Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: daan944
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. daan944

    BMW S1000RR te koop, Blackstorm metallic, 2010, 52.500km

    Te koop: Nette BMW S1000RR. Ik heb deze motor nu bijna 5 jaar in bezit en door de dealer laten onderhouden: Heeft op 32k de grote beurt gehad, op 40k nieuwe ketting (bij de beurt) en 48k zn laatste beurt. Banden voor en achter zijn nog vrij nieuw (Conti SportAttack3) en de accu is in september...
  2. daan944

    Koppelingshendel Yamaha FZS 600 Fazer

    Nieuw in verpakking: Vervangingsonderdeel van Vicma Parts. Nieuwprijs 7 euro, dus ik vraag er 4,50 voor. Ophalen in Rijswijk ZH of Hoofddorp. Verzenden kan ook, past door brievenbus, dus zal rond de 2 euro zijn.
  3. daan944

    Stalen remleidingen + remblokken etc Yamaha FZS 600 Fazer

    Gezien mijn Fazer verkocht is, heb ik hier nog een set HEL remleidingen over (Full layout, staal kleur, RVS fittingen) voor de Yamaha Fazer (1998 - 2003), SNELL semi-sinter remblokken (voor en achter) en een flesje Castrol DOT4 (dicht flesje). Tevens zit er een stukje transparante slang en...
  4. daan944

    Revit Kryptonite GTX Goretex XXL midseason hanschoenen

    Kortgebruikte Goretex handschoenen met kort manchet. Zien er nog zgan uit, op kleine beschadiging op rechter handschoen thv knokkelbescherming (langs muur geschraapt) - zie foto's. Maat XXL Vraagprijs 85 euro (nieuwprijs 130). Ophalen in Rijswijk of Hoofddorp mogelijk, maar verzenden kan...
  5. daan944

    Gratis af te halen: Einddemper Yamaha FZS 600 (FAZER) 1999

    Originele einddemper Yamaha FZS 600 1999 gratis af te halen. Bochten mag je er ook bij meenemen, maar die zijn rot, gaten vooral bij de 4>2>1 koppelingen en de linkpijpjes. Einddemper heeft wel wat krasjes, maar ziet er in het algemeen best netjes uit. Is natuurlijk ook al 18 jaar oud...
  6. daan944

    Motor te water in Den Haag - Yamaha FZ6 uit 2012 92-MB-FS

    Mocht iemand zijn Yamaha FZ6 uit 2012 (92-MB-FS) kwijt zijn: Motorfiets komt in het water terecht Veenkade - Regio15 - Het laatste nieuws uit de regio Haaglanden Waarschijnlijk al geinformeerd door de Politie. Iemand van hier? Gejat, baldadigheid of zelf een nat pak gehaald?
  7. daan944

    Honda Fireblade SC59 duo zitje

    In de schuur kwam ik nog een duo zitje tegen voor een Honda Fireblade SC59 (2009). Origneel Honda, als ik het goed zie is het onderdeel #77300MFL003. Zitje is niet of nauwelijks gebruikt en dus nog in topstaat. (De motor had 8500km gelopen toen ik m kocht). Doe n goed bod!
  8. daan944

    Uitlaat met 65mm aansluting (lelijk/beschadigd ook welkom!)

    Gezien mijn Akrapovic eindpijp gestolen is :( , zoek ik nu een (tijdelijke) vervanger. Er mag dus al een motor op hebben gelegen, mag bekrast of beschadigd zijn, goedkoper is namelijk beter! Eisen: ~65mm aansluiting of ruimer Liefst met beugels en veren, zodat ik m meteen vast kan zetten...
  9. daan944

    Kneesliders Revit! Type A, wit/zwart (ook te ruil)

    Bij mijn Revit Tarmac broek heb ik wit/zwarte kneesliders, terwijl mn hele outfit zwart is. Mag niet klagen, had de broek met goede discount, maar zou het liefste vol zwarte kneesliders gebruiken. Heb er de grond nog niet mee geraakt, maar al wel op mijn broek bevestigd. Kortom: in...
  10. daan944

    S1000RR uitlaat, double-bubble kuipruit en onderkuip

    Nog wat reserve onderdelen die weg kunnen voor de BMW S1000RR 2009-2012. Heb deze bij de koop van de motor meegekregen, maar heb geen plan ze te gaan gebruiken. Origineel BMW uitlaatsysteem, incl headers, eindstuk, hitteschilden en kleppen - €150 BMW nrs: Headers: 18127718408 Eindstuk...
  11. daan944

    BMW S1000RR wil niet starten, lijkt verzopen

    Zondag wilde mijn S1000RR niet starten, heeft iemand hier tips? De symptonen: Startmotor draait rond Benzine wordt ingespoten (duidelijk te ruiken) Af en toe vonk: ploft af en toe, wil soms even kort lopen op 2 (?) poten. Motostoringslampje brandt (maar doet ie dat niet altijd als ie niet...
  12. daan944

    MRA kuipruit tbv BMW S1000RR kleur: zwart / smoke

    ZGAN: MRA Kuipruit type WVM * KBA90512 in het zwart met smoke (zie afbeeldingen). Installatie is eenvoudig, simpelweg de huidige losschroeven en de nieuwe vastschroeven :) Paar jaar gebruikt, maar dat is er niet aan af te zien, aangeschaft tussen 2010 en 2013, vervangen door origineel...
  13. daan944

    Gestolen: Zwarte Honda Fireblade sc59 MV DB 91 - Rijswijk ZH

    Nog niet eens één week was ze van mij, en is nu al ontvreemd. Mijn zwarte Fireblade uit 2009 met kenteken MV-DB-91. Bijzonderheden: witte LED achterlichtunit, kleine achterknippers, volledig Akrapovic uitlaatsysteem met carbon demper (zonder Akra sticker). Omgeving Rijswijk ZH / Voorburg / Den...
  14. daan944

    daan944

    Hallo, Bij deze een korte intro. Vrijdag, na een half jaartje lessen, mn rijbewijs A gehaald. Nu asap op zoek naar een motor (ws supersport). Zodra die er is, vul ik dit topic wel aan. Ben van plan woonwerk te rijden en af en toe een leuke rit zal er ook wel inzitten :) Van autotechniek...
Terug
Bovenaan Onderaan