Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Theelepel
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    Motor verkopen en dan (rare)eisen stellen

    Het valt me steeds meer op dat mensen bij een proefrit, het volledig bedrag en het rijbewijs willen ontvangen. Ten eerste, rijden zonder geldig rijbewijs op zak mag niet. Ten tweede, het volledige bedrag? En dan na de proefrit de discussie krijgen, ja je had hem al gekocht want ik heb het...
  2. T

    Advies levering

    Goedendag, Ik heb een nieuwe motor gekocht, nu twijfel ik of 18 september laten leveren of na de winter pas. Er word niet mee gereden als het gepekeld heeft.... Wat zijn de voor's en tegens jullie inziens?
  3. T

    ANWB en binnenbanden

    Iemand ervaring met lekrijden als je ANWB hebt maar ook binnenbanden hebt? Of andere tips? Ik heb (nog) geen ANWB, maar zou dat wel willen omdat ik nu niet zomaar een propje erin kan schieten en door kan.... Betreft een Tiger 800 XCX btw.
  4. T

    ACF-50

    Heren, Buiten de originele site, waar is ACF-50 te koop (webshops). Ik zie namenlijk best grote prijsverschillen tussen Engelse leveranciers en de originele NL webshop.... En we blijven natuurlijk hollanders dus als het goedkoper kan is dat mooi meegenomen. *O*
  5. T

    Triumph koffers witte vlekjes?

    Motor is 850 km oud, na elke rit word hij uitgebreid gepoetst, en dan niet met een tuinslang even eroverheen, maar echt alle spaken, alle kiertjes etc... Nooit met pekel gereden, zaterdag zat dit er nog niet op, en vandaag even naar het werk gereden, kom thuis, poets de motor... en zie ik dit op...
  6. T

    Demperwol vervangen carbon uitlaat

    Heren, Onlangs een informatie opvraag gedaan voor nieuwe demperwol voor mijn uitlaat. Nu kreeg ik van de leverancier te horen dat het niet aan te raden is omdat bij het uitboren van de popnagels de carbonnen huls vaak onherstelbaar beschadigd... Iemand hier ervaring mee? Heb de search...
  7. T

    Triumph datatool alarm

    Komt van een speed triple 1050 uit 2011. Werkend vab de motor gehaald, Volgend de nummers past hij oa ook op ren tiger 800 vanaf 2011.. en wel op keer triumph's. Vraagprijs 175 of een goed bod.
  8. T

    gsx-r 600 schakelt niet naar de 6 boven de 80 km/h

    Goedendag, Zoals de titel al volledig verraad, de GSX-R van mijn broertje schakelt niet meer naar de 6 als hij harder dan 80 rijd. Wat zou dit kunnen zijn? Ik zelf denk dat dit niet door de olie zou kunnen komen maar dat het wel iets met de platen ofzo moet zijn, maar iets meer info van een...
  9. T

    Revit motorjas Safari XXL

    Oktober gekocht, winter niet doorgereden, jas is nog waterdicht en heeft ventilatie ritsen. Met thermovoering en elleboog en schouder protectie. Prijs 120 of een goed bod
  10. T

    Zomerhandschoenen Rev It

    Te koop, zelden gedragen, zomerhandschoenen van rev it. Maat is xyl iets groter als xxl dus, valt wel hetzelfde als xxl van bijv Richa
  11. T

    Koppeling slipt in 4e versnelling

    Leuk... Ik heb weer een probleem.. de koppeling slipt in de 4e versnelling vanaf zon 7,5/8k toeren... andere versnellingen geen probleem.... Ik gebruik putoline sport 4 10w40 en de olie zit er net 2,5/3k in. iemand tips/ideeen? Motor is een Z1000 uit 2007 met 27k op de teller, geen idee...
  12. T

    nieuwe motorlaarzen Forma Aero maat 44

    Afgelopen zomer gekocht voor 145 euro, nooit gedragen en mogen nu dus weg vanwege het niet dragen van laarzen; Merk Forma Aero Maat 44 Gewoon nieuw nieuw, gepast, passen goed en nooit meer gedragen. Mogen nu weg t.e.a.b.
  13. T

    motor ratelt iets, word meer bij hogere toeren

    Zoals de titel al aangeeft, mijn motor ratelt iets, weet niet of het normaal is, rijd normaal met oordoppen en vanavond toevallig niet, en toen viel het me op. Het word harder naarmate je meer toeren maakt. Ik heb er een filmpje van gemaakt, weten jullie wat dit kan zijn? Wou ermee langs de...
  14. T

    Leovince SBK silencers / db killers

    Gezocht, 2 DB killers voor een Leovince SBK Titanium
  15. T

    Te koop: Nieuwe Rev'it Urban jas

    Nieuwe Revit urban jas, type brooklyn maat XL echt 100% nieuw. Verzenden is mogelijk, valt als een normale XL.
  16. T

    Theelepel stelt zich voor

    Goedendag, Ik lees al een tijdje mee, ook al een keer geregistreerd en nu maar eens voorstellen. Theelepel, 27 uit Nijmegen. Net geslaagd voor Theorie (vandaag). morgen op voor AVB. Als ik daar voor geslaagd ben gaan we AVD inplannen. Uiteindelijk wil ik iets als een Z1000. Mochten...
Terug
Bovenaan Onderaan