Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Chevy454
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Chevy454

    Gezocht: Joe Bar striptekening

    Hallo, Ik heb een hele lange tijd geleden een striptekening van Joe Bar gezien. Joe stond dan voor het raam in zijn volledige motorpak en met de sleutel in de hand naar buiten te kijken. En volgens mij was er iemand anders welke zei dat Joe de winter al lang genoeg vond duren (3 dagen ofzo)...
  2. Chevy454

    Tot dusver het zorgeloos rijden in het Maasland

    Bron: Het Belang van Limburg En vandaag stond het pokkeding in Elen in de richting van Maaseik :( Gelukkig vandaag niet daargeweest. Een flitspaal kan je in de hens steken maar zoiets? Totdus het lekker zorgenloos rond rijden B| Jammer dat dit eigenlijk geen optie is :(
  3. Chevy454

    Hoeveel stroom heeft een.

    Hoeveel stroom heeft een brandstofpomp van een 600cc injectie motorfiets nodig?
  4. Chevy454

    Foto's how to

    Bij de sommige how to's staan de pics er niet meer. Werden deze niet gehost door M-F?
  5. Chevy454

    CBR600F3 kopen, aandachtspunten?

    Morgen ga ik even kijken naar een CBR600 F3 van 1996. Zijn er bepaalde dingen waar ik op moet letten?
  6. Chevy454

    Motor stuk, niet te geloven dit

    Gisterenochtend om 08.30 de motor nagekeken en met mijn oom vertrokken richting de Ardennen. Helaas kwam ik niet verder dan de baraque frituur want ik had een ratel in mijn motorblok :( Van 12.30 tot 17.50 gewacht totdat mijn oom terug was met de wagen om de motor terug naar huis te brengen...
  7. Chevy454

    Ook een andere demper gekocht :)

    Mijn oom heeft zich een andere demper gekocht voor zijn KLR650 bij DAM exhaust te Wintershoven. Toen we de motor hebben opgehaald meteen 3 filmpjes gemaakt. Motor met db-killer op de oprit Motor zonder db-killer op de veranda Motor zonder db-killer welke me voorbij rijdt tegen 120 Quicktime...
  8. Chevy454

    Welke pittige lichtgewicht 4takt enduro/SM?

    Ja hoor, mijn oom wilt een 2 takt 500cc motor hebben. Nu is de vraag welke is een goede motor? Prijs welke hij wilt uitgeven 1500 (met wat werk) tot 2000 Euro (in goede staat). Een KTM 500cc 2 takt en een Kawasaki KX500 heb ik mijn hoofd. Hoe zijn deze motoren? (andere merken mogen ook maar...
  9. Chevy454

    Zo hoor je dus niet te verlagen

    Zo hoor je dus niet te verlagen mocht je het nog niet weten. Nu vraag ik me eigenlijk (nutteloos) af of deze nog te reviseren valt :X Of weet iemand andere vervangingschokdempers welke passen op een KLR650 A1 Chevy454 gaat morgen maar wat sloperijen bellen....
  10. Chevy454

    Welke band?

    Het achterbandje van mijn motorfiets moet worden vervangen en ik wil nu eens iets anders gaan proberen. Ik heb nu een Bridgestone trailwing TW48 130/80/17. Tijdens het zoeken op internet en hier op M-F heb ik een selectie gemaakt uit enkele banden: Metzeler Tourance Michelin Anakee Avon...
  11. Chevy454

    M-F niet bereikbaar via bepaalde proxies

    Sommige hebben al ondervonden dat je niet naar M-F kan surfen zonder van proxy te wisselen. Als ik naar MF surf via de proxy van mijn provider (skynet) dan kom ik niet verder dan het redirect scherm. Zelfde verhaal wanneer je geen proxy gebruikt. Gebruik ik een andere proxy dan kan ik wel op het...
  12. Chevy454

    [uitdraai] Redelijke hoeveelheid vermogen?

    Ik heb vandaag gisteren mijn motorfiets aan een vuurproef op de testbank van PHC ritzen gewaagd met de volgende resultaten. Dit zijn vermogens gemeten aan het achterwiel maar uit de CO-test of beter door het ontbreken van de CO test (kon niet worden gemeten) bleek dat mijn motor veels te arm...
  13. Chevy454

    Hoe een leuke dag toch in mineur kan eindigen :(

    Wat een prachtig weer vandaag :) Samen met mijn oom lekker wezen rijden naar de Ardennen richting Coo. Flink wat bikers tegengekomen. (bijna allemaal gegroet, soms moet men ook nog eens schakelen ;) ) Rijden we terug vanuit Coo via Malmedy en Eupen zie ik opeens dat dat hij zijn nummerplaat...
  14. Chevy454

    Wie heeft er allemaal een Van Hasselt uitlaat

    Wie heeft hier allemaal een Van Hasselt uitlaat? En wie kan mij vertellen waar je die kan kopen?
  15. Chevy454

    [KLR650] motor bokt bij het versnellen

    Deze winter werd de KLR650 van mijn oom geheel gereviseerd maar sinds kort is er iets mis mee :( Als je wilt versnellen van 3000rpm naar 4000rpm begint de motor te bokken, net alsof je probeert te versnellen vanuit een (veels) te laag toerental. Voor de revisie deed de motor dit niet, hij is...
  16. Chevy454

    1 topic volstaat wel ;)

    honda VFR750 advies advies VFR750
  17. Chevy454

    Wat voor gereedschap nemen jullie mee?

    Wat voor gereedschap nemen jullie mee ingeval van panne? Wat ik tot nu heb kunnen verzinnen ;) Reserve bougie bougiesleutel inbussleutel
  18. Chevy454

    [TKA]Kan de topictitel nog wat vager?

    te koop
  19. Chevy454

    [topic] dubbel

    te koop 2 zij koffers met rek honda cb500 80euro te koop zoek de fout :+
  20. Chevy454

    motor importeren: welke voordelen/nadelen zijn er?

    Ik was samen met mijn oom eens aan het loeren op het welbekende aanbod site in Duitsland en nu zagen we toch een paar mooie motoren te koop staan. Ik lees hier ook regelmatig dat mensen hun motor in Duitsland kopen en dat Duderuud zelfs een hele How - To heeft geschreven :} Maar wat ik me...
  21. Chevy454

    Vage topictitel

    Gezocht en gevonden Topic titel kan een beetje duidelijker lijkt me ;)
  22. Chevy454

    [motorblok spuiten] hechtingslaag?

    De volgende episode van mijn KLR650 ;) Het motorblokje is gestraald maar nu moet hij gespoten worden. Nu heb ik hier hittebestendige Motip verf (kleur antraciet) gekocht maar kan ik die gewoon rechtstreeks op het motorblok spuiten of moet ik eerst een speciale hechtingslaag aanbrengen voor de...
  23. Chevy454

    [Uitlaat] Wat is dit nou weer?

    Weet iemand wat voor een merk/type dit is? Deze pijp zat standaard op mijn KLR650 (is niet de orginele van Kawasaki) en die maakt een :} geluid naar mijn mening. Mijn oom wilt ook zoiets voor zijn KLR maar daarvoor moeten we het type weten. Kan iemand helpen? Het is iig geen Laser ProDuro...
  24. Chevy454

    welke benzine voor een oude brik?

    Ik weet niet of een motor van 1984 onder een oude brik valt maar hier komt die ;) Wat voor benzine heeft een Kawasaki KLR600 van 1984 nodig? Super of Euro95?
  25. Chevy454

    Motor inrijden

    Zoals iedereen weet moet je de motor langzaam inrijden zodoende dat de onderdelen op elkaar zijn ingespeeld. Echter vroeg ik me daarnet het volgende af en dit is dus algemeen bedoeld en gaat niet op voor motorblokken voorzien met een slijtvaste laag (Nikasil). Als de cilinder pas gehoond is dan...
Terug
Bovenaan Onderaan