Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Guido1090
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    Leren MotoGP pak rood/wit

    Te koop: MotoGP combi van Berik in de maat 50. Slechts 2 maal gedragen, dus zo goed als nieuw. Werkelijk geen enkele gebruikssporen oid. Gaat weg i.v.m. andere kleur. Modeljaar van het pak is 2005. Nieuwprijs is ongeveer 750 euro. Ik vraag er 350 voor. Versturen is mogelijk. Het pak is...
  2. G

    New style Suzuki DR-Z400 SuperMotard

    Zoooo... Ik heb er inmiddels al aardig wat geld in ge pompt, het resultaat wil ik dan toch ff laten zien :)
  3. G

    Na een dagje Francorchamps..

    ....zijn mijn voetsteps weer een paar gram lichter ....en zien mijn banden er zo uit:
  4. G

    Tandwielverhoudingen!!

    Ik had een discussie met een vriend. Hij zei dat je met een lichtere overbrengingsverhouding sneller op de 100 zal zitten (ervan uitgaande dat hij de 100 redelijk makkelijk zal halen). Ik ben het daar niet mee eens, want sneller op de 100 zit je alleen als je meer pk's hebt (krijg je niet door...
  5. G

    Banden....????

    Zo. En toen was ik toe aan een nieuwe set banden. Ik heb nu Pirelli’s Dragon Evo Corsa erop liggen (MTR22/21), en ik ben daar erg over te spreken. De Diablo is de opvolger van de Dragon EVO, dus je zou zeggen, ga voor de Diablo's... Maar aangezien ik ook regelmatig op het circuit rij, vraag ik...
  6. G

    Filmpje wheely XL250

    Hier hebben jullie nog eens wat te lachen. Ik was vanmiddag bij een maat met de XL, hij heeft een filmpje gemaakt. KLIK
  7. G

    Hoe plat ga jij op de openbare weg?

    Zo, ik wil es effe peilen hoe plat jullie gaan op de openbare weg. Slijt je band alleen in het midden of juist alleen aan de zijkanten? Stem! 8-)
  8. G

    Guidokes Suzuki DRZ400SSM

    Zozo, toch even posen met m'n nieuwe aanwinst 8-) Modlist: - 17" EXCEL Goud - Talon Naven - Pirelli Dragon EVO - Braking zwevende 320 - Braking 4-zuiger - Brembo 16mm axiaal - Stalen remleiding - Acerbis SuperMoto frontfender - UFO Handguards - Renthal zwart Ricky Carmichael - Leovince X3...
  9. G

    Knippers en spiegels: Verplicht???

    Omdat veel SM-ers vaak geen knippers en spiegels op hun motoren hebben, vroeg ik me af of knipperlichten en spiegels verplicht zijn in Nederland. Ik dacht zelf dat noch een spiegel noch een knippelicht verplicht is. Wel dient het knipperlicht te werken indien dat op de motor zit. Ik weet dit...
  10. G

    0.16kW/kg

    Hoe zit dit nu precies? Is het: 25 kW EN 0,16 kW/kg, Of is het: 25 kW OF 0,16 kW/kg Volgensmij is het EN, want anders zou dat betekenen dat je meer als 25 kW zou mogen, als ie maar niet meer dan 0,16 kW/kg heeft. Maar als het EN is, dan zijn alle RS125 rijders in overtreding, want een RS125...
  11. G

    Devil SB2

    Ik ben eens rond aant kijken voor een demper voor een CB600F Hornet van 2000. De Devil SB2 Carbon vind ik echt super mooi uitzien gewoon, het schijn alleen dat ie erg veel kabaal maakt. Nu is mijn vraag: Maakt ie nu echt zoveel kabaal, of is het wel te doen? Een demper is toch een dure...
Terug
Bovenaan Onderaan