Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Murof
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Murof

    gratis: 2 stuks XJ900F zadel

    Is er nog iemand in de regio Arnhem die iets heeft aan twee stuks zadel voor een XJ900F (58L of 4BB)? Deze is volgens mij onbeschadigd: De tweede heeft een klein scheurtje langs een naad (geen foto). Af te halen in Arnhem of desgewenst in Wageningen (overdag, werkdagen) . 2...
  2. Murof

    Vele onderdelen XJ900F 4BB

    Ik heb hier nog 2 en een 1/2 XJ900F 4BB staan in onderdelen. Twee heb ik zelf jaren op gereden, derde was een donor. Nu staat echter alles al weer enkele jaren stof te verzamelen. Dus wie kan ik blijmaken met een schat aan onderdelen? 4 wielen, 2 vorken, 3 cardanassen, 1 frame + blok, 2 of 3...
  3. Murof

    GS-911 USB

    Verkocht Wegens aanschaf andere motor verkoop ik mijn GS-911 - USB. 2 van de 10 vin nummers gebruikt. 8 vrije vin nummers beschikbaar. €200,- (nieuw 265,-) Ophalen heeft voorkeur, dan natuurlijk demonstratie van juiste werking en kunnen we bijhorende accountgegevens omzetten. Locatie...
  4. Murof

    TK: XJ900F (4BB) 2 * benzinetank

    Van mijn gesloopte xj's heb ik nog een aantal tanks liggen. Beide tanks zijn niet foutloos maar goed bruikbaar en waren niet lek op het moment dat ik de motoren sloopte. Voor beide geldt dat ik geen roest aan de binnenkant kan zien. De blauwe ook geen roest aan de buitenkant, de zwarte...
  5. Murof

    TK: XJ900F (4BB) uitlaatbochten + dempers

    Ik heb nog een prima harde uitlaat set van mijn voormalige XJ900F (model 4BB), Prijs €145,- : Voorkeur ophalen, Arnhem. Bij verzenden komen er wat kosten bij (Uitlaat is zwaar) Kan nog best wat aan gepoetst worden, maar is vrij van deuken.
  6. Murof

    Remklauwen demonteren bmw R1100RT, maar Hoe?

    Ik dacht de remblokken van mijn bmw even zelf te vervangen, maar.. ik heb de remklauwen keurig los. Echter ze kun niet tussen schijf en wiel uit (te weinig ruimte). Een mogelijke oplossing lijkt het demonteren van het wiel, dan loshalen van de schijf waarna de klauw er natuurlijk af te pakken...
Terug
Bovenaan Onderaan