Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: keewnn
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    Motorzaak marge op banden

    Jo MFers, Ik heb gisteren beide banden van mijn MT-07 laten vervangen (twee nieuwe pilot road 4). Nu had ik vantevoren gevraagd om een prijsindicatie en dat zou +/- €250,- zijn. Nou prima denk ik, banden samen kosten ongeveer €200,- en dan nog arbeidsloon erbij. Daarvoor heb ik nog een...
  2. K

    Achterremschijf piept na vervangen remblokken

    Jo MFers, Ik heb laatst alle remblokken van mijn MT-07 vervangen. Nu is aan de voorkant alles goed gegaan, maar achter lijkt er nu toch iets niet helemaal goed te zitten. Het begon ermee dat het leek alsof de achterrem niet 100% werkte, maar ik heb ook het idee dat het blokje aan de kant...
  3. K

    Remvloeistof lek tussen remklauwen na domme fout (GS500)

    Jo MFers, Aangezien ik laatst met success mijn koppelingskabel heb vervangen leek het me verstandig om ook zelf de remblokken te gaan vervangen: nou niet dus. Zonder na te denken heb ik de bouten die de klauwen bij elkaar houden losgedraaid en zo de blokjes vervangen. Leek allemaal aardig...
  4. K

    Stil komen te staan langs de snelweg

    Joo MFers, Een aantal dagen geleden ben ik stil komen te staan langs de A12 (Bij de Ikea in Utrecht). De fiets begon ineens te haperen alsof hij geen benzine meer kreeg, wat heel raar was aangezien ik 10km geleden de tank nog had volgegooid. Mijn eerste gedachte was dat ik per ongeluk het...
  5. K

    Onregelmatige toeren na vervangen spanningsregelaar

    Zo, volgende probleem. Ik heb zojuist de spanningsregelaar van mijn gs500 vervangen en sindsdien doet hij nogal vreemd op de choke. De toeren gaan soms ineens omhoog en dan weer omlaag. Dit gebeurde voorheen niet. Zojuist is hij ook nog eens uitgevallen voor een stoplicht. Iemand enig idee waar...
  6. K

    Accu drooggekookt door parkeerlicht?

    Jo MFers, Ik heb laatst met mijn domme hoofd mijn GS500 op het parkeerlicht laten staan (heeft zojuist nog iemand bevestigd die langs kwam geskeelerd), waardoor de accu leeg is gelopen. Nu is hij niet alleen maar leeggelopen, maar is ook nog eens alle vloeistof verdwenen. Ik vroeg me af of...
  7. K

    Binnenkort motorrijbewijs binnen, een aantal vragen

    Het lijkt erop dat ik bijna een boek vol heb geschreven en heb daarom een aantal TL;DR's toegevoegd die mijn iets te uitgebreid beschreven levensverhaal buiten beschouwing laten en direct over de belangrijke dingen gaan: de motorzaken Er gaat natuurlijk niemand door deze lap tekst heen...
Terug
Bovenaan Onderaan