Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Chantal88
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Chantal88

    Afbeelding kleiner weergeven?

    In de OP van het Fireblade Topic, zou ik graag de foto's wat kleiner willen weergeven. Kan dat ook d.m.v. een UBB code? Dus waarin je de breedte en hoogte van de foto kunt aangeven, en dat het dan op die grootte weergeven wordt. Het volgende had ik al geprobeerd, maar de foto blijft dan...
  2. Chantal88

    Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 81

    *O* Welkom bij Deeltje 81 *O* Deel 81 zal verzorgd worden door :? Om niet constant te moeten wachten tot alle "Poser-pics" geladen zijn bij deze eerst de FAQ Section Honda CBR1000RR Fireblade 2004 t/m 2007 Verlichting Aansluiten andere knipperlichten dan orgineel Klik hier voor...
  3. Chantal88

    Speedohealer V4 met Honda kabelboompje. Plug&play

    Speedohealer met SH-H02 kabelboom. Past op CBR1000RR 2004 tot 2007 en CBR600RR 2005 tot 2007. Vraagprijs is 40 euro excl. verzenden / €45,00 incl verzenden. Specificaties Speedohealer : Kan mijlen omzetten in KM indien nodig (bij import motor) Correctie snelheid als deze teveel of...
  4. Chantal88

    TK: 2014 Husqvarna Supermotard

    Te koop: 2014 Husqvarna FC250 Motor is erg compleet met: Slipperclutch Volledig programmeerbare ecu incl. mapswitch Haan/excel wielen Brembo remmenset Hc-zuiger (Zo'n 3 uur oud) Douchekop injectie Hotcams / inlaatkant beter gemaakt. Öhlins vering gemonteerd en afgesteld door Wim...
  5. Chantal88

    Crossbril / Thor Goggle Hero Paste

    Nieuwe Thor motorcrossbril. Gekocht omdat ik de intentie had om te gaan motorcrossen, maar het is er uiteindelijk toch niet van gekomen. Bril is alleen uit de doos geweest om te passen met de helm, en om de foto's te maken. In de doos zit ook nog een extra "optically correct clear lexan...
  6. Chantal88

    Motorstalling in of bij Berkel-Enschot ?

    Hallo ! Wie heeft of weet een motorstalling in Berkel-Enschot? Delen van een garagebox, enz. Hoeft niet gratis.
  7. Chantal88

    Hallo ik ben Chantal

    Hallo allemaal, Ik ben Chantal, 27 jaar, en ik kom uit de buurt van Tilburg. Sinds gisteren ben ik de zeer trotse eigenaresse van een Honda Fireblade uit 2006 *O*. Groetjes!
Terug
Bovenaan Onderaan