pagina wat sneller te laten verlopen heb ik alle Links in een startpagina gegoten. Natuurlijk blijven wel de foto's van onze leden. :Y Topic...
  8. Jeronimerel

    Ervaringen Hotbodies Racing undertail met uitlaat

    Heeft er iemand ervaring met Hotbodies racing (HBR)? Ik weet het nog niet zeker maar zit te denken aan een ombouw van een 2005 Blade met een undertail met exhausts van HBR. Ik bedoel dus zo iets. Wat ik dus wil weten?? 1) Heeft iemand ervaringen met HBR, goed of slecht? 2) Heeft iemand...
  9. Jeronimerel

    Foto verwijderen

    Ik heb een foto geplaatst in een topic, waarbij ik per abuis niet het kenteken heb verwijderd. Hoe kan ik deze verwijderen?
  10. Jeronimerel

    Geboorte datum in profiel

    Hoe krijg ik mijn geboortedatum in mijn profiel? Ik heb alles geprobeerd, ook de goede (volgens instructie) Ik heb de juiste notatie gebruikt, maar na het wijzigen is mijn geboorte datum (11/05/1966) weer verdwenen. Zo oud ben ik nou ook weer niet, dat niemand mijn geboorte datum mag zien :)
  11. Jeronimerel

    Vering afstelling R1

    Sinds kort ben ik overgestapt van een FireBlade naar een R1 van 2001. Een geweldige motor (al had ik ook hèèèl veel plezier met mijne Blade) maar qua wegligging kan ik maar geen goede afstelling vinden. Het wordt wel wat beter na een beetje experimenteren met de instellingen van de vering maar...
  12. Jeronimerel

    Vering afstelling Yamaha R1

    Sinds kort ben ik overgestapt van een FireBlade naar een R1 van 2001. Een geweldige motor (al had ik ook hèèèl veel plezier met mijne Blade) maar qua wegligging kan ik maar geen goede afstelling vinden. Het wordt wel wat beter na een beetje experimenteren met de instellingen van de vering maar...
Terug
Bovenaan Onderaan