Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. B6--> TDM850

    koffiestop in Zwartsluis

    hallo, ben bezig een toertje uit te zetten voor de motorclub en zoek nog een koffie adresje. tochtje gaat van apeldoorn richting Zwartsluis en weer terug. bij Zwartsluis wil ik graag koffie gaan drinken aangezien dit op ongeveer de helft is. dus wie weet er een gezellig, niet te duur, met...
  2. B6--> TDM850

    TK: complete bagster TDM 850 rood/zwart

    bericht aangepast. alleen de tankcover is nog te koop. bagster tankcover voor een TDM 850, kleur rood/zwart. bj 1999/2000 cover is in goede staat vr.prijs €50
  3. B6--> TDM850

    metzeler Z6

    de hele zomer de kans gehad om ze te testen, dus wie heeft er al een setje Z6'en onder de motor gehad? ik denk erover een nieuwe voorband erop te leggen en zou graag willen weten wat mensen van de Z6 vinden. vooral qua grip bij stevig bochtenwerk en hoeveel km er mee gedaan wordt. gelieve niet...
  4. B6--> TDM850

    proefabbonement motor van RAI, nog meer mensen?

    op de RAI stonden ze van het blad MOTOR van die proefabbonementen aan te smeren, 10 nummers voor 10 euro. ik heb het gedaan en heb die 10 euro direct betaalt. alleen heb ik nu nog steeds geen blad ontvangen (zijn al weer 2 nummers uit). probeer te bellen maar lukt niet en krijg ook geen antwoord...
  5. B6--> TDM850

    waarom spaakvelgen?

    zat laatst wat motorcross en freestyle MX te kijken op tv en wat me opvalt is dat crossmotoren altijd spaakvelgen hebben. is hier een reden voor? ik neem aan dat ze bij een crossmotor ook zo licht en sterk mogelijke wielen willen hebben, en als spaakvelgen echt lichter en/of sterker zouden zijn...
  6. B6--> TDM850

    osco op TDM850

    even een vraagje aan alle TDM'ers met een osco gemonteerd. heb gisteren een osco gekocht maar moet nog even uitvogelen waar ik hem het beste monteer. hoe hebben jullie dat gedaan? als je er een foto van hebt zou ik die ook wel willen zien. alvast bedankt.
  7. B6--> TDM850

    ff voorstellen

    he ho hallo, ik kom hier nu al een tijdje maar lees meer dan dat ik post. maar ik zal me ff voostellen. ik ben Roy en rij (sinds anderhalve week) op een rood zwarte TDM850 uit 2000. hiervoor had ik een Bandit600S, een aantal van jullie is me wel eens tegengekomen op het klaverblad :] daarvoor...
Terug
Bovenaan Onderaan