Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: pietert
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. pietert

    Bij koud weer niet stationair willen lopen (zxr 750)

    Hallo allemaal, Vanmorgen moest ik met me kawasaki zxr750 te werk. Het was anders dan de afgelopen dagen wél glad vanmorgen, iets waar ik best een beetje bang voor ben. Tot overmaat van ramp wou die hufter ook nog is niet stationair blijven lopen. Reed ik dan was er niks aan de hand. Maar...
  2. pietert

    Iemand emissie kleppen zxr 750 over?

    Ik ben op zoek naar een klep en de bijbehorende slangen van een zxr 750. Het gaat om een klep die in het heinz handboek canister valve word genoemd. Een slang gaat van die klep naar een pijpje op de carburateurs, een andere slang gaat naar het rechter gat van het luchtfilter. Nu weet ik dat...
  3. pietert

    zxr-750 bokt..

    Sinds ik mijn motor heb zit ik eigenlijk al met problemen (en dat is gewoon al bijna 2 jaar) Er is een hele historie aan vooraf gegaan, maar waar het nu op neer komt: Ik ben met de motor naar MAD racing gegaan, waar ik ongeveer 7 testruns heb gehad. Die ik overigens niet allemaal hoefde te...
  4. pietert

    Brandstof problemen

    Hoi allemaal... Nadat ik dacht dat ik het probleem opgelost had... blijkt dit niet zo te zijn :( Wat is het probleem: Op onverklaarbare momenten krijgt de brandstofpomp van mijn zxr750 (geen injectiemotor dus) geen spanning. Een draadbreuk van het brandstofpomprelais naar de pomp heb ik al...
  5. pietert

    Koude start problemen... afstellen de oplossing?

    Hallo Hallo Eerst even me verhaaltje: Ik heb ruim een jaar geleden een schade zxr gekocht die ik om wilde bouwen naar een zx7r (dus die kuipen). Omdat ik pas vanaf 16 december aanstaande me zwaar rijbewijs heb had ik niet echt veel haast om me project af te ronden. Maaaarrr... toen kreeg ik een...
  6. pietert

    Knippers in de spiegels, maar niet knipperen wille

    Hallo hallo Ik ben net lekker wezen klooien met me nieuwe knipperlichten. Ik heb kleine knippers achter en knipperlichten in de spiegels voor. Maar nu willen ze niet knipperen. Eenmaal ingeschakeld blijven ze branden. Ik weet dat het komt doordat er nu te weinig weerstand is. De achterlichten...
  7. pietert

    inhouden na doortrekken... benzinetekort?

    Nadat ik mijn kawasaki zxr750 een grote beurt heb gegeven, heb ik het volgende probleem: Alles werkt perfect, stationair loopt ie goed, tijdelijk hoogtoerig ook okee, rijden in alle versnellingen okee. Maar als ik hem ff doortrek tot boven de 8000, en vervolgens wil doorschakelen om verder te...
  8. pietert

    vraagje carburateurs synchroniseren

    Sinds de motorbeurs ben ik de trotse eigenaar van een carbtune carburateursynchronisatieset. :) Het proces is mij wel redelijk duidelijk. Je sluit het ding aan, laat de motor stationair draaien en kijkt wat ie doet. Nu heb ik hem aangesloten op een kawa z550. In het werkplaatshandboek van...
  9. pietert

    linker of rechter licht dimlicht bij zx7r?

    Tja echt stom dat ik het niet weet.... maarja ik weet niemand met een motor met dubbele koplamp.. dus ik kan het niet vragen. Het is namelijk zo dat ik me zxr750 schademotor aan het ombouwen ben naar een zx7r. Nu heb ik uit Duitsland een koplampset gekregen en die heb ik nu aangesloten. Er was...
  10. pietert

    louis&motozoom carb synchronisatie sets vraag

    Ik wil graag een carburateur synchronisatie set kopen, en ik ben is wat aan het rondneuzen. Op motozoom.nl en louis.de zie ik ogenschijnlijk dezelfde meters die aangeboden worden. Als je echter de tekst leest, zegt vriend louis dat de goedkope meterset een berijk van 0 tot -1 bar heeft, terwijl...
  11. pietert

    Waarom tuimelaars?

    Omdat ik van plan ben zo te beginnen aan het stellen van mijn kleppen heb ik me wph hierover maar is doorgelezen. Nu lees ik, en zie ik op de foto's dat mijn kawa zxr750 een dubbele bovenliggende nokkenas heeft. Wat ik mij echter afvraag, waarom heeft dat ding ook tuimelaars? De nokken zitten...
  12. pietert

    Zx(7)r meningen en foto's van kleurenstelling gevr

    Even in het kort: Een maand of wat geleden heb ik een schade zxr750 gekocht. Er was flink wat stuk aan, maar daar was de prijs ook naar. Nu ik alles heb gerepareerd en vervangen wat gedaan moest worden om de motor te laten lopen en rijden kom ik bij het volgende punt. Namelijk het kopen van de...
  13. pietert

    Zomaar; ik op me ZXR750

    Waarom dit volledig nutteloze topic? Gewoon omdat ik zo versteld sta van een 750cc 4-takt. En dat ffies kwijt moet :) Ik heb een maandje of 2 geleden een schade zxr gekocht die flink in de kreukels lag, waardoor de motor niet liep en er toch wel essentiele onderdelen stuk waren zoals de...
  14. pietert

    olievraagje zxr750

    Hier maar weer is een vraagje van mij. Waarschijnlijk niks aan de hand, maar toch... Ik heb net me olie ververst, en me filter vervangen. Nu staat er op de dop 3.5 liter olie bijvullen dus dat heb ik gedaan. En de olie stond tegen het maximum streepje aan. Vervolgens liet ik de motor draaien, en...
  15. pietert

    motorzaak zeeland, maar welke....

    Nou hier dan weer de uitleg van een hele slimme actie |( Ik heb een schademotor gekocht van een handelaar uit vlissingen. Nu dat ik druk bezig ben met de motor weer goed te maken, wil ik graag weten wanneer de motor ze laatste beurt heeft gehad en wat er toen allemaal gedaan is. Simpel zou je...
  16. pietert

    wat voor voorvorkolie zxr en hoeveel?

    Ik ga vanmiddag de keerringen van me voorvork vervangen, en doe dan meteen de olie. Maar nu vraag ik me af wat voor type olie er in moet en hoeveel. Het gaat om een zxr750 uit 1993. Ik weet wel dat ik dat aan de dealer kan vragen waar ik het koop, maar ik ben van plan de keerringen en olie bij...
  17. pietert

    zxr met zx7r kuipen kan dat???

    Hallo allemaal, Ik heb sinds kort een schade zxr waarvan de zijkuipen en topkuip van vervangen moet worden. Nu vind ik de topkuip en de koplampen van een zxr niet erg mooi. Dus ik dacht, als ik dan toch bezig ben wil ik er eigenlijk wel een topkuip, en dus ook de koplampen van een zx7r op...
  18. pietert

    zwart frame zxr orgineel?

    Ik ben van plan maandag te gaan kijken voor een kawasaki zxr uit 93 (denk model 92) De motor heeft schade aan alle kuipen. En volgens de eigenaar niet aan het frame, de voorvork, wielen schijven enz. Omdat ik dit natuurlijk heel zeker wil weten roep ik julie hulp in. De fiets heeft namelijk een...
  19. pietert

    valpartij na grind; is de schade te verhalen?

    Ik was lekker aan het toeren op me af1 met 2 vrienden vandaag, tot ik de bocht in ging in de buurt van schagen. Ik reed heel rustig, kilomter of 20/30 per uur. Ik wil de bocht in, ligt er opeens zomaar een laag grind van een paar vierkante meter van zeker 2cm dik :( Het is van dat grind waar...
  20. pietert

    hallo hallo

    Een zeer goede avond allemaal Ik ben pieter en ben nieuw hier op het forum (als gebruiker dan) dus stel ik me ffies voor. Verder rij ik vooralsnog op een aprilia af1 125cc, maar die probeer ik te verkopen omdat ik graag naar 4-takt wil overstappen. Nouja dat was het zo wel een beetje he. Ik zal...
Terug
Bovenaan Onderaan