Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Darcy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Darcy

    Zij-reflectoren voor de Honda Shadow VT500

    Help Ik zoek al bijna een jaar naar deze zij-reflectoren : :] Sinds vorig jaar juli heb ik een Shadow VT 500, echt 'n beauty maar helaas ontbraken onder de buddyzit die gebogen zij-reflectoren maar die dacht ik wel "even online" te gaan vinden... helaas is het nu bijna een jaar later...
  2. Darcy

    Sinds de 17e mijn trots bezit..

    Hallo allemaal, Na mijn (25kw) slagen in 2005 en sparen voor een nieuwe motor kregen we "onverwacht" te horen dat we waren ingeloot voor een nieuw te bouwen woning in de Krimpenerwaard, waar wij graag naartoe wilden verhuizen... spaarpotje in no-time een echo-put en motor droom opzij... Mijn...
  3. Darcy

    En toch ben ik best een volhoudster, toch ?

    Hoi, Ik ben al heel lang bezig om m'n A'tje te halen; door een bijna dodelijk ongeval van mijn echtegenoot kort na m'n allereerste les (oktober 2002 !!) had ik totaal geen zin meer in verkeer en nieuwe dingen leren.. Nadat bleek dat hij het zou overleven en z'n revalidatie daarna, heb ik het...
  4. Darcy

    Typfoutje van het CBR of snap ik het niet??

    Hoi, Zit ik net even te kijken op de CBR website zie ik het volgende staan: (Mijn verbazing zit in de 35 kw melding) en dan daaronder : Weet iemand hoe dit zit? Is dit een tikfoutje of snap ik iets niet goed ? :?
  5. Darcy

    Geslaagd ?

    Hoi, In 'Nieuwe gebruikers, Hoi, ik ben Darcy' heb ik mezelf voorgesteld en het een en ander over mezelf verteld... Ik vond MF enkele maanden geleden en ben sindsdien elke dag wel een keer een topic aan 't lezen hier. Dat kan niet allemaal tegelijk want ik moet ook wel eens werken en slapen, en...
  6. Darcy

    Hoi, ik ben Darcy

    Hallo allemaal, Leuk dat ik jullie gevonden heb, ik tikte in m'n zoekbalk in: '25kw rijbewijs omzetten' en kwam op een forum onderwerp terecht in de rubriek choppers. Ik heb een soort van voorgeschiedenis maar ik heb in ieder geval al zo'n 90 lesuren gehad (!!! Jaja, erruugg lang) verdeeld over...
Terug
Bovenaan Onderaan