Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: maqish
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    XJ900F Brat Project

    Eigenlijk dacht ik toen ik de XJ kocht dat ik puur een touring/winterfiets had, maar toen een knipperlichtje eraf viel dacht ik "misschien kan ik er wel iets leukers van maken". Mijn vriendin vond de fiets ook erg lelijk dus tja ach waarom ook niet leuk klooien met een motorfietsje. Wat is het...
  2. M

    Persoonlijke verlichting

    Omdat het nu al snel donker begint te worden en ik in het donker (Op de reflectoren van mij hesje/helm na) een donker object op een rood lichtje ben (van achter) vroeg ik me af of het toegestaan is om zo'n hardloop band om je arm te doen. Je zou wellicht een witlicht band links kunnen...
  3. M

    Hii, even voorstellen, ik marc :)

    Hoi, ik ben dus Marc. Had niet zo heel lang geleden een Piaggio MP3. Na daar even op gereden te hebben dacht ik toch dat het wel leuk zou zijn om mijn echte rijbewijs te halen. Daar ben ik nu nog mee bezig en ben op 2/3e. Ofwel theorie en avb. Over een maandje hopelijk afrijden en dan heb ik...
  4. M

    25kw maar wel op vol vermogen

    Ik zie vrij vaak een advertentie waarbij de motor nog wel op 25kw staat (op kenteken) maar waarbij de begrenzer verwijderd is. Is dit eigenlijk legaal? krijg je hier geen gezeik mee met de verzekering? Of kan je hem wel als vol laten verzekeren ook al is hij dat op papier niet.
  5. M

    Hii. ik hier

    Hoi ben Marc / Maqish sinds enige tijd rijdend op een MP3 en sinds kort ook aan het lessen voor een A. Ja een MP3 is een raar apparaat, maar trekt je wel over de streep :) Hier een beetje rondneuzen naar wat ik na de MP3 wil hebben.. Ik laat me in dat opzicht graag inspireren door wat ik...
Terug
Bovenaan Onderaan