Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Maartenn
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Maartenn

    Lekkende benzineleiding: waarom?

    Ik heb een probleempje met mijn benzineleiding, sinds gisteren sproeit het eruit als de motor op choke of gas hoog toeren draait. Het lekt aan beide uiteinden van de slang tussen benzinepomp en carburateurs. Ik heb de slang gisteren toen ik het zag los gehaald, pijpjes schoon gemaakt, en weer...
  2. Maartenn

    Dames broek L of 40 lang

    Ik zoek voor mijn vriendin een motorbroek. Ze moet achterop mee kunnen, en daar moet ze wel een goed beschermende passende broek voor hebben, maar dat hoeft voor mij geen 200 euro te kosten. Dus: damesbroek (niet jeans) textiel (Want handig over haar eigen kleding. Heb je leer, ben ik ook...
  3. Maartenn

    Lekkende gulp, wie heeft de gouden tip?

    Ik rijd altijd in leren pak, en dat is behoorlijk waterdicht. De enige plek die nogal eens problemen oplevert is de gulp. Die zit in een kuiltje, en vangt water op. Na enige regen loopt dat in een straaltje langs mn zak. Ben ik de enige? Wie heeft de gouden tip? (behalve een compleet andere...
  4. Maartenn

    Maarten

    He allemaal, Ik ben Maarten, 29 jaar, en ga mijn motorrijbewijs halen. Gisteren eerste les, supervet!! En ging best goed! Vanavond en donderdag dus weer. Ik woon in Warmond, werk en rijles in Leiden. Ik weet nog niet precies wat voor motor ik straks wil, ik neig wel naar een...
Terug
Bovenaan Onderaan