Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Caferacert
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Caferacert

    Helm

    Gezocht Duitse motorhelm met ece keuring. Kan deze nergens vinden helaas. Ze zouden er zijn maar waar? Wie o wie of niemand die er 1 te koop heeft?
  2. Caferacert

    Harley knop op de tank

    Hallo allemaal is er iemand die mij kan uitleggen wat de stand acc op de knop betekend? Zit op een Harley Davidson tank Alvast bedankt.
  3. Caferacert

    Ultrasoon reinigen carburateurs omgeving Tiel

    Iemand in de omgeving Tiel Die mijn carburateurs Ultrasoon kan reinigen. Gsx r 1990 Betaal er uiteraard voor. Bied maar aan.
  4. Caferacert

    Gsxr 750 loopt niet lekker.

    Heeft er iemand kennis van motoren en er aan werkt tegen betaling? Mijn gsxr 750 1990 loopt momenteel niet echt lekker. Stottert wanneer je het gas behoorlijk open trekt. Kan er niet goed achter komen wat het nou is. Laatst wel een nieuwe andere tank gemonteerd. Kraan nogmaals nagekeken maar...
  5. Caferacert

    Gezocht benzinekraan gsxr 750 van 1990

    Ben op zoek naar een Benzinekraan voor mijn gsxr 750 van 1990 Iemand nog iets liggen drie niet lekt en werkt uiteraard.
  6. Caferacert

    Benzinekraan gsxr 750 1990

    Op ziek naar een Benzinekraan voor mijn gsxr 750 caferacer van 1990 1 die niet lekt en werkt uiteraard.
  7. Caferacert

    Toerenteller gsxr 750 1990

    Ik ben op zoek naar een km teller en kabel voor een gsxr 750 1990 mijn toerenteller heeft het begeven, naald gebroken Tenminste als dat klopt, zie foto's. Kan zijn dat er misschien andere wielen inzitten. Iemand nog wat liggen? Of kan ik met een orginele kabel een kleine km teller plaatsen?
  8. Caferacert

    Km teller met kabel gsxr 750 1990

    Ik ben op zoek naar een km teller en kabel voor een gsxr 750 1990 Tenminste als dat klopt
  9. Caferacert

    Kettingset gsxr 1990

    Gezocht tandwielen kettingset gsxr 750 1990 Had bijna een complete set gekocht maar zag opeens dat die set 5 gaten had in het achtertandwiel. Moet dus 6 gaats hebben. Voor weet ik niet hoeveel tands , achter heb ik 46 net geteld. Iemand die weet of deze wielen wel orgineel zijn die ik erin heb...
  10. Caferacert

    Tandwielen ketting set gsxr 1990

    Gezocht tandwielen ketting set gsxr 1990
  11. Caferacert

    Motorband 140 70 17 inch

    Iemand nog een band liggen van 140 70 17 inch. Graag wel in goede staat, hoeft niet nieuw te zijn.
  12. Caferacert

    Zitje achterkant kontje

    Iemand nog iets liggen Ben eigenlijk op zoek naar iets aparts om aan de achterzijde van m'n gsxr 750 1990 te maken. Zoiets al op de foto
  13. Caferacert

    Band verwisselen, 140/70-17 op voorwiel gsxr?

    Beste mederijders Wil toch iets gaan proberen. Wil op mijn voorwiel / velg van m'n gsxr caferacer waar nu een 120 70 17 inch op ligt een 140 70 17 inch omleggen. Zijn er mensen die banden kunnen wisselen, met balanceren erbij? Wil er een soort van fat tire bike van maken.
  14. Caferacert

    Achterband in gsxr 1990

    Weet iemand of er een 200 band in deze achterbrug van een 1990 gsxr past? Wil ook nog een dikkere voorband plaatsen Wat past hier maximaal in? Misschien iemand die dat al is heeft gedaan of ervaring mee heeft. Ben al aardig aan het ombouwen geweest hier en daar. Nieuwe bochten erop gemaakt...
  15. Caferacert

    M6 gaten in cilinder gsxr 1990

    Kunnen mogen hier M6 bouten ingedraaid worden voor eventuele crash pads aan te brengen?
  16. Caferacert

    Te koop diverse onderdelen, zolder opruiming

    FZR 1000 bochten, geen roest en in zeer goede staat. Dacht bj 92. Dikke einddemper van Devil. Aansluiting 55 mm en verloopt al weer snel naar dikkere pijp. 85 cm totaal, demper 45 cm. Aansluiting bij demper 76mm Super bruut geluid. Ziet er nog zeer goed uit. Zeer nette ronde koplamp Kan zowel...
  17. Caferacert

    Achterrem ontluchten.

    Wie o wie in redelijk in de buurt van Tiel zou mijn achterrem willen helpen ontluchten. Heb alles al geprobeerd, ook hier rond gelezen. Krijg het niet gedaan terwijl ik het wel is vaker gedaan heb bij andere motors. Uitdaging dus.
  18. Caferacert

    Rem en koppeling hendels vervangen gsxr 1990

    Iemand een idee welke rem en koppeling hendels er op een gsxr 750 van 1990 passen? Of iemand iets leuks liggen. Is er veel wat er zo op kan?
  19. Caferacert

    Koplamp beugels of oren 54 mm voorvork

    Op zoek naar een paar bevestiging beugels voor op een voorvork 54 mm van een gsxr 1990
  20. Caferacert

    Waar komt deze achterkant vanaf?

    Iemand een idee Waar komt deze achterkant vanaf? Wel apart vond ik zelf.
  21. Caferacert

    Gezocht Kilometer teller digitaal

    Ben op zoek naar een kilometer teller, digitaal. Voor op een gsxr 1990
  22. Caferacert

    Benzinetank gsxr 1990 gezocht

    Ik ben op zoek naar een benzinetank voor een gsxr 750 uit 1990
  23. Caferacert

    Gezocht bochten gsxr 1990

    Gezocht bochten voor een gsxr uit 1990
  24. Caferacert

    Gevraagd temperatuur meter

    Ben op zoek naar een temperatuur meter die op het blok kan geschroefd worden op de plek van de vuldop. Heb er 1 maar die is te groot. Heb een gsxr 750 blok 1990
  25. Caferacert

    Honda vfr 750 enkelzijdige achterbrug

    Te koop Honda vfr 750 enkelzijdige achterbrug 2 instelbare veren erbij 2 link systemen Nette achterbrug
Terug
Bovenaan Onderaan