Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: yalaju
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. yalaju

    Achterband vt800

    Even een vraag, Heeft de achterwiel van een shadow vt800 een binnenband of alleen een buitenband? Ik heb namelijk een lekkeband. Een waar kan ik het het beste kopen? Alvast bedankt
  2. yalaju

    Moeilijk starten vt600

    Mijn vt800 start moeilijk. Accu opgeladen maar nogsteeds niet doorslaan. Dit dat moeilijk starten trekt ie de accu weer leeg. Zou het aan de startmotor liggen of toch accu of toch bougies. Hoe controleer ik het allemaal met de multimeter? Ook met de choke geprobeerd maar tevergeefs. Alle tips...
  3. yalaju

    achterbrug aan frame monteren vt600

    Hoi techneuten Ik zou hulp willen krijgen met het monteren van mijn achterbrug op mijn frame. Ik heb de bussen, lagers, stof ringen lange bout en moer, alleen heb ik hulp nodig met de volgorde. alvast bedankt voor de tips
  4. yalaju

    vt600 bouten niet los te krijgen

    Hallo ik ben alle onderdelen van mijn vt600 aan het demonteren om de frame netjes op te gaan knappen van vuil en wat roest. Ik heb bijna alles gedemonteerd en heb problemen met het eruit halen van de bout van de schokbrekes onderkant en swingarm bout en moeren. graag wat tips heb er niet veel...
Terug
Bovenaan Onderaan