Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SaDistic
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    wat kom ik nou tegen?

    http://koosspee.tripod.com/
  2. S

    Een duc of een yammie?

    Okay het duurt nog wel even een tijdje (paar jaartjes) voordat ik ga lessen (21) maar ben nu al hard aan het sparen en zit nu al een beetje te kijken wat ik zal nemen. Ik heb nu 2 motoren op het oog een r6 of een 748 (749 als hij over 3 jaar een stuk goedkoper is) Het zijn allebij 2 :9~ dingen...
  3. S

    Schakelbrommer geeft voordeel op motorrijbewijs?

    Heeft een schakelbrommer veel voordeel voor een rbw? Ik heb een schakel van 115 kilo (droog) met ongv 15pk (ik weet het.. :X ) hij gaat 90 als ik hem flink in zijn toeren laat lopen met wind mee *D . Verder is de besturing precies zoals bij een motor (zeggen mij pa en oom (mijn vader heeft nog...
  4. S

    ketting gebroken

    Het was een mooie dag vandaag dus na het werk dacht ik even lekker een stukkie te gaan rijden :] :] :] en daarna mijn brommer verwennen door hem ff schoon te maken en door te smeren.. Dus niet '( Ben ik net een paar km onderweg naar huis maakt hij opeens een teringgeluid en ik kwam niet...
  5. S

    Sadistic, *zwaait*

    Hey iedereen! Na een tijdje het forum bezoeken en de topics te bekijken dacht ik dat het eens tijd werd om mij ook aan te melden :9 Ik heb nu een schakelbrommer (motorhispania rx50) maar ben wel van plan om motor te rijden, eerst ff 2,5 jaar werken en sparen voor een rijbewijs en studie '(...
Terug
Bovenaan Onderaan