Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. duivelinnetje

    MF Winterefteling 2008: 13 december

    Na het begin in 2004, de herhalingen in 2005,2006 & 2007 presenteren wij u: MF Winterefteling 2008 datum: Zaterdag 13 december a.s. Tijd: We verzamelen om 10.30u bij de ingang van het park, zodat om 11.00u de kaartjes gekocht kunnen worden en de fun kan beginnen. Het leukste is...
  2. duivelinnetje

    Feestje zaterdag 7 oktober a.s

    Sway en ik vonden het wel weer eens tijd worden voor een feestje. *O* *O* afgelopen zaterdag 7 oktober was het weer zover en het was top *D . voor een sfeerimpressie kan je het topic doorlopen, er zijn genoeg foto's te zien en verhalen te lezen *D Voor diegene die het gemist hebben...
  3. duivelinnetje

    Gezocht: moto-boy o.i.d

    aangezien het in en uit de kelder sjouwen van mijn motor niet echt makkelijk gaat zoek ik een een moto-boy of andersoortige motor mover. maakt niet uit hoe die eruit ziet, hij moet werken en hoeft geen schoonheidsprijs te winnen. vanwege een beperkt budget had ik gedacht aan een bedrag rond de...
  4. duivelinnetje

    Hoe was de Winter Efteling part 2? (foto's enz.)

    Voor alle Eftelinggangers, zet hier je foto's en verslagen! zelf kan ik zeggen dat Rema en ik ons kostelijk hebben vermaakt, het weer zat erg mee, pas aan het eind hadden we wat regen maar het was een zeer geslaagde dag! :Y ps Sway---> Rema says---> we zijn je lekker voor! }) :W :P :+
  5. duivelinnetje

    MFFM - Ben je vrij gezellig of niet? Vreetparty

    Jawel eindelijk is het zover!!! Zaterdag 24 september a.s. geven wij (Rema en ikke) een feestje!!! *O* vanaf 20:00 uur is iedereen welkom. Dus of je nou vrij gezellig bent of niet dat maakt niet uit (als je maar je goede humeur meeneemt ;) ) Wat is de bedoeling van dit feestje? Gewoon...
  6. duivelinnetje

    nog ff, nog ff

    nog ff, nog ff, en dan.. mag ook ik zonder begeleiding losgelaten worden over de weg *D ooh sorry, schoot ff door de bocht door mijn enthousiasme. ik zal me dan ff netjes voorstellen: ik ben 30 jaar en 10 jaar geleden begonnen met lessen, heb dit afgebroken nadat ik een auto ongeluk heb gehad...
Terug
Bovenaan Onderaan