Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bmaster
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Honda Shadow VT750 (1983) - Spaak velgen?

    Goedendag allemaal, ik ben van plan om mijn 2e custom ombouw project te starten. Nu heb ik een Honda Shadow VT750 uit 1983 op het oog. Is het mogelijk om hier spaakwielen onder te leggen die afkomstig zijn van een andere VT? Aangezien de motor een cardan aandrijving heeft. Verder kan ik...
  2. B

    Yamaha XS400 dohc loopt slecht (help)

    Goedenavond allemaal, ik ben bezig met een cafe racer project met als donor een XS400 DOHC (Seca 1982). Nu ik bijna klaar ben met het project, doet het volgende probleem zich voor. 1) Tijdens het testen van het motorblok na revisie draaide het blok goed en kwam deze mooi en goed in de...
  3. B

    TK gevraagd: XS400 achtervelg (7spaaks gietwiel)

    Goededag allemaal, Ik ben op zoek naar een achtervelg voor mijn XS400 seca. Op dit moment zitten er de dubbel 4spaaks velgen onder, Deze zou ik graag vervangen door de 7 spaaks gietwielen. Mvg Bjorn Jacobs
  4. B

    Yamaha xs400 seca 1982 wielen

    Goedendag allen, ik heb sinds deze week een Yamaha XS400 seca uit 1982 aangeschaft. Het is door de vorige eigenaar al semi verbouwd tot cafe racer. dit project wil ik oppakken maar eerst alles tot de laatste schroef uit elkaar halen. Dit is tevens mijn eerste motor & project. Ben redelijk...
Terug
Bovenaan Onderaan