Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Mario de Roos

    Triumph Tiger Sport 1050 vs Ducati Multistrada 950 testrit

    Gisteren testritten gemaakt op twee fietsen die ik interessant vind als opvolger voor mijn huidige Honda NC750D Integra, 1e was de Triumph Tiger Sport 1050 (2017) en de 2e was een Ducati Multistrada 950 (2017) De Tiger doet eigenlijk alles goed op de slecht bruikbare spiegels en windscherm na...
  2. Mario de Roos

    WD40 als ketting reiniger ?

    Kom regelmatig topic's tegen waar geopperd wordt dat WD40 een No-Go is om je ketting mee te reinigen, dit omdat het je O/X-ring's in je ketting zou aantasten, denk dat dit youtube filmpje de twijfels of het wel of niet verstandig is wel wegneemt.
  3. Mario de Roos

    Sena 10U Bluetooth remote

    Ik heb sinds kort een Sena 10U in een Shoei Neotec systeem helm. Systeem bevalt verder prima maar de Bluetooth remote ben ik niet echt happy mee, knopjes zijn moeilijk te bedienen (zeker die achterop zit!!) met handschoenen aan en het apparaatje zit ook behoorlijk in de weg vwb de...
  4. Mario de Roos

    Dunlop Scootsmart banden

    Te koop. Dunlop Scootsmart banden in een bijna nieuwstaat met maar 1200km erop. Deze set komt van een Honda Forza 300 abs gekocht op 25-07-2015. Op te halen in Capelle aan den IJssel (regio Rdam) Voorband: 120/70-14 Achterband: 140/70-13 Ik zat te denken aan €60,00 voor de set...
Terug
Bovenaan Onderaan