Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: C0bra
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. C

    R1 koppelingsvraagje..

    Ik heb pas een R1 gekocht uit 1999 met 30.000 nu op de teller en heb dus nog dealer garantie (ook op de koppelingsplaten), het valt me op dat ik met een koude motor de koppeling hoor slippen. Dit heeft ie alleen als ik even snel weg wil zijn (rijdt normaal me motor altijd netjes warm) maar in de...
  2. C

    Waar kan het aan liggen (R1 storingen)

    Hoi, Ik heb pas een R1 gekocht uit 1999, en natuurlijk bij een dealer dus heb zowieso garantie :Y . Maar vroeg me gewoon af wat het misschien zou kunnen zijn, mijn motor heeft namelijk 3 kwaaltjes die zowieso even opgelost moeten worden. Als ik bij een stoplicht sta en op wil trekken met...
  3. C

    ik wil graag een MF stickertje

    Kiekuboe, Iemand die zo´n MF sticker wil verkopen aan me? mail me dan even op cobra@l0calh0st.nl of op cobra@dynatos.nl thx
  4. C

    ff iets wat me opviel,is de politie strafbaar J/N?

    Mogen die "censuur" agentjes tegenwoordig ook zomaar door rood zonder signalen? Ik kijk wel eens vaker tv, en dan zie ik op die programma's als ze iemand willen klokken op snelheid of aan het filmen zijn voor overtredingen etc dat ze keihard mee door rood rijden, ze gebruiken dan GEEN signalen...
  5. C

    ff een snel vraagje, wat is beter....

    morgen ga ik andere carbs erop monteren op me hona cbr600 uit 93 (usa) en ik wou graag weten wat beter is: Bougie's zijn lichtgrijs dus volgens mij teveel lucht? correct me if i'm wrong! Dus meer benzine geven... ik heb me laten vertellen dat ik dat kan doen via de co2 stelschroef? die...
  6. C

    goedkope digitale km tellers ;)

    Ik lees vaak dat men graag wil weten waar je goedkope digitale tellers kan kopen (voor een naked bike bijvoorbeeld), ik heb er 1 op mijn honda CBR en hij werkt prima. Het is de BC 800 en kost maar 17,95 bij halfords en jawel deze kan maar liefst tot 400 km per uur. Hier een plaatje die ik...
  7. C

    Sleutel tips en suggestie's voor CBR 600F2 Blok

    Haidiehoo volks, Ik wil deze aankomende winter mijn honda blok gaan reviseren. Ding heeft net 23.000mile gelopen waarvan ik zelf 10.000 mile zelf heb gereden (heb net in november vorig jaar) mijn rijbewijs gehaald dus ik heb aardig wat km's gemaakt ;) . Ik wil graag mijn blok goed nagaan...
  8. C

    Raar bijgeluid, need help...

    Hai folks, Keb een Honda CBR 600F2 uit 93, ding loopt echt super snel trekt mega goed op en top snelheid ligt iets op 250 max. Ik heb rij sindskort veel van enschede naar hoogeloon (achter eindhoven), doe dit via de duitse snelweg oftewel lekker volgas en dat doe ik op de hele route denk ik...
  9. C

    Toll betalen in duitsland?

    Euhm misschien een domme vraag maar stel hem toch... Ik rijdt de laatste tijd geregeld naar Hoogeloon via oberhausen(31) woon zelf in enschede. Ik reed gisternacht terug en zag bij de grensovergang waar ik ff ging tanken iets met een toll kastje, een vrachtwagen chaffeur stopte en deed daar iets...
  10. C

    met een hogere snelheid langs agenten gereden....

    Oke stel he je rijdt bijvoorbeeld door in de 2 op een weg waar je 50 mag.... gewoon stel ik beken niets ofzo O-) en op een grasveld +-50 meter van de weg lopen 2 agenten... en die zien dit.. wat staat je dan te wachten? Ik weet niet of ze van die afstand, en met mijn snelheid het kenteken...
  11. C

    euhh help? benzine in duitsland en kleppen vraagje

    Heb eergisteren getankt in duitsland en zag 3 optie´s. Alle 3 ongelood maar bij de 1 stond Benzine en de andere 2 super dus ik dacht dat moet ik niet hebben. dus ik tank benzine zie ik later dat er 91 bij staat en in het heeeeeeeel klein bij super (euro 95) ik denk wtf! 150 km gereden tank is...
  12. C

    Ketting eraf met 245km per uur! :(

    Hoi Allen, Zondag mooie dag in enschede de zon kwam door, dus ik denk met me buurman ff rijden! zo gezegd zo gedaan lekker duitsland in geknald en later via de snelweg terug naar nederland. Op een gegeven moment dus natuurlijk volgas even kijken hoe snel de motor nog loopt en wie er sneller is...
  13. C

    bougie's vraagje...

    Haai folks, Keb vorige week mijn motor honda CBR600F2 uit 1993 nieuwe bougie's gegeven. Ik rij geregeld de motor helemaal tot aan de top (woon vlakbij duitsland (enschede). En ik merk dat ik nu zo'n 10 a 20 mph langzamer ben dan voorheen. Iemand enig idee hoe dit kan? merkte wel op dat de oude...
  14. C

    kleppen stellen of niet? (honda cbr600F2 1993)

    Here en Damus, Ik heb een honda Cbr600F2 uit 1993 met afgerond 17000 miles oftewel een pc 21 meende ik. Motortje loopt super, trekt hard op net nieuwe koppelingsplaten erin laten zetten en nieuwe olie. Echter en wellicht stelt het wel niets voor maar ik vind de motor veel bijgeluiden maken...
  15. C

    uitslag slippende koppeling valvoline:

    Om nog even terug te komen op mijn slippende koppeling problemen een tijd terug. hieronder de link met de uitslag: http://www.l0calh0st.nl/foto/motor/Valvoline.pdf Iemand enig idee of het schadelijk is om hiermee door te rijden? en zo ja waar zou ik eventueel het eerste na kunnen kijken? kan...
  16. C

    wat vraagjes, wie kan me helpen.

    Hoi ik heb vrijdag me motor op een dynorun gehad (CBR600F2 uit 1993). Zie link: http://www.l0calh0st.nl/foto/motor/ en voor dynorun pic's zie: http://www.l0calh0st.nl/foto/motor/dynorun/ (laatste foto is een vergelijking met een andere cbr uit 93). Anyway, zoals je kan zien zakt mijn vermogen...
  17. C

    koppeling slipt

    Hoi allen, Mijn koppeling slipt als ik hard doortrek. Dit is eigenlijk pas nadat hij bij een monteur is geweest voor onderhoud etc. Kan misschien iemand me uitleggen wat het wellicht kan zijn? ik ga maandag zowieso ff terug maar wellicht weet iemand nog wat dingen die ik zelf ff kan proberen...
  18. C

    opeens meer vermogen?

    Hoi onlangs me motorrijbewijs gehaald en ben nu bezig om me motor te verkennen, vooral in het doortrekken in toeren. Nu begin ik maar gelijk met me main question: Als een motor opeens meer dan 30% meer trekkracht heeft, is dit dan een goed teken in de zin van alle troep is eruit getrokken /...
  19. C

    CBR 600F2 vraagjes.

    Hoi, Ik ben een weekje in bezit nu van een CBR 600F2 (foto's onderin). Ik heb nog geen rijbewijs (bezig) maar wil alvast wat dingen weten over me motor. Bijvoorbeeld de olie controleren zie foto: http://www.l0calh0st.nl/foto/motor/DSC03615.JPG Mijn vraag op de bovenstaande afbeelding is waar...
  20. C

    slotjuu

    kan iemand ff een slotju plaatsen hiero: hoogte bekeuring zonder rijbewijs? heb al genoeg antwoorden en geen zin aan discussie's die me toch alleen maar arogant maken :)
  21. C

    hoogte bekeuring zonder rijbewijs?

    dubbel :(
  22. C

    hoogte bekeuring zonder rijbewijs?

    Ik vroeg me af wat er gebeurt als ik nu ga rijden op me motor en ik wordt aangehouden.... Moet ik de motor dan inleveren? of krijg ik een bekeuring met een rijontzegging zodat ik me rijbewijs nie kan halen? Iemand enig idee?
  23. C

    motor kleding..

    Waar kan je dit goedkoop kopen O-) al hou ik er totaal niet van, op lange route's straks lijkt me het te koud om het niet te hebben. Ik zoek leren kleding dus broek met jas en laarsen etc in de kleuren dan ook nog van me motor. Wit blauw rood. Iemand een adresje?
  24. C

    YES! mijn nieuwe allereerste bike!

    Hier ook nog ff foto's van me nieuwe bike check hum hier: Die dude die erop zit ben ik (niet bepaald foto aangelegd ;) http://www.l0calh0st.nl/foto/motor/ de k foto's zijn kleine resolutie. Groet, Tim ps, zal maar niet zeggen hoe hard ik eral mee gereden heb zonder rijbewijs :X en ja...
  25. C

    motor kopen zonder rijbewijs

    Hoi , Zaterdag wil ik me motor ophalen en op naam zetten. Nu heb ik zo'n leuke kamerraad die auto's gewend is en beweert dat je geen kenteken op naam krijgt zonder rijbewijs... Is dit echt zo? Op de RDW.nl site staat alleen een geldig legitimatie bewijs (en daar valt een paspoort ook onder) de...
Terug
Bovenaan Onderaan