Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SGTI16V
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. SGTI16V

    Nieuw in deze catagorie motoren, advies nodig

    Heren van het goede leven! Inmiddels rijd ik alweer bijna 10 jaar motor, voornamelijk supersports en supermoto's. Nu wil ik graag een motor erbij waar ik een beetje relax kilometers mee kan maken :) Zelf zat ik te kijken naar de volgende modellen: Honda VT500 - 54pk 183kg Honda VT600 -...
  2. SGTI16V

    Launch control

    Kwam deze nog tegen tijdens het opruimen van m'n garage: - Bee *r Rev limiter / launch control (Splinternieuw) Populair apparaatje in de autoscene, maar werkt ook top op de motor! Is normaal voor 4 of 6 cilinder motoren, dus weet niet hoe dit uitpakt op bijv. een 2 cilinder (nooit...
  3. SGTI16V

    Motorbanden balanceerapparaat

    Zoals de titel al zegt; ik ben op zoek naar een motorbanden balanceerapparaat. En dan gewoon zo'n statische :) Zelf maken kan, alleen moet ik dan iemand hebben die voor mij van die conussen kan draaien... Ik heb al menig webshop gecontacteerd, vrijwel nergens meer leverbaar en/of...
  4. SGTI16V

    SNELL motorketting, ervaringen?

    Bij het zoeken naar een nieuwe motorketting kwam ik het volgende merk tegen: SNELL. Nooit van gehoord, en via google kan ik vrijwel niets vinden over dit merk. De prijzen van hun X-ring ketting is zeer interessant dus ik vroeg me af of iemand ervaringen hiermee heeft? GEEN spam, maar hier...
  5. SGTI16V

    O Neal full bodyprotector

    Te koop aangeboden: O'Neal Full Bodyprotector In zeer goede staat! Klittenband werkt ook nog perfect! Ben zelf 1.83m en 78kg en de protector past prima. Heb er zelf het liefst een shirt onder omdat het anders 'schuurt' na een tijd rijden. Is helemaal verstelbaar dus past vrijwel...
  6. SGTI16V

    Honda CRF 450 onderdelen

    Wegens verkoop motor heb ik de volgende delen over: Honda CRF 450 2008 plasticset SUPERMOTO - alle plastics (rood / wit) - koplamp (wit) - SM voorspatbord (rood) 40 euro Honda CRF 450 2003 nokkenas - nog in perfecte staat, lager is ook perfect. 40 euro Honda CRF 450 2008...
  7. SGTI16V

    GSX-R 600/750 katalysator middendemper

    Originele Katalysator / middendemper van een GSX-R 600/750. 1200km oud. Na de inrij periode gelijk onder de motor uitgehaald, in nieuwstaat dus 8-) Vraagprijs 50 euro Ophalen in Haarlem of Kruisland (N-B) Verzenden geen probleem, kosten koper. Fotootje erbij:
  8. SGTI16V

    KTM 320mm remschijf Supermoto

    Zoals de titel zegt Een 320mm remschijf voor een KTM (EXC supermoto). Eventueel met adapter. Aanbieden via PB graag
  9. SGTI16V

    Welke draad voor het opnieuw wikkelen van spoelen?

    Ik ben van plan om van wat ontstekingen de wikkelingen te vervangen. En bij wat andere motoren extra wikkelingen toe te voegen voor hogere opbrengst. Mijn vraag is welke draad ik nu moet gebruiken hiervoor? Ik had zelf deze op het oog: G2 Gelakt koperdraad (wikkeldraad) 1mm gelakt koper...
  10. SGTI16V

    Honda CRF 450 supermoto tandwiel NIEUW

    Te koop aangeboden: Splinternieuw S-Teel achtertandwiel 39T voor Honda CRF450 Past ook op vele andere modellen. Nieuwprijs 35 euro, mag nu weg voor 20 euro. Foto's op m'n marktplaats advertentie: http://link.marktplaats.nl/m982874872
  11. SGTI16V

    Motoralarm met pager

    Beste allemaal, Omdat mijn vorige motor is gestolen ben ik mezelf wat meer gaan verdiepen in een goed alarm systeem. Nu viel mijn oog op dit systeem: Motor Alarm FM 2-Weg LCD Pager SPY9000 - Afstand Starten - USB lader Vooral omdat deze een pager heeft. Dit omdat ik mijn alarm vanuit...
  12. SGTI16V

    Radiale rempomp 14 of 16mm

    Zoals de titel al zegt: Ik ben op zoek naar een radiale rempomp van 14 of 16mm, voorkeur gaat uit naar 14mm. Omdat ik geen flauw idee heb welke diameters de meeste merken gebruiken is het nogal lastig zoeken. Hopelijk kan iemand me helpen :D
  13. SGTI16V

    Custom rempomp revisie delen

    Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen. Ik heb een custom (zelf gemaakte / gefreesde) rempomp liggen. Nu heb ik daar toen der tijd afdichting / rubbers / seals (of hoe dat ook heten mag) gehaald bij een lokale hydrauliek zaak. Ondertussen bestaat deze zaak al jaren niet meer. Dus ben op...
  14. SGTI16V

    Inline thermostaat

    Ik heb dus het probleem dat m'n motor (CRF450) veel te koud blijft. Krijg dat ding amper op temperatuur. Vooral stukjes over een 80km/u weg, dan blijft de motor rond de 50 graden hangen. Nu zat ik dus te denken aan een universele inline thermostaat, dus eentje die tussen de koelslangen kan...
  15. SGTI16V

    Splinternieuwe GSX-R K9 onderdelen

    Helaas is mijn gsx-r gestolen, dus deze onderdelen die ik nog had liggen heb ik nu niet meer nodig. Dus bij deze te koop aangeboden: Originele nieuwe demper GSX-R600 k9 (past ook op 750) Mijn motor heb ik splinternieuw bij de Suzuki dealer gekocht en bij aankoop gelijk een ander...
  16. SGTI16V

    Excel Haan crossmotor / enduro velgen

    Te koop aangeboden Gouden Excel Haan velgen. Velgen zijn helemaal recht! Voorvelg: 21 inch 80-100-21 band, IRC Volcanduro VE-32 90% Achtervelg: 19 inch 110-90-19 band, Michelin Cross A010 80% Compleet met de originele remschijven Originele remklauw zit er ook bij...
  17. SGTI16V

    Nieuwe bike! CRF450 SM

    Pas geleden hier al wat gepost over supermotard etc.. en nu heb ik er gisteren eentje gekocht :D Een originele HM 450F, oftewel de Honda CRF450 op kenteken. Zo'n ding rijdt echt super! Het was uiteraard geen nieuwe, en er moeten daarom ook nog wel wat dingetjes aan gebeuren. 1 van m'n...
  18. SGTI16V

    Eerste supermotard ombouw

    Beste allemaal, Zoals sommigen misschien wel hebben gezien in het 'motoren gestolen topic' is mijn geliefde GSX-R600 K9 laatst gestolen. Nu ben ik van plan om een supermotard te gaan rijden. Dit heeft me altijd wel aangesproken. Heb vroeger ook aan motocross gedaan, dus vandaar. Er...
  19. SGTI16V

    Rem / koppelinghendels Yamaha Suzuki

    Verkocht
  20. SGTI16V

    Suzuki GSX-R K9 gestolen! Haarlem

    Mijn motor is tussen donderdag 11 juni 23.00 en zaterdagochtend 13 juni 11.00 gestolen uit een beveiligde ondergrondse berging bij mijn woning te Haarlem. Voordat je in deze berging kunt moet je door 4! deuren met sleutel en druppelsleutel! Daarnaast kun je enkel met een lift omhoog / naar...
Terug
Bovenaan Onderaan