Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Vonky
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Vonky

    Lap timer + baken MyCron

    Snelle heren en dames... Ik heb nog een lap timer liggen (met baken, maar die gebruik je toch nooit), iemand intresse ? Graag via mail, want ik zit nooit meer op MF 75,- ex verzenden Mvg Tom qontaqt@hotmail.com
  2. Vonky

    GSX1000R 3700,-

    Nette GSX uit 2002 28.345 op de klok Nieuwe remblokken en remolie voor Banden : voor: goed achter: redelijk Ketting tandwielen goed Olie ververst bij 26.000 leo vince uitlaat met db killer orginele uitlaat aanwezig Rijd super, schakelt, remt en stuurt geweldig. Echt een...
  3. Vonky

    Ducato Circuitbus

    Omschrijving: Fiat Ducato 2.8 idtd 122pk 300Nm Nette bus, geen overdreven schades Technische goede staat Electrische ramen Trekhaak: 2000kg ! Luxe stoelen, met armleuning kmst 211589 Distributieriem vervangen bij 195.000 Nieuwe APK + onderhoudsbeurt Wegens beeindigen hobby. (super...
  4. Vonky

    NX250 450,-

    km: 80.000 + Redelijke motor, kuipwerk zit her en der met tywraps vast, remt en stuurt goed. Banden goed. 450,- Intresse ? Bellen op 06 18 555 337 Groeten Tom
  5. Vonky

    TL1000S 1500,- euro

    -O-
  6. Vonky

    8-8 Vrij rijden Zolder snel

    Wegens motor defect. Morgen bij motorsportschool ; 100 euro. Gewoon bellen . 06 18 555 337 Groeten Tom
  7. Vonky

    Diablo Superbike Pro 180 Slick

    NIEUWE slick van Pirelli. 180/55R17 DOT 0910 Eventueel ruilen tegen een 190 band (overstap R6 naar R1) 150,- Opsturen is geen probleem , anders ophalen in omgeving Bergen op Zoom
  8. Vonky

    2 TL1000 Bos Bolt-on uitlaatdempers 300,-

    300,- En dan krijg je 2 dempers met rvs 8 inbusbouten. - punt, op de foto kun je zien dat de rechtse demper 2 kleine deukjes heeft.
  9. Vonky

    Stuurdemper R1 '98 - 01

    WP stuurdemper, 11 standen verstelbaar zeer mooie staat, geen beschadigingen. 150,-
  10. Vonky

    Stuurdemper R1 '98 - 01

    WP stuurdemper, 11 standen verstelbaar zeer nette staat, geen beschadigingen. 150,-
  11. Vonky

    TK Banden warmers

    Ik heb een setje liggen, nieuw in doos. Te koop voor 175,- . ProRace Bandenwarmers aangeboden, niet gebruikt nieuw in handige meeneem verpakking. Wegens overcompleet: Voor 120/70-17, achter 180/55-17 tot 190/55-17 .. Automatische thermostaat, werkt perfect wij gebruiken dezelfde set voor...
  12. Vonky

    Regenwielen + banden R6 98-02

    Aangeboden: Set wielen met schijven + Metzler regenbanden MF prijs 250,- :) 06 18 555 337
  13. Vonky

    SV1000S in showroomstaat

    In nieuwstaat verkerende SV uit 4-2005, met 15.014 km's Deze sport/tour motor is zeer prettig in de omgang, meteen een hoog koppel bij laag toerental en trekt vandaar aan 1 stuk door. De zit houding is ook goed te noemen. De motor is geheel orgineel en staat op 2 zo goed als nieuwe...
  14. Vonky

    R6 2002

    Verkocht :) Ik ga je missen :j
  15. Vonky

    Montesa Pitbike/Trialbike

    Hierbij verkopen we de Montesa Bouwjaar '98 Ketting en tandwielen, zuiger, bougie, remblokken voor + achter + schijf voor zijn afgelopen dec vervangen. De banden zijn vorig jaar vervangen en zijn nog in goede staat. Remolie, koppelings en versnellingsbak olie zijn uiteraard ook vervangen...
  16. Vonky

    Montesa 315R Trialmotor

    Hierbij verkopen we de Montesa Bouwjaar '98 Ketting en tandwielen, zuiger, bougie, remblokken voor + achter + schijf voor zijn afgelopen dec vervangen. De banden zijn vorig jaar vervangen en zijn nog in goede staat. Remolie, koppelings en versnellingsbak olie zijn uiteraard ook vervangen...
  17. Vonky

    Circuit Mas Du Clos

    Heren, we gaan 24 en 25 April naar het circuit Mas Du Clos via www.Eybis.com , gelegen in het midden van Frankrijk, Quote van de site: . Filmpje Nu vroeg ik me af, hebben hier MF'ers wel eens gereden , en wat zijn de ervarigen ? En gaan er ook mensen van hier dat weekend ...
  18. Vonky

    Alpinestars Overall Maat 50

    Te koop aangeboden, Leren Overall van het merk Alpinestars maat 50 Dit leren pak heb ik 2 jaar in mijn bezit en is me altijd zeer goed bevallen. Het pak zit prettig en je kunt er goed in bewegen. Ik verkoop het omdat ik er ben uitgegroeid, afvallen is geen optie dus proberen we het maar...
  19. Vonky

    Arlen Ness Titanium Combi Maat 52

    Ik verkoop mijn pak omdat ik deze te klein heb aangeschaft. Het betreft een zo goed als nieuw: Arlen Ness Titanium Combi Maat 52 Blauw/Zwart/Wit Ik heb het pak 2 dagen op straat en 1 dag op het circuit aan gehad . Het is gewoon een heel mooi, en schoon pak. Het...
  20. Vonky

    Tokico reklauwen

    Ik heb hier nog 2 goede 4 zuiger-remklauwen incl remblokken liggen van Tokico. Ze komen van een TL1000 af. Doe een reeel bod, en ze zijn voor jou! foto kan ik ff niet vinden, maar is onderweg Deze mooi klauwtjes :Y
  21. Vonky

    Corbin zadel TL1000S

    Voor mensen die lang in het zadel zitten, of gewoon een mooi zadel op hun motor willen bied ik dit zadel aan. Het zadel is netjes, en zitten geen beschadigingen op. Prijs: doe een bod. TE KOOP
  22. Vonky

    Yamaha Diversion XJ600

    Bij deze te koop, Rode Yamaha Diversion 600cc Luchtgekoelde motor Bj '92 Km: 39.500 Motor staat er netjes bij Banden, remmen, ketting & tandwielen zijn goed. Nieuw accu Is voorzien van 2 koffers en hangslot. De Diversion is een fijne beginners fiets, brengt je overal naar toe en...
  23. Vonky

    Helm gejat

    Ik ben op zoek naar MIJN helm, net een bezichtiging van een huis gehad. TL mee want die moest door een smalle poort. Mijn helm lag naast de motor. Ik zeg lag want na de bezichtiging was hij weg. Uiteraard het dorp rond gescheurd op zoek naar de dader, maar je hoorde me al van 10km aan komen met...
  24. Vonky

    Nissin Rempomp

    Rempomp 3/4 Incl remlichtschakelaar, komt van een kwaak 636 af. Prijs : 125 euro
  25. Vonky

    SC0 hard - SC3 Zacht? of andersom ??

    Kon het via google en zoekfunktie niet vinden, ik ben ook geen zoeknerd. Dus vraag het zo maar even. Supercorsa's hebben een paar types in hardheid. Zover was ik al. Maar welke is nu hard? en welke is nu zacht? :?
Terug
Bovenaan Onderaan