Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: M-Martijn-
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Monster 900 "96"

    Hierbij bied ik mijn Ducati Monster 900 aan uit 96. Ik heb deze klassieker met plezier gehad, maar in verband met aankoop van een nieuwe Ducati SuperSport heb ik toch besloten deze te verkopen. Motor rijd en loopt goed, is nooit op bezuinigd. heeft een zeldzame fabrieksoptie namelijk...
  2. M

    Terugroep actie CBR500R/X/F

    Beste Forumers, Voor de mensen met een CBR500R CB500F of een CB500X is er nu een terugroep actie gestart... ;( De vlotterarm in de brandstoftank kan Blijkbaar losraken tijdens het rijden, waardoor niet de juiste brandstof waarden aangeveven word, Hierdoor is het tevens mogelijk dat de...
  3. M

    Noob in verzekeringen

    Beste MFérs heb afgelopen week met trots een 2e hands honda cbr500r gekocht! Maar nu komt deel 2. Verzekeringen! aangezien dit mijn eerste motor is en ik ook geen ervaring heb met autoverzekeringen word ik al aardig gek van al die polissen en clausules. na een middagje speuren ben ik...
  4. M

    Tips kopen nieuwe motor

    Best Motorrijders Vorige week ben ik geslaagd voor mijn a2 rijbewijs, en nu kan ik eindelijk een motor gaan kopen! *O* nou is mijn oog gevallen op een Honda cbr500r (2e hands) uit 2013. (20.000 km gelopen) Nou vraag ik mij af of jullie misschien goeie tips of trucks hebben bij het...
Terug
Bovenaan Onderaan