Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. J

    Shark S800 Butterfly

    Ivm aanschaf van Shoei XR1000 :9~ te koop, mijn Shark S800 Butterfly. Maat S. 3 jaar oud, nog 2 jaar fabrieksgarantie. Afgezien van wat hele kleine plekjes geen beschadigingen. Ik heb er onlangs nog een nieuw vizier voor gekocht, dus dat is ook zo goed als nieuw. Vraagprijs E...
  2. J

    Mega Meeting vanuit Flevoland & Harderwijk

    18 Mei is het weer zo ver de MM Veenendaal. Altijd vertrekt er een groep vanuit Flevoland & Harderwijk. Wie oh wie sluit zich hier bij aan. :] Zelf denk ik dat de beste opstap plaatsen zijn: 09:10 vertrekken uit Almere Spot 1 (voor de meeste wel bekend) 09:30 vertrekken uit...
  3. J

    Nieuw donker kuipruitje voor Fazer

    Voor de FZS 600 uit o.a. 2002 om precies te zijn. Wie o wie heeft er interesse? Vraagprijs is € 35,=
  4. J

    Gezocht een leuke goedkope beginners motor!

    Hallo, Ik zoek een leuke en goedkope beginners motor... Binnenkort begin ik met lessen en dan zou ik ook graag na die tijd toch wel een motor willen hebben.. het mag een boven 25KW zijn want ik les zwaar *O* Daarnaast het gaat echt om low budget.. heb helaas nie zoveel centjes.. ben een Honda...
  5. J

    Vertrek MM vanaf Harderwijk

    Hier het topic voor het vertrek na de MM te Veenendaal vanaf Harderwijk.. Vertrek plaats: Harderwijk Boulevaard Tijd: 09:30 verzamelen, 10:00 uur vertrekken Of we kunnen nog gaan aansluiten bij Afoort maar dan moeten we eerder vertrekken aangezien ze daar om 10 uur vertrekken.. dus dan denk ik...
  6. J

    extra informatie over mij

    Jullie krijgen vanzelf wel een keer extra informatie van mij... En een foto komt ook vanzelf. echt dat beloof ik. maar moeten jullie even gedult hebben oke.. GR
  7. J

    hallllooo

    hallo ik ben dus just_a_girl.... en ehum kom maar eens hier gezellig kijken. ik heb nog geen moter en zelfs niet eens mijn rijbewijs '( maar die wil ik zeker gaan halen. dus vandaar dat ik het ook leuk vind om hier verhalen van andere te lezen. het zal nog wel even duren voordag ik mijn...
Terug
Bovenaan Onderaan