Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Wouwer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Wouwer

    Radiator

    Beste forum members ik heb een vraagje over mijn radiator. Ik was afgelopen weekend de 1000 bochten gaan rijden en bij aankomst zag ik dat er een flinke plas koelvloeistof lag onder mijn motor nu kwam de koelvloeistof uit de onderkant van de radiator gelopen. Zo ziet de radiator er nu uit. Heb...
  2. Wouwer

    Slotjes voor zij koffers installeren

    Beste mf'ers ik heb een vraagje over hoe ik een slot voor de zij koffers moet installeren en daarbij bedoel ik zo de plaatjes met de mini veertjes. Zoals te zien op foto.
  3. Wouwer

    knipperlichten werken niet goed Versys 650 2015

    vanmorgen toen ik vertrok werkten mijn richting aanwijzers niet meer ook de vier knipperlampen niet. dus aangekomen op mijn werk direct maar eventjes naar de zekeringen gekeken niks aan te zien dan wat contact spray tussen de knopjes gespoten. dan contact terug aangezet werkte ze weer wel nu...
  4. Wouwer

    rit 1000 bochten

    heeft er iemand zin om stukje van de 1000 bochten mee te rijden morgen? vertrek is in weismampach. mss ga ik de volledige route rijden of een stuk ervan ligt aan de reis tijd.
  5. Wouwer

    Ritje zweden

    Best mf'ers ik ga volgende week voor 3 dagen naar zweden naar mx gp kijken. Heb het last minute beslist. Maar nu zit ik met het probleem dat er geen goedkope kamers meer vrij zijn. Enkel nog kamers van 500€ voor 3 nachten dat vind ik wat veel. Nu wou ik weten of er nog alternatieven zijn buiten...
  6. Wouwer

    Megatour de France 2017

    zijn er hier mensen uit de regio antwerpen of dichtbij antwerpen die deze MTC Vrijbos Houthulst rit zaterdag gaan rijden? mss wel leuk om in groep naar daar te rijden. je mag me altijd een pm sturen. grtn.
  7. Wouwer

    Enuma chains

    heeft er iemand ervaring met de Enuma MVXZ2 Chain Kit? hier de link: Buy Enuma MVXZ2 Chain Kit in selected colours | Louis Motorcycle & Leisure heb nog nooit van Enuma gehoord. heb nu origineel DID ligt er al 22000km op dus ben er wel tevreden van maar vond dit wel leuk met de rode schakels...
  8. Wouwer

    Rit eifel en ardennnen

    Heeft er iemand zin in een eifel rit morgen met stukje door de ardennen? Vertrek is in simmerath. Grtjs
  9. Wouwer

    sym joymax 125 i

    alles over de joymax
Terug
Bovenaan Onderaan