Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mojave
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Straalcabine incl. straalpistool & grit & glasparel

    Te koop straalcabine - Materiaal hout (de cabine is zelf gemaakt) - Afmetingen 120x80x75 - Met ingebouwde verlichting - Inclusief straalpistool - Inclusief 1 emmmer grit - Inclusief 1 emmer glasparel Slechts 1 keer gebruikt voor het stralen van een motorfiets. T.e.a.b. Mvg, Bob
  2. M

    Yamaha SR250

    Een aantal jaren geleden gekocht in erbarmelijke staat. Nu is mijn project afgerond en dit is er van geworden. Helaas heb ik geen foto's paraat van de werkzaamheden, maar dit is het eindresultaat. Ok dacht maar eens een eigen topic te openen.
  3. M

    Onderdelenprijzen

    Ja ik weet het we zitten hier op een motor site. Maar voor mijn auto zoek ik remschijven en kan ik via internet brembo schijven kopen voor 14 euro per stuk. Vorig jaar heeft mijn vader een set van twee schijven plus blokken gekocht bij Brezan voor in totaal 100 euro, ook alles brembo, Voor...
  4. M

    Interesse peiling Yamaha SR250

    Mijn Yamaha SR 250 uit 1982 heb ik helemaal uit elkaar gehad en weer opgebouwd. Wegens ziekte ga ik er niet meer op rijden. Het volgende is eraan gedaan: - frame carterdelen spatborden tank en velgen gestraald en gespoten. - alle lagers vervangen van wiellagers tot balhoofdlagers tot alle...
  5. M

    Algemene scooterpraat

    In een poging om topic vervuiling enigszins te beperken open ik dit topic. Veel scooteraars rijden ook motor of hebben motor gereden. Dat geeft vaak discussies, maar er zijn ook zat andere onderwerpen.
  6. M

    Scooter adresjes

    Met de kennis en ervaring in het scooter gedeelte leek het mij wel aardig om een centraal overzicht te maken met adresjes waar we goede ervaringen mee hebben. Dus met welke adresjes hebben jullie goede ervaringen voor onderdelen? En voor degene die het onderhoud uitbesteden, welke adresjes...
  7. M

    Rijden zonder accu?

    Mijn SRX600 start en loopt ook zonder accu. Maar wat zijn de risico's als je zonder accu gaat rijden?
  8. M

    Betrouwbaarheid van de motorfiets..

    Als een type motorfiets een aantal jaren op de markt is blijkt vaak dat ze voor of na een bepaald bouwjaar kwalitatief beter en betrouwbaarder zijn. Vaak heeft een bepaald merk een reputatie maar als je er verder in verdiept blijkt het type en bouwjaar juist zeer bepalend te zijn. Zo hebben...
  9. M

    Toekomst van de motorscooter...?

    Hier op het MF is het nodige geschreven over de verschillen tussen de motorfiets en de motorscooter. Maar hoe zit het met de overeenkomsten? De tijd dat scooters alleen Vespa of vergelijkbaar waren is voorbij (niets mis met Vespa hoor). Honda was in de jaren tachtig pionier met de Helix. Als...
  10. M

    Nieuw asfalt, een verbetering of toch niet.... ?

    Rij ik vandaag op de A7 bij Zaandam hebben ze daar laatst nieuw geasfalteerd. Hobbel de bobbel de hobbel, je kent het wel net of je wielen niet rond zijn. Ik denk als je je tuintje opnieuw bestraat vlak je het toch ook gelijk even uit. Het stukje oud asfalt verderop reed stukken beter. Zo weten...
Terug
Bovenaan Onderaan