Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: rosiertje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Doorschakelen op z1000 volle acceleratie

    Beste motorrijders, ik had een z750 nu een z1000. Wat ik eerder al een klein beetje had is nu nog erger geworden. Bij volle acceleratie doorschakelen naar de volgende versnelling. Dit omdat ik naar achter schuif op de motor en mij aan het stuur moet vasthouden. Dan durf ik niet mijn linker...
  2. R

    GESTOLEN: Kawasaki Z750 Groningen

    Beste MF'ers. Mijn Kawasaki Z750 2010 Candy Sparkling Orange ( 61-MD-RX ) is in de nacht van donderdag op vrijdag 11-09-2015 gejat uit parkeergarage Bleekveld aan de oostersingel 162. Het is een gesloten en betaalde parkeergarage. Dit deerde de daders niets. Er zat een remschijfslot omheen...
  3. R

    Bar end spiegels z750

    Beste forumleden, ik wil graag bar end spiegels op mijn z750 uit 2010. Volgens mij zijn de handgrepen nog helemaal origineel. Passen de volgende spiegels hier dan ''plug n play'' op? MOTORCYCLE BLACK 7/8 "HANDLE BAR END SPIEGELS VOOR CUSTOM BOBBER CAFE RACER BUELL CLUBMAN ATV in MOTORCYCLE...
  4. R

    1e motor Kawasaki z1000 / GSX-R 600

    Ik weet dat een GSX-R 600 niet helemaal een beginners motor is maar ik wil nou eenmaal een motor die ik erg mooi vind. Nu vindt ik de z1000 ook erg vet en vroeg ik mij af of deze lastiger te hanteren is als beginner dan de 600cc? Alvast bedankt.
Terug
Bovenaan Onderaan