Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. S

    Te koop: Voor- en achterbok

    Ik heb nog een voor- en achterbok te koop. Het zijn universele bokken die ik altijd had gebruikt voor de voor mijn TL1000R. Beide in prima staat. Prijs €25,- p.s.. Voorkeur gaat uit naar beide in één koop. Dan is het €45,-.
  2. S

    Healtech shiftlight pro en gipro (gear indicator)

    Ik heb nog te koop van Healtech, nieuw en ongebruikt/gemonteerd: Healtech shiftlight (SLP-U01) €75,- Healtech Gipro X-type G2 (GPXT + GPX-U01) €75,- Oorspronkelijk aangeschaft voor een Aprillia RSV 1000 R '04, maar past ook op andere merken/modellen. Dit kan nagekeken worden op de website...
  3. S

    [TK] Ermax undertray TLR met binnenbak

    I.v.m. mijn project te koop een undertray van Ermax inclusief een aangepast binnenbak. De undertray is nog ongespoten en geschikt voor het standaard achterlicht. Prijs: €75,-
  4. S

    [TK] LED Knipperlichten Barracuda Freccia met E-keur

    I.v.m. mijn project hierbij te koop 4 stuks LED knipperlichten van het merk Barracuda model Freccia. Buiten de looks en functionaliteit zijn dit knipperlichten met E-keur. Zeer helder! Setje wordt verkocht inclusief de spacers voor in de knipperlichtkapjes (voor b.v een TL1000R)...
  5. S

    Yoshimura RS-3 Titanium TL1000R TL1000S SV1000

    Hierbij bied ik te koop een unieke set Yoshimura RS-3 Titanium dempers. Allereerst wat foto's... De set is inclusief die Db-killers (nieuw in de verpakking _O- ). Deze dempers zijn geschikt voor zowel de TL1000R als de TL1000S. Maar ook voor de SV1000. Voor montage op de SV heb ik...
  6. S

    Hyperpro stuurdemper kit Suzuki (TL1000R, GSXR-600 etc.)

    Te koop i.v.m. project (Suzuki TL1000R"S") Hyperpro stuurdemper (MK-SU10-T001+) voor Suzuki TL1000R maar past ook verschillende andere GSX-R fietsen (600 etc.). Suzuki TL 1000 R 1998-2003 Hyperpro stuurdemper Staat: 9/10 Functionaliteit: 10/10 Compleet: 100% Vraagprijs €165,-...
  7. S

    Suzuki TL1000R"S"

    Zo de beslissing is genomen. De TL gaat uit elkaar en weer "anders" in elkaar. De basis... Details volgen... :]
Terug
Bovenaan Onderaan